ג'ולי וולמוט ושרון גמליאלי. "כשסיפרתי לאנשים שאני נכנס לסגר עם מישהי שרק הכרתי, אמרו לי שאני לא נורמלי"

"רק הכרנו, וכבר נכנסנו יחד לסגר של חודש": זוגות שמצאו אהבה דווקא בזכות הקורונה

בימים שבהם נכפו עלינו בידוד וסגרים, יש כאלו שהצליחו למצוא את החצי השני שלהם. 3 זוגות מספרים איך דווקא עידן הריחוק החברתי הוביל לקירוב הלבבות: "לא יכולנו לצאת לדייטים במסעדות או ללכת לקולנוע, אז היינו באמת ביחד"

פורסם:

ג'ולי ושרון הכירו רגע לפני הקורונה ונכנסו יחד לסגר של חודש

ג׳ולי וולמוט, 48, גרושה+3, מתגוררת ברעננה, אמנית ומורה לאמנות, ושרון גמליאלי, 51, גרוש+1, מתגורר בתל־אביב, מעצב שיער. כמעט שנה בזוגיות

6 צפייה בגלריה
ג'ולי וולמוט ושרון גמליאלי
ג'ולי וולמוט ושרון גמליאלי
ג'ולי ושרון. "זה שלא היה לנו לאן לברוח עשה לנו טוב"
(צילום: אלי דסה)
בסוף פברואר, כמה שבועות לאחר שג׳ולי התגרשה מבעלה, היא הגיעה למסיבת ולנטיינס דיי שנערכה בכפר המטיילים מצוקי־דרגות. ״יצאתי לעשן מחוץ למסיבה ואז ראיתי את שרון. הייתה מוזיקה רועשת, אבל הצלחתי להבין מתנועת השפתיים שלו שהוא אומר ׳איזו חמודה את״, מספרת ג׳ולי. ״ניגשתי אליו ושאלתי אותו אם הוא באמת אמר לי את זה. הוא ענה שכן, ואז התחלנו לפטפט כל הערב״.

האזינו לכתבה. הוקלט על ידי הספריה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה – המרכז לתרבות מונגשת


