עינת בראל. חיה את התשוקה ליופי

המוטו שלנו: "להישאר טבעי/ת אך יפה יותר"

רוצה להיראות ולהרגיש יותר טוב? המסע שלך אל היופי מתחיל בקליניקה של עינת בראל

מוגש מטעם עינת בראל
עודכן:

1 צפייה בגלריה
עינת בראל. חיה את התשוקה שלה
עינת בראל. חיה את התשוקה שלה
עינת בראל. חיה את התשוקה ליופי
(צילום: שי קדם)

בתחום היופי והאסתטיקה, ישנם כאלה שלא רק מצטיינים במלאכתם, אלא גם מעוררים השראה באחרים במסירותם, התרגשותם והאהבה שהם חשים למקצוע וללקוחות.
עינת בראל הינה ללא ספק אחת כזו - מרשימה, מעוררת השראה ומייצרת חווית יופי אמיתית, לצד אווירה שאין כמותה, עם המון תשומת לב לכל לקוח/ה.
עינת בראל (53) נשואה לאילן ואמא לגיא ואיתי, יצאה למסע אחר התשוקה הגדולה שלה לעולם האסתטיקה.
במשך 13 שנים עבדה כמנהלת משאבי אנוש בחברה של מכשור רפואי - אסתטי בינלאומית. כיום יש בבעלותה מרפאה אסתטית מצליחה המשלבת מכיוון אחר את שני התחומים הללו: אנשים ואסתטיקה.
באמצע החיים היא בוחרת לעשות מהפך, להעז להקים את הבייבי שלה בתחום שתמיד אהבה! לצד המוטיבציה ואישיותה הכובשת היא מצליחה ומושכת אליה לקוחות מכל הארץ.

עינת, מה הניע אותך לפתוח מרפאה?
"אני חיה את "השליחות שלי", נהנית, מסופקת ומאושרת מהיכולת לגרום לנשים וגברים להיראות יפים יותר, להתאהב בעצמם ולהסתובב בעולם כשהם מרגישים טוב ומרוצים מהדמות המשתקפת במראה".
ואכן תשוקתה ניכרת בכל רגע בשיחתנו, מהחיוך והעיניים הקורנות כשהיא מזכירה את הלקוחות שלה ועד להתלהבות מפרוצדורות וחומרים חדשים, אותם היא מנסה על עצמה לפני שהיא משתמשת על מטופלי המרפאה.

האם חששת לפני פתיחת הקליניקה שלך בפרדס חנה?
"בוודאי. חששתי והדרך לא היתה קלה, אך אני האמנתי וקיבלתי גיבוי מלא מהאיש שלי. אשקר אם אומר שהכל עבר חלק, לכל בעל עסק יש התמודדויות וחבלי לידה משלו וכך גם לי.
הקליניקה שלי נמצאת בלב המושבה הקסומה, בין חצר השוק, לאורוות האומנים בפרדס חנה. מגיעים אלינו גברים ונשים מכל רחבי הארץ ונהנים מהמקצועיות, מהשירות ומהמוטו שלנו: 'להישאר טבעי/ת אבל יפה יותר'.
את המטופלים מקבלת אירית מנהלת המרפאה, במאור פנים תוך שימת לב לפרטים הקטנים המייצרים אווירה קסומה ושלווה אשר גורמת לכל לקוח/ה להרגיש אצלנו עולם ומלואו".
ומה יכול להיות מרגש ומרתק יותר מפגישה של כימיה משפחתית מצליחה? ד״ר אדם פולמן, רופא מוכשר, מומחה ברפואה פנימית ומתמחה בקרדיולוגיה, אחיינה של עינת ועובד איתה כבר 3 שנים, מסמל את ״היהלום שבכתר״ בקליניקה.
בשנה האחרונה הצטרף רופא חדש ומוכשר, ד״ר איתי ביאר, בוגר אוני‘ סן רפאלה, מילאנו שבחר להשקיע בתשוקתו לעולם האסתטיקה. יחד הם מגשימים את חלומם המשותף לבצע טיפולים אסתטיים מהמתקדמים ביותר. לדבריה של עינת, היא חיפשה רבות אחר רופאים שהיא בעצמה היתה רוצה להיות מטופלת שלהם, מקצועיים ובעיקר אנושיים, שלא יסכימו לכל טיפול, בעבור כל סכום.

