כל הטיפולים שאת צריכה לקראת הקיץ אצל ד"ר לריסה ברק

תני לעצמך ולגופך מתנה לכבוד הקיץ הקרוב

ד"ר לריסה ברק, מומחית ברפואת משפחה ועוסקת זה כ-20 שנה ברפואה האסתטית בכלל ובתחום פיסול ועיצוב הגוף והפנים בפרט, מזמינה אותך לאחת מהקליניקות המפוארות שלה, לטיפול כולל לקראת הקיץ הקרב ובא

מוגש מטעם ד"ר לריסה ברק
פורסם:
איך מכינים את הגוף לקיץ? לחצו לצפייה בסרטון
עכשיו, כשהשמש עדיין אינה חזקה, זה הזמן לעשות טיפולים אסתטיים מתקדמים שיכינו את הגוף לעונה החדשה, עם מכשור חדיש וטכנולוגיות מתקדמות פורצות דרך, כשהשילוב ביניהם מניב את התוצאות הגבוהות ביותר. ד"ר לריסה ברק ידועה בתחום פיסול ועיצוב הגוף והפנים, עם ידע וניסיון רב.

5 צפייה בגלריה
ד"ר לריסה ברק
ד"ר לריסה ברק
ד"ר לריסה ברק. ניסיון וידע רב
(צילום: באדיבות ד"ר לריסה ברק)

מהם הטיפולים המומלצים ביותר כהכנה לקראת הקיץ?
הסרת שיער: מכשיר ה-IPL עם טכנולוגיה מתקדמת מסיר את השיער בכל הגוף ב-18 דקות בלבד. ולא רק, את ידית המכשיר מעבירים על האזורים המטופלים רק פעם אחת ודי. זאת בניגוד לטיפולים שנעשו עד כה, שבהם היה צורך לעבור על הגוף כמה פעמים. הטיפול אינו כואב, ללא סימנים, ונועד במיוחד לכל אותן הנשים העסוקות שאין להן זמן וסבלנות. 18 דקות, ואת חוזרת למשרד כמו חדשה וללא שיער מיותר.
טיפול בנימים ובוורידים ברגליים: תופעת הנימים והוורידים ברגליים נפוצה אצל נשים צעירות אחרי היריון בגלל הלחץ שנוצר על כלי הדם במהלך ההיריון. אבל לא רק, נשים רבות סובלות מבעיה זו, ועכשיו נמצא לה הפתרון האולטימטיבי בעזרת מכשיר חדש המיובא מארצות הברית, בעל טכנולוגיה מתקדמת של קרני לייזר המקרינות חום גבוה וסוגרות את דופנות כלי הדם. כך לא נראית לעין צורת העכביש המוכרת של הנימים והוורידים הקטנים בעור. התוצאה היא רגליים יפות וחלקות, עם עור אחיד בצבעו. לתוצאות סופיות נדרשים שלושה טיפולים עם מרווח של שלושה שבועות בין טיפול לטיפול.
חשוב לזכור כי לא מומלץ לעבור טיפולי לייזר על עור שזוף, ואחרי הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש. לכן עכשיו זה הזמן האידיאלי לטיפולים אלה.
5 צפייה בגלריה
ד"ר לריסה ברק
ד"ר לריסה ברק
(צילום: באדיבות ד"ר לריסה ברק)
מיצוק ופיסול הגוף: כבר ידוע שפעילות גופנית, תזונה נכונה ושתיה של לפחות 2 ליטר מים ביום הם המתכון הנכון לבריאות הגוף. אבל כדי לחטב את הגוף זה לא מספיק, ודרושה עזרה בצורת מכשור וטכנולוגיה.
מכשיר ה-FLEX המיובא מארצות הברית, מיועד לחיזוק השרירים, מיצוק הגוף ופיסולו. המכשיר מספק 49,000 כיווצים של השריר במהלך 45 דקות. לתוצאות מקסימליות נדרשים שישה טיפולים שאותם ניתן לעבור אפילו פעמיים בשבוע, כך שבטווח קצר מאוד של שלושה שבועות ניתן להשיג חיטוב מקסימלי של השרירים באזורים הרצויים – להרים ישבן נפול, לחזק את שרירי הירכיים החיצוניים והפנימיים, זרועות, בטן, מותניים ועוד.
בנוסף, ידוע כי השריר מקבל את האנרגיה לפעילות מפירוק שומנים הנמצאים בסביבתו, ולכן אנחנו משיגים תוצאה כפולה, גם חיטוב הגוף ומיצוקו וגם פירוק והפחתה משמעותית של תאי השומן בגוף. התוצאה היא גוף חטוב, מפוסל במקומות הנכונים ומוכן לקראת הקיץ.
5 צפייה בגלריה
ד"ר לריסה ברק
ד"ר לריסה ברק
ד"ר לריסה ברק
(צילום: באדיבות ד"ר לריסה ברק)
טיפול מיוחד לכפות הידיים: כפות הידיים הן אחד האיברים המשקפים את הגיל. ד"ר לריסה ברק מציעה לך לעבור טיפול ייחודי שיעלים את הקמטים בכפות הידיים ויחזיר להן את העור החלק והזוהר של פעם. זאת בעזרת טיפול קצר שבו מזריקים חומצות היאלורוניות או סידן (Radiesse) לכפות הידיים. התוצאות הן מיידיות ולטווח ארוך במיוחד.
ומה עם כתמי השמש והפיגמנטציה המופיעים גם בכפות הידיים וגם על הפנים? את כתמי הפיגמנטציה, השמש והגיל ניתן היום להסיר בטיפול פשוט בעזרת טכנולוגיות חדשות ועם מכשיר ה- IPL - Intensive Pulse Light. המכשיר בעל גלי אור מיוחדים הנכנסים לתאי המלנין, הורסים את התא ומורידים כמות ניכרת של המלנין ואת כתמי הפיגמנטציה.
5 צפייה בגלריה
מוצרי טיפוח
מוצרי טיפוח
מוצרי טיפוח
(צילום: באדיבות ד"ר לריסה ברק)
להשגת גוון עור אחיד וזוהר דרושים שלושה טיפולים בהפרש של שלושה שבועות בין טיפול לטיפול. יש לעבור טיפול תחזוקה פעם בשנה בסוף הקיץ. זו הסיבה שאת הטיפולים האלה יש לעבור בתקופה שלפני הקיץ בגלל האיסור להיחשף לשמש, והחובה לשים מקדמי הגנה 50SPF פלוס לאורך כל שעות היום.
בקיץ הקרוב תהיי מוכנה מראש עם מראה מטופח, עור נקי מכתמים, חלק וזוהר, וגוף מפוסל, ללא שיער מיותר וללא נימים וורידים.

ד"ר לריסה ברק, טלפון: 8420*, 052-6382121
תל אביב, רחוב הארבעה 28, קומה 20, בניין צפוני חגג’ גרופ
זכרון יעקב, היין 9, טלפון: 04-3095011
ירושלים, טלפון: 077-6021112
מייל: larisabarakdr@gmail.com
פייסבוק: LBarakMilan
אינסטגרם: dr.larisabarak
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button