מה חשבתם אחד על השנייה?
ג׳ולי: ״זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. אני בן אדם של אנרגיות, וזה היה מבחינתי קליק מיידי״.
שרון: ״אני בדיוק סיימתי קשר שנמשך חצי שנה ולא הייתי בעניין של זוגיות, אבל ג׳ולי הייתה כל כך מהממת והרגשתי שיש בינינו משהו״.
בסיום המסיבה נסעו השניים לבית של שרון ואחר כך התחילו לצאת. ״כמה שבועות אחרי שהכרנו התחילו לדבר על סגר״, מספרת ג׳ולי. ״זה היה הסגר הראשון, ושרון הציע שנבלה אותו יחד ונעבור לגור אצלי למשך כל תקופת הסגר. נדלקתי על הרעיון, אבל לא ידעתי מה לעשות עם הבנות שלי כי אני והגרוש במשמורת משותפת. למזלי קרה נס - הגרוש ביקש שהבנות יהיו אצלו בזמן הסגר כי זוגתו בקבוצת סיכון, והציע שאני אפגוש אותן פעם ביום מחוץ לבית עם מסכות. מיד הסכמתי, ואני ושרון נכנסנו לסגר אצלי ברעננה״.
ג'ולי: "הסגר היה חודש מדהים. רבנו הרבה כי מערכת היחסים שלנו הייתה על הילוך גבוה, אבל במקביל נוצר בינינו חיבור עמוק מבחינת אמנות, מיניות ושיחות"
זה לא היה מוזר מבחינתכם לעשות צעד כזה? הרי רק התחלתם לצאת ואתם בקושי מכירים.
ג׳ולי: ״נכון, לא הכרנו, אבל היה לי ברור שנהיה יחד. אמנם לקחנו סיכון מטורף שזה לא יעבוד בינינו, אבל הייתי נשואה 25 שנה, הרגשתי שאני בשלה לחיים אחרים, וראיתי בזה הזדמנות. חברות שלי לא תמכו והזהירו אותי שאני אפגע, אבל זה בער בי. היו לי משברים בחיים. כמה שנים לפני הגירושים עברתי שני ניתוחי ראש להוצאת גידול שפיר. הייתה לי תשוקה ליצור קשר, לחבק ולאהוב, ואז שרון הגיע, וזה היה מה שחיפשתי״.
שרון: ״כשסיפרתי לאנשים שאני נכנס לסגר עם מישהי שרק הכרתי, אמרו לי שאני לא נורמלי. אפילו לא הספקנו לצאת לדייטים במסעדה כי מיד התחיל הסגר. אבל מאוד רציתי להיות איתה. ג׳ולי היא כמוני, רק בבחורה״.
איך עבר עליכם הסגר ביחד?
ג׳ולי: ״זה היה חודש מדהים. לימדתי את שרון לבשל, והוא היה הסו שף שלי. העברנו את הזמן בסקס, באמנות ובטכנו. רבנו הרבה כי מערכת היחסים שלנו הייתה על הילוך גבוה, אבל במקביל נוצר בינינו חיבור עמוק מבחינת אמנות, מיניות ושיחות. תיעדנו את כל החודש הזה במצלמה, וזאת הייתה חוויה משנת חיים. למדתי לחיות בשביל עצמי ולא בשביל אחרים. כשהיינו יוצאים מהבית כדי לראות את הילדים התגעגענו מאוד אחד לשנייה״.
שרון: ״במהלך הסגר יצרנו יצירות אמנות ביחד. תמיד התחברתי לאמנות, אבל עד שפגשתי את ג׳ולי לא נתתי לזה ביטוי. ג׳ולי מורה לאמנות, ולאט־לאט היא חשפה אותי לעולם הזה. יצרנו דברים מדהימים ביחד. הקמתי במספרה שלי גלריה ותליתי בה את היצירות שלנו. אחרי שהעניינים עם הקורונה יירגעו אנחנו מתכננים להזמין אנשים לתערוכה״.
שרון: ״כשסיפרתי לאנשים שאני נכנס לסגר עם מישהי שרק הכרתי, אמרו לי שאני לא נורמלי, אבל מאוד רציתי להיות איתה"
מה אתם אוהבים זה בזו?
ג׳ולי: ״אני אוהבת את הביטחון העצמי שלו. אני מרגישה שהוא רואה אותי ומכיל אותי. יצאתי ממערכת היחסים הקודמת עם עודף משקל, ואחרי שהכרתי את שרון התחטבתי והורדתי 15 קילו. הוא ריפא לי את הפצע שהיה לי בנשמה. בזכותו אני כמו חדשה״.
6 צפייה בגלריה
ג׳ולי וולמוט שרון גמליאלי
ג׳ולי וולמוט שרון גמליאלי
"עברנו תהליך מדהים בסגר"
(צילום: אלי דסה)

שרון: ״הכל. ג׳ולי היא פצצת אטום. היא בחורה כיפית, חייכנית ומלאת שמחת חיים. הילדים של כל אחד מאיתנו מסתדרים ביחד, ואנחנו כמו משפחה אחת גדולה״.
אתם מרגישים שהקורונה תרמה לזוגיות שלכם?
ג׳ולי: ״אנחנו מאוהבים. בזכות הקורונה שנת 2020 הייתה השנה הכי טובה שהייתה לי בחיים״.
שרון: ״בזכות הקורונה עברתי תהליך מדהים. הקורונה זה הזמן הכי טוב לבחון דברים. בגלל שלי ולג׳ולי לא היה לאן לברוח זה עזר לנו ללמוד אחד על השנייה יותר ולהבין שזה בדיוק מה שאנחנו רוצים ומחפשים״.
מה הטיפ שלכם לזוגות שמתחילים קשר בזמן הקורונה?
שרון: ״אפשר תמיד למצוא דרכים לבלות וליהנות גם בזמן הקורונה. חשוב לסמוך על האינטואיציות שלכם ולא לפחד להעז ולנסות״.