ספרי לי על הטיפולים שניתן למצוא אצלכם?
"בקליניקה ניתן למצוא מגוון רב של טיפולים אסתטיים, הזרקות בוטוקס, פיסול אף / פנים, וביו-סטימולטורים רדיאס, סקולפטרה, אסטפיל וסקין בוסטרים".
עינת מדגישה שאחד מהדברים החשובים הוא תיאום הציפיות עם הלקוח/ה. לפני כל טיפול, הלקוחות מקבלים מידע מקיף על ההליך, התוצאות הפוטנציאליות והסיכונים הנלווים. ישנם מקרים בהם הצוות מסרב לבצע טיפולים מסויימים, ומייעץ להימנע במידה ואין צורך באותו טיפול. עינת מאמינה בשקיפות, וזאת כדי להבטיח שלקוחותיה יקבלו החלטות מושכלות.

מה את חושבת על תופעת ההזרקה המוגזמת לשפתיים?
"מבחינתי זו מגיפה של ממש שעושה עוול למטופלות. אני פוגשת לפעמים בנות ומתחננת שיגיעו אלינו להמסת החומר ללא עלות! ".
באמצעות המסירות שלה הבלתי מעורערת למצוינות, תשוקה לטיפוח העור והמחויבות להעצמת אחרים, עינת לא רק הקימה קליניקה מצליחה אלא גם יצרה מרחב של יופי וביטחון עצמי, שנוגע בחייהם של רבים מלקוחותיה באופן אישי ועמוק.
קרן, לקוחה מסורה אומרת: "עינת היא לב אחד גדול, אישיות שאין כמותה, השילוב המושלם בין נשיות רכה ועוצמתית יחד.
בזכות התכונות והמעלות הללו היא רואה את כולן, נותנת לכל אחת להרגיש בנוח וכל אחת היא המרכז. האווירה נינוחה, הצוות מקצועי, שירותי, ואמין. וכשמגיעים לתשלום - הנדיבות מתפרצת, אין כמוה!".
ד״ר אדם: ״אצלנו במרפאה הרגשה של משפחה היא לא רק סלוגן. עינת דודה שלי וכך אנו חיים את המרפאה. כל מטופל הוא בן בית ולא נדיר למצוא אותנו על כוס יין בבר עם הלקוחות".
ד״ר איתי ביאר: ״אצלנו בקליניקה כל מטופל יודע שהוא לא בא רק לקבל טיפול, הוא בא למקום שבו נלווה אותו יד ביד, עד לתוצאה הטובה ביותר, ותמיד לצד אווירה משפחתית ונעימה״.

כדאי לדעת

״אני רוצה להודות על כל החוויות והאנשים שהפכו אותי למי שאני היום. כנות היא הדרך הקצרה ביותר לבנות אמון, הצבת מטרות עוזרת להגיע להישגים גדולים. המשפחה שלי היא מקור הכוח האמיתי שלי, חבריי הינם הנכס היקר ביותר עבורי. אני תמיד נאמנה לעצמי ולערכיי, הצלחתי נמדדת על - פי שביעות רצוני האישי. הכי חשוב - אני זוכרת שתמיד יש מקום לשיפור וצמיחה, ותמיד אסירת תודה על הזדמנויות ואתגרים״.

054-6920-569 | הגלעד 1, מרכז מסחרי תבורי, פרדס חנה | אינסטגרם רפואה אסתטית einat_barel
פורסם לראשונה: 14:57, 29.05.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button