"אני רואה אצל המטופלות שינוי בביטחון העצמי". מלי סיטון

מהם הטיפולים הכי חדשים ואיך בוחרים? כל מה שרציתם לדעת בתחום האסתטיקה

איך בוחרים טיפול מתאים, מהם הטיפולים הכי טרנדיים והכי מתקדמים היום, ואיזה שינוי עוברות המטופלות מעבר להליך החיצוני? מלי סיטון, בעלת הבית לאסתטיקה מתקדמת, עונה על כל השאלות

מוגש מטעם מלי סיטון אסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמת
מוגש מטעם מלי סיטון אסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמת
פורסם:

ד"ר מלי סיטון עבור מגזין לאשה
(צילום: טל שמעוני)

1. בעידן של שפע מידע ואפשרויות בתחום האסתטיקה, איך אישה יכולה לדעת מה מתאים לה?
אז נכון שיש המון אפשרויות ושפע וזה מצויין , לכן יש חשיבות לעשות איבחון קליני מדוייק של העור ולתת ללקוחה את הפיתרון המושלם עבורה , אצלי בקליניקה הלקוחה יודעת בדיוק איזה טיפול יתאים לה כדי לקבל מראה רענן יותר, צעיר וטבעי של עור הפנים .
2. מהם הטיפולים הפופולאריים ביותר? ומהם החידושים היום בתחום הקוסמטיקה?
היום הטיפולים הפופולאריים הם אסתטיקה מתקדמת כמו סקין בוסטר , שעוזר לייצר קולגן ולחות בעור הפנים , מדובר בחומצה היאלרונית שאינה מנפחת ומכילה גם חומצות אמינו וחלבונים שמייצרים טקסטורת עור יפה וזוהרת יותר .
בנוסף גורמת לקימטוטים קטנים להעלם ולעור להיות זוהר וגמיש יותר, טיפולים נוספים הם סקולפטרה למיצוק העור מדובר בחומצה פולילקטית הגורמת לייצור קולגן בעור פי 4 מכל חומר אחר מזריקים אותו גם בידיים גם בצאוור ובפנים למראה גמיש וצעיר יותר וזה מחזיק לאורך זמן רב יותר מחומצה היאלרונית
שילוב של טכנולוגיות לייזר מתקדמות לפיגמנטציה וחידוש מרקם העור גם הם מאוד פופולאריים וזה מעולה לשלב יחד עם אסתטיקה זה שילוב מנצח !!
טיפול נוסף הוא באמצעות חוטי אפטוס. מדובר בחוטים בעלי זיזים המכילים חומצה היאלורונית. הזיזים הקטנים הגורמים לגירוי בעור ולייצור מוגבר של קולגן
החוטים נספגים בעור באזור השנה וחצי והם עשויים מחומצה פולילקטית. גם לאחר ספיגת החוטים, ממשיך להיווצר קולגן בכמות מוגברת מה שגורם להתעבות ומתיחה של העור לאורך זמן.

3 צפייה בגלריה
פיגמנט שפתיים במיקרו פיגמנטציה, לפני ואחרי
פיגמנט שפתיים במיקרו פיגמנטציה, לפני ואחרי
פיגמנט שפתיים במיקרו פיגמנטציה, לפני ואחרי
(מלי סיטון אסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמת )

3. האם יש עונה מומלצת להתחיל את הטיפולים ומתי ניתן להתחיל לראות תוצאות?
עונה מומלצת כיום אין מכיוון שגם הטכנולוגיות המתקדמות מותאמות לעונות השנה גם לקיץ כמובן שבנושא פיגמנטציה בעדיפות היא לסתיו חורף כי אז העור מוגן יותר ומגיב טוב יותר לטיפול , בעולם האסתטיקה אין מניעה לעשות טיפולים בקיץ ויש המון ביקוש בגלל עונת החתונות בחודשים אלו וזה מצויין .
תוצאות ניתן לראות בהתאם לטיפול, טיפול בפיגמנטציה לוקח מספר חודשים לראות תוצאות והסבלנות משתלמת מאוד תהליך הדרגתי שומר על העור ונקבל תוצאות שהן ארוכות טווח ולא קצרות . לגבי אסתטיקה אם מדובר בחומצה היאלרונית התוצאה מיידית וניתן כבר מיד לאחר ההזרקה את התוצאה בשפתיים אם מדובר על עיבוי ייקח שבוע שבועייים.
בהזרקות של ו סקולפטרה סקין בוסטר וסידן מכיוון שמדובר בייצור קולגן לוקח בין חודש לשלושה חודשים לראות את השיא של תוצאות הטיפול .
4. מהם החששות הכי גדולים שיש לנשים שאת יכולה להפריך?
החששות הכי גדולים שאני יכולה להפריך לנשים זה שלא ייראו עשויות ותמיד טבעיות כשיצאו ממני בין אם מדובר בהזרקות ובין אם מדובר באיפור קבוע, הייחודיות שלי שאני יודעת לתת את המענה המדויק ביותר ללקוחה כדי שתיראה רעננה צעירה יותר ועדיין טבעית .

3 צפייה בגלריה
עיבוי ופיסול שפתיים בחומצה היאלרונית, לפני ואחרי
עיבוי ופיסול שפתיים בחומצה היאלרונית, לפני ואחרי
עיבוי ופיסול שפתיים בחומצה היאלרונית, לפני ואחרי
(מלי סיטון אסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמת )

5. האם את רואה שינוי אצל המטופלות שהוא מעבר לשינוי החיצוני? (ביטחון עצמי גבוה וכו..)
השינוי שאני רואה אצל המטופלות הוא שינוי בביטחון העצמי שלה , השמחה שיש לה כשהיא רואה שהתוצאה שלה יפה וטבעית מקרינה החוצה והמון נשים שרוצות להרגיש יפות יותר אומרות לי שזה ממש שינה להם את החיים.
בהחלט !מטופלת שעברה טיפול קוסמטי או אסתטי עם הפתרונות שאני מציעה בהם הקמטים נעלמים , העור מוצק יותר ,מראה זוהר יותר ומתוח גורם לאישה להרגיש חיונית ,צעירה, מלאת אנרגיה וכן גם מושכת יותר בפני בני הזוג אבל בראש ובראשונה מרגישה בטחון ואוהבת יותר את מה שהיא רואה במראה מידי יום.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button