צופיה ואלידן הכירו אחרי הסגר הראשון וכבר הספיקו להתחתן

צופיה כהן (בת 30), גננת, ואלידן כהן (בן 30), עוסק בתחום המסחר בייבוא וייצוא, מתגוררים בירושלים. בזוגיות תשעה חודשים ונשואים חודשיים וחצי

6 צפייה בגלריה
אלידן וצופיה כהן
אלידן וצופיה כהן
צופיה ואלידן כהן. "המגפה חיזקה אצל שנינו את הצורך למצוא אהבה"
(צילום: אלכס קולומויסקי)

צופיה ואלידן הם דתיים שניסו למצוא אהבה במשך שנים. ״הייתי פעילה באתרי היכרויות ויצאתי לדייטים רבים, אבל חצי שנה לפני שהתחיל הבלגן של הקורונה הרגשתי שאני מיואשת וסירבתי להצעות. ואז כשהגיעה הקורונה הגישה שלי השתנתה״.
מה השתנה בעקבות הקורונה?
״הסגר הראשון התחיל והרגשתי בדידות. הייתי לבד ולא יכולתי לצאת לדייטים בגלל הסגר, וזה חיזק אצלי עוד יותר את הצורך למצוא זוגיות״.
הקורונה עודדה גם את אלידן למצוא אהבה: ״במשך השנים יצאתי להרבה דייטים, אבל לא מצאתי את המישהי שיהיה לי חיבור איתה. בעקבות הקורונה היה לי יותר זמן לעשות חשבון נפש, והבנתי שאני צריך לתת דגש על מציאת זוגיות. חשבתי שאולי דווקא בזמן הקורונה, כשאנשים לא יוצאים, תגיע הישועה. במהלך הסגר צפיתי בכתבה על אנשים שבעקבות הקורונה נאלצו לצאת לדייטים בסופרמרקט, ואז אמרתי לעצמי שאם אנשים מוכנים להיפגש בסופר, אז מי אני שאתייאש ולא אמשיך לחפש?".
צופיה הייתה חדורת מוטיבציה למצוא אהבה, גלשה באתר היכרויות לדתיים, ״שליש גן עדן״, ושם התמונה של אלידן משכה את עיניה: ״היה באלידן משהו שונה ומאוד התרשמתי ממנו. אז החלטתי לפנות אליו״.
אלידן: "במהלך הסגר צפיתי בכתבה על אנשים שבעקבות הקורונה נאלצו לצאת לדייטים בסופרמרקט, ואז אמרתי לעצמי שאם אנשים מוכנים להיפגש בסופר, אז מי אני שאתייאש ולא אמשיך לחפש?"
אלידן, מה חשבת על צופיה כשהיא פנתה אליך?
״כשראיתי את התמונה שלה אמרתי 'וואו!'. לא האמנתי שמישהי כזאת תפנה אליי. חשבתי שאולי זאת טעות. היא מיד מצאה חן בעיניי. התכתבנו, ואחרי כמה ימים יצאנו לדייט הראשון״.
איך היה הדייט הראשון שלכם?
אלידן: ״התחלנו לצאת שבועיים אחרי היציאה מהסגר הראשון, ונפגשנו במתחם התחנה בירושלים. הדייט הראשון לא היה טוב מבחינתי. הרגשתי שזה כמו ראיון עבודה, אבל החלטתי לתת צ׳אנס ולצאת לדייט נוסף. בדייט השני היה נפלא, ומהדייט השלישי הרגשתי שזה ממריא לגמרי״.
צופיה: ״גם אצלי הדייט הראשון היה כמו כל הדייטים, אבל מהדייט השני הרגשתי שאלידן הוא לא כמו כל הבחורים שיצאתי איתם, והיה בינינו חיבור. מאז אנחנו ביחד״.

צופיה: ״הסגר הראשון התחיל והרגשתי בדידות. הייתי לבד ולא יכולתי לצאת לדייטים בגלל הסגר, וזה חיזק אצלי עוד יותר את הצורך למצוא זוגיות״

אחרי שלושה חודשים וחצי של זוגיות הגיעה הצעת הנישואים. ״הקשר שלנו היה מאוד אינטנסיבי כבר בשלב הזה. היינו יוצאים לדייטים ארוכים של שש־שבע שעות, והרגשתי שזה הזמן להציע נישואים. נסענו בט״ו באב לטבריה, ומול הכנרת אמרתי לה שהיא מי שחיפשתי כל החיים וביקשתי להינשא לה״.
צופיה, איך הגבת?
״אמרתי ׳ברור׳. חודש אחרי שהתחלנו לצאת כבר ידעתי שהוא האחד״.

6 צפייה בגלריה
צופיה אלידן כהן
צופיה אלידן כהן
"רצינו כבר להקים משפחה, לא רצינו לחכות"
(צילום: שלומי שלמוני)

החתונה תוכננה ל־8 בדצמבר, אלא שאז הקורונה כמעט שיבשה לזוג את התוכניות. ״ידענו שזאת הולכת להיות חתונת קורונה תחת ההגבלות, ושמרנו על הבריאות שלנו כמה שאפשר״, מספר אלידן. ״ארבעה ימים לפני המועד הגעתי הביתה וראיתי את ההורים שלי מצוברחים. הם סיפרו לי שאחי היה במגע עם חולה מאומת ויצטרך להיכנס לבידוד. הבנתי שאם אחי חס וחלילה יצא חיובי לקורונה, אז גם ההורים שלי וגם אני נצטרך להיכנס לבידוד, ואני וצופיה לא נוכל להתחתן. הייתי לחוץ מאוד מהמצב״.
צופיה, איך התמודדת עם זה?
צופיה: ״הייתי בהלם. לא ידעתי מה לעשות ואם אני צריכה לבטל את המאפרת והספרית. אבל האמנתי שיהיה בסדר ולא נצטרך לבטל. הרגשתי שבסוף נתחתן בתאריך שקבענו״.
24 שעות לפני החתונה קיבלו השניים את הבשורה המשמחת: אחיו של אלידן יצא שלילי לקורונה, כך שאלידן ומשפחתו לא היו צריכים להיכנס לבידוד. רק אז צופיה ואלידן יכלו לנשום לרווחה ולדעת שהאירוע יתקיים כמתוכנן. החתונה נערכה במושב נחושה לפי המגבלות של 20 מוזמנים, וגם אחיו של אלידן קיבל אישור מיוחד ממשרד הבריאות שאִפשר לו להשתתף.
אלידן: ״הקורונה הצליחה להוציא מאיתנו את היצירתיות שיש בנו. למשל, יצאנו לפיקניק ושלחנו עם שליח מתנות אחד לשנייה. דווקא בתקופה חשוכה כזו אפשר למצוא אור גדול״
איך היה להתחתן בחתונה מצומצמת כל כך?
אלידן: ״עבר לנו בראש לדחות לתקופה אחרת, כשיהיה אפשר לערוך חתונה גדולה, אבל לא ידענו מתי כל הסיפור הזה ייגמר. אנחנו בני 30 וכבר רוצים להקים משפחה, אז לא רצינו לחכות. למרות שהייתה חתונה קטנה היינו שמחים מאוד. החופה הייתה מרגשת, והיה מזג אוויר מושלם באותו יום. מי שיצפה בתמונות לא יאמין שזאת הייתה חתונת קורונה״.
צופיה: ״העלינו את החתונה בלייב ליוטיוב, ככה שגם אנשים שלא היו בה יוכלו לצפות בה מרחוק. האירוע היה בדיוק כמו שתמיד חלמתי. אנשים החמיאו לנו שהשקענו ושחווינו הכל כאילו זו כמו חתונה רגילה. הייתה שמחה גדולה״.
מה אתם אוהבים זה בזו?
אלידן: ״אני אוהב את שמחת החיים שלה, את האופטימיות, את החיוך האמיתי שיש לה ואת הגישה הבריאה שלה לחיים, ושהיא נותנת לי את המקום לשתף ולדבר על הכל״.
צופיה: ״מה שישר כבש אותי זה חוש ההומור שלו. הוא בן אדם מלא חיים ומשפחתי. הוא נתן לי תחושה של בית. תמיד שאלתי את עצמי איך יודעים שמוצאים את האחד, וכשהכרתי אותו הרגשתי שזה זה״.
הקורונה תרמה לזוגיות שלכם?
צופיה: ״כן. לא יכולנו לצאת לדייטים במסעדות או ללכת לקולנוע ולהופעות, אבל זה דווקא היה טוב. לא היו לנו הסחות דעת בדייטים, ויכולנו באמת להיות אחד עם השנייה ולהכיר כמו שצריך״.
אלידן: ״אני חושב שהקורונה הצליחה להוציא מאיתנו את היצירתיות שיש בנו. למשל, יצאנו לפיקניק ושלחנו עם שליח מתנות אחד לשנייה. דווקא בתקופה חשוכה כמו הקורונה אפשר למצוא אור גדול״.

