לורן גונר, מייסדת דיאטת לורן. תוכנית הרזיה מקצועית ואישית

"דווקא עכשיו אני רוצה לעזור לכל אחת לצאת מהכלא של עודף משקל"

לורן גונר, המייסדת של "דיאטת לורן", יודעת היטב כיצד מרגישים כשחיים עם עודף משקל. אבל היא גם יודעת שכל אחת יכולה לרזות ולהרגיש טוב עם עצמה. כן, גם את. אז שאלנו אותה את כל השאלות המעניינות

מוגש מטעם לורן גונר
פורסם:
לורן גונר, בת 38, נשואה + 2, המייסדת והבעלים של "דיאטת לורן" יודעת מה את עוברת. היא מכירה את חוסר השליטה, את תחושת האשמה ואת האכילה הרגשית. "כמוך, היחסים שלי עם אוכל היו מורכבים מהילדות. כאשר הגעתי למשקל השיא שלי, של 20 קילו יותר מהמשקל הרגיל שלי, במהלך כתיבת התזה של התואר השני, התביישתי לצאת מהבית. החלטתי שיש לי שתי אופציות: לנצח את עודף המשקל או שהוא ינצח אותי. אחרי שנתיים של מחקר ולמידה, הצלחתי לנצח את המשקל העודף וראיתי שאני יכולה לעזור לכל אישה בעולם לצאת מהכלא של עודף משקל".
כך נולד תהליך הרזיה מקצועי טבעי, בטוח, קצר, מדויק ובהתאמה אישית, בשם "דיאטת לורן". התהליך כולל אבחון נטורופתי, הכנת תוכנית טיפולית ושילוב של פורמולות צמחיות, שעוזרות לגוף בצורה טבעית ועדינה לטפל בבעיות כמו התמכרות לסוכר, ניקוי רעלים, שיפור איכות השינה, איזון הורמונלי אחרי לידה או בגיל המעבר ועוד. התהליך שם דגש על בניית שגרה המתאימה לך באופן אישי, כאשר אחרי השלב הראשון של ירידה אינטנסיבית במשקל ובהיקפים, קל מאוד לשמור על המשקל החדש ועל הלייף־סטייל החדש, ללא מאמץ ותוך כדי הבנה מלאה של הצרכים של הגוף שלך ותקשורת טובה איתו.
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
"האני מאמין שלי הוא שאסור לתת ל'כלא' של השומן למנוע ממך להשיג את המטרות שלך. לכל אחת מגיע להרגיש בנוח בגופה ולהתגאות בו! בעיקר בתקופה הלא פשוטה שבה כולנו נמצאים, כשהנטייה היא להזניח ולשים את עצמך בעדיפות אחרונה, אבל זה כל כך לא נכון. כל אישה משפיעה בחיים שלה על מעגל כל כך גדול, שזאת פשוט החובה המוסרית של כולנו לטפח ולעזור לכל אחת להיות הגרסה הכי טובה, אנרגטית ובריאה של עצמה, כי אנחנו צריכות את זה מאוד, בעיקר עכשיו".
האם את רואה לאחרונה יותר הפרעות אכילה בגלל המצב?
"בהחלט, יש עלייה במשקל שנובעת מסטרס, רמות הקורטיזול נוסקות לשמיים, וחוסר שינה משפיע גם הוא על המשקל. מצד אחד, יש לכל אחת מאיתנו 'דברים חשובים יותר בהרבה מלשמור על הגזרה', מצד שני, קשה מאוד לדאוג למשפחה ולהישאר חזקות כאשר אנחנו לא מאוזנות. לכן, דווקא עכשיו, אני מאמינה בכל לבי שכל אחת חייבת לדאוג לגוף שלה, כדי שכולנו נהיה חזקות בעורף ונוכל לתת כוחות ולדאוג לקרובים שלנו בצורה יעילה".

3 צפייה בגלריה
לורן גנור
לורן גנור
לורן גונר. לוודא שהגוף מקבל את כל מה שהוא צריך מהטבע
(צילום: CIRIELLE MALAVAL)
מה אני יכולה לעשות נגד אכילה רגשית?
"יש כמה דברים שניתן לעשות כדי להקל על הגוף ולצאת מהמעגל הזה של אכילה רגשית - רגשי אשמה - אכילה רגשית. ראשית, להבין שהגוף לא באמת זקוק לכמויות גדולות של סוכרים ופחמימות במהלך היום. מה שהגוף שלנו באמת זקוק לו, דווקא בתקופות הסטרס, זה חלבון. אפשר להכין חלבונים בצורות טעימות מאוד ומגוונות, החל מגבינת חלומי ופנקייקים חלבוניים, עד לארוחות עשירות של דגים, בשרים או ארוחות טבעוניות מיוחדות. הארוחה החלבונית יכולה להיות טעימה ומזינה, אם נרצה, ולא חייבים להסתפק בחזה עוף יבש עם חסה.
"דבר שני, חשוב לוודא שהגוף מקבל מספיק ערכים תזונתיים, באמצעות אכילת ירקות ופירות מגוונים במהלך היום וכן שילוב של תוספי תזונה כמו ויטמין בי-1 שתומך מאוד במערכת העצבים, קלציום ומגנזיום שתורם לשינה איכותית יותר וויטמין סי, שתומך במערכת החיסון שעובדת שעות נוספות בתקופות של סטרס.
"דבר אחרון - חשוב לוודא שלמרות הדאגות הרבות, הגוף מקבל מספיק שעות שינה (מינימום שבע־שמונה שעות). גוף עייף לא יוכל לתפקד בצורה תקינה לאורך זמן, וידרוש סוכר ופחמימות. לכן, חשוב לאכול ארוחת ערב קלילה ומזינה שלוש־ארבע שעות לפני השינה, להתנתק מהמסכים מינימום שעה לפני השינה, לצאת לטיול קליל בלי אוזניות, תוך כדי התבוננות בטבע ובסביבה ולשתות חליטות מרגיעות כמו קמומיל".
אילו טרנדים חדשים בעולם התזונה את משלבת בדיאטת לורן?
"המחקרים החדשניים ביותר בעולם בנושא התזונה מדברים בעיקר על איכות התזונה ותזונה מותאמת אישית, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים ב'דיאטת לורן'. אנחנו לא עוסקים בקלוריות והגבלות חמורות, אלא מבינים מה בדיוק חסר לגוף כדי להתחיל לפרק שומן ומה הצרכים האישיים שלך ומוודאים שהגוