טיפול 360 שמטפל בכל שכבות העור

על טיפול פנים 360, כבר שמעתם?

הדבר הבא בעולם הטיפולים האסתטיים הוא טיפול מקיף שעובד במקביל על כמה שכבות של העור. הטיפול מאפשר תוצאות אופטימליות בפרופיל בטיחות גבוה במיוחד. בכנס ייחודי שערכה חברת "אלפאמדיקס", הדגימה והרצתה ד''ר גבריאלה קזבונה, מומחית ברפואת עור שהגיעה במיוחד מספרד. כך ראינו בדיוק איך הקסם קורה

מוגש מטעם אלפאמדיקס
עודכן:

צפו: טיפול 360
(צלם: אריק מרמור, כתבת: נעם פרל)

"תהליך ההזדקנות מתחיל בגיל 22. זה לא נראה לעין כי אנחנו מתבגרים בשכבות שונות של העור. טיפול ה־360 שאני פיתחתי, מטפל בכל השכבות של העור, בכל גיל ואצל כל מטופל" מסבירה ד''ר קזבונה (Dr. gabriela casabona), בערב המיוחד שאליו הגיעה כדי להרצות ולהדגים למיטב הרופאים הישראלים בתחום.
ד''ר קזבונה, מומחית ברפואת עור מהבכירות בעולם, המלווה את חברת התרופות MERZ ושידועה בזכות מאמרים רבים שנכתבו על ידה ושפורסמו בכתבי העת הנחשבים בעולם. בשלוש השנים האחרונות ביצעה ד"ר קזבונה אלפי טיפולים תחת הדמיית אולטרסאונד, ומכאן פיתחה טכניקת הזרקה בטיחותית עם פרופיל גבוה במיוחד של בטיחות ויעילות.

5 צפייה בגלריה
Dr. gabriela casabona
Dr. gabriela casabona
מומחית ברפואת עור, ספרד Dr. gabriela casabona
(צילום: יח"צ אלפאמדיקס)
בנוסף, ד"ר קזבונה מנהלת מחקרים קליניים רבים עבור ארגון הבריאות העולמי, וה-FDA, העוסקים לרוב באסתטיקה של העור ובחידושים פורצי דרך בעולמות האנטי־אייג'ינג, לרבות פרוצדורות וטכנולוגיות חדשניות.
כיום היא בעלת מרפאה חדשנית בספרד העוסקת כבר שני עשורים בפיתוח מחקר וייעוץ בכל הקשור לאסתטיקה שלאחר סרטן העור ובשילוב של חומרי מילוי בהזרקות, לצד טיפולי מכשור טכנולוגי שימקסמו את מראה העור למצב האידיאלי ביותר.
5 צפייה בגלריה
Dr. gabriela casabona
Dr. gabriela casabona
בהרצאה בכנס אלפאמדיקס, Dr. gabriela casabona
(צילום: יח"צ אלפאמדיקס)
הסיפור כאן הוא שילוב. המטרה היא לשלב כמה טכניקות בטיפול במקביל, על מנת לקבל תוצאה הרבה יותר טובה. "יש כאן ממש אפקט סינרגיסטי. במקרה הזה, 1+1+1 לא שווה 3, אלא הרבה יותר מזה", מספרת ד''ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, טיפולי לייזר ואנטי־אייג'ינג.
"את הטיפול הזה אפשר ליישם כמעט על כל אזורי הגוף", מסבירה קזבונה. "לכל חלק בגוף יש פרוטוקול שונה, הטיפול בפנים שונה מהטיפול בצוואר או במחשוף, אך ניתן לטפל בו בכל אזורי הגוף, מהראש ועד הרגליים. בסופו של דבר, הטיפול מאפשר לקבל תוצאה יותר טובה, בטוחה וטבעית".

5 צפייה בגלריה
אורית קאופמן, משנה למנכ"ל אלפאמדיקס
אורית קאופמן, משנה למנכ"ל אלפאמדיקס
אורית קאופמן, משנה למנכ"ל אלפאמדיקס. אלמנט הבטיחות קריטי
(צילום: יח"צ אלפאמדיקס)
אורית קאופמן, משנה למנכ"ל ב"אלפאמדיקס" מסבירה כי מעבר לתוצאות הטובות, אלמנט הבטיחות בטיפול הוא לא פחות, ואפילו יותר חשוב. "למרות שקל להתבלבל, אנחנו עדיין עוסקים ברפואה. כשרופא בוחר חומר מילוי הוא צריך לבחור את החומר הבטוח ביותר עבור המטופלים שלו, זו בטיחות שנמדדת בהרבה פרמטרים – מחקרים, אישורים נכונים ותקנים אמריקאיים, אירופאיים וכמובן ישראליים".
וגם, אין כמו ניסיון. "כמות המזרקים שהוזרקו היא אלמנט קריטי. כל החומרים שהחברה משווקת ושאנחנו מציגים לרופאים הם מוצרים שנחקרו והוכחו בלמעלה מעשרות מיליוני טיפולים כבטוחים ויעילים".

הכירו את החומרים:

RADIESSE – חומר המילוי הבטיחותי בעולם המבוסס סידן. נחשב כבר זה 20 שנה לכוכב המנצח של תחום האסתטיקה. כדי לסבר את האוזן: כבר למעלה מ־10 מיליון מזרקים של רדיאס הוזרקו ברחבי העולם ונערכו למעלה מ־200 מחקרים קליניים על RADIESSE, אשר בדקו את בטיחותו, יציבותו ויעילותו בזמן טיפול ולאחריו. הוא מעניק נפח, מעודד קולגן ואלסטין ולמעשה, הוא מגביר את איכות הרקמות והעור. לרדיאס אישור FDA משנת 2016 והוא מהוותיקים בתחום.
קסאומין - בוטולינום טוקסין. מוזרק בכמויות מינימליות ישירות לשריר ובכך מפחית את עוצמת התכווצות השרירים. כלומר, הוא פועל על העצבים בשרירים ומונע מהם להתכווץ ובכך מאפשר להרפיית השרירים וכתוצאה מכך, עור הפנים ייראה כנטול קמטים לאורך זמן.
5 צפייה בגלריה
Dr. gabriela casabona
Dr. gabriela casabona
מדגימה טיפול, Dr. gabriela casabona
(צילום: יח"צ אלפאמדיקס)
הגורם המרכזי בהיווצרות הקמטים הוא הפעולה החוזרת של השרירים שמתקמטים כאשר אנחנו צוחקים, בוכים או מחייכים.
Belotero REVIVE - מניעה תמיד משיגה תוצאות טובות יותר מריפוי ולכן ה־Belotero REVIVE המכיל חומצה היאלורונית וגליצרול, מסייע במניעת היווצרות קמטים, בהחדרת לחות לעור ובהגדרת מבנהו מחדש. הוא מעניק לעור מראה צעיר וזוהר יותר. כל זאת ללא שינויים דרסטיים בנפח.
Belotero Revive מוזרק לעור באמצעות הזרקה שטחית באזורים החשופים לשמש, מה שהופך אותו לייעודי לטיפול בנזקי הקיץ.
צורת הטיפול הכוללנית הזאת היא צורת טיפול חדשנית בהחלט. ד''ר קזבונה עוסקת בתחום לא פחות מ־22 שנים, והיא מעידה ממקור ראשון על כמה חדשני הטיפול שפיתחה. "החדשנות באה לידי ביטוי שכך שאנחנו מכבדים את תהליך האנטי־אייג'ינג האישי של כל מטופלת. מדובר על תהליך מתמשך המתבסס על שינויים בשכבות העור השונות ובמבנה הפנים, דוגמת שומן ועצמות.
כך למשל, ניתן להשתמש ברדיאס כדי להדגיש את קו המתאר של הפנים ואז לשנות את תכונותיו של הרדיאס בעזרת דילול שלו והזרקה לשכבה שטחית יותר, על מנת לטפל במרקם העור. בנוסף, אפשר להשתמש ב־Xeomin (בוטולינום טוקסין) גם כדי לטפל בקמטי ההבעה. כך משלבים את מגוון הטיפולים, מה שמוביל לתוצאה טבעית יותר, במקום להשקיע את כל הכוח בפרוצדורה אחת בלבד".
קאופמן מוסיפה כי "ישראל מתקדמת מאוד במוצרים, בתחומי ובאופציות הטיפול. הרופאים הישראלים מבקרים בכל הכנסים בעולם וחשוב לנו גם להביא ידע מהעולם לישראל. כך נביא ללקוחות בארץ את הטיפולים הטובים ביותר ונהיה בטוחים שנמשיך לראותם למשך שנים קדימה, כשיגיעו לטיפולים תקופתיים".
פורסם לראשונה: 11:11, 24.05.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button