קרן ושלומי הכירו במסיבה לכבוד סוף הסגר הראשון

קרן יקיר, 42, גרושה + 2, מתגוררת במעלה־אדומים, מנהלת משכנתאות בבנק, ושלומי דניאלי, 47, גרוש + 3, מתגורר בנווה־מבטח, עובד כנגר. ביחד שמונה חודשים

6 צפייה בגלריה
קרן יקיר ושלומי דניאלי
קרן יקיר ושלומי דניאלי
קרן יקיר ושלומי דניאלי. "במקום ללכת למסעדות אנחנו מבשלים ביחד"
(צילום: גדי קבלו)

שלומי גרוש שנתיים, וקרן גרושה כבר חמש שנים. השניים הכירו במסיבת טכנו שנערכה בחודש יוני לכבוד סיום הסגר הראשון והתקיימה בחוף הים באשדוד. ״הייתי אמורה להגיע למסיבה עם חברה אבל בסוף היא לא באה, אז הגעתי למסיבה עם מישהו שהכרתי היכרות שטחית״, מספרת קרן. ״אמרתי לו מראש שאני והוא בקטע של ידידות בלבד, אבל במסיבה הוא ניסה להתחיל איתי. זה מאוד הציק לי, ואז הבחנתי בשלומי רוקד בצד. אמרתי לו שיש פה בחור שמטריד אותי וביקשתי משלומי שיעמוד לידי כדי שאוכל להרחיק את אותו גבר״.
שלומי, איך הגבת?
״בהתחלה חשבתי שהיא והידיד שלה ביחד, אבל היא הבהירה לי שזה לא המצב. הסכמתי לעזור ועמדתי לידה, ואז התחלנו לדבר״.
קרן: "צחקנו על זה שמאז שאנחנו ביחד היינו רק פעם אחת במסעדה והספקנו לטייל ביפו פעם אחת והרגשנו כאילו טסנו לחו״ל"
במהלך המסיבה הרגשתם שיכול להיות ביניכם משהו?
קרן: ״לא. אני לא הגעתי במטרה למצוא זוגיות. חשבתי שהוא בחור נחמד מאוד, כי הוא לא עזר רק לי אלא גם לבחורה אחרת שהרגישה לא טוב. חשבתי שהכרתי חבר חדש אבל לא מעבר לזה״.
שלומי: ״גם אני לא הייתי בראש למצוא אהבה. אחרי המסיבה המשכנו להיות בקשר שטחי, ושבועיים אחר כך תוכננה מסיבה נוספת שנערכה באותו מקום. שאלתי את קרן אם היא מגיעה למסיבה. היא אמרה שכן והצטרפתי אליה״.
שבוע אחרי המסיבה השנייה המשיכו השניים להיפגש יחד עם חברים נוספים, ולאט־לאט זה התפתח לקשר זוגי.
איך הצלחתם להתחיל זוגיות בזמן הקורונה, כשאין אפשרות לבלות במסעדות או בקולנוע?
קרן: ״אנחנו נפגשים בבית בלי הרעש והבלגן מסביב. במקום ללכת למסעדות אנחנו מבשלים ביחד, ואנחנו צופים בסרטים בבית במקום ללכת לקולנוע. צחקנו על זה שמאז שאנחנו ביחד היינו רק פעם אחת במסעדה והספקנו לטייל ביפו פעם אחת והרגשנו כאילו טסנו לחו״ל. למרות זאת אנחנו מוצאים את ההנאות הקטנות ומצליחים לשבור את השגרה גם בבית״.
שלומי: ״אני מרגיש שזה דווקא יותר כיף. בזכות הקורונה אנחנו יותר ביחד, חווים טוב יותר זה את זו״.
שלומי: "אני מרגיש שזה דווקא יותר כיף. בזכות הקורונה אנחנו יותר ביחד, חווים טוב יותר זה את זו״
מה אתם אוהבים זה בזו?
קרן: ״התאהבתי בשנינות של שלומי ובטוב הלב שלו. כבש אותי איך שהוא עזר לי ולבחורה נוספת במסיבה״.
שלומי: ״אני אוהב את הכל בקרן. היא לב אחד גדול״.
מה הטיפ שלכם לזוגות שמתחילים קשר בזמן הקורונה?
קרן: ״צריך למצוא כל פעם דרכים לחדש ולשבור את השגרה גם בזמן שאתם בבית. הכי חשוב ליהנות מהדרך״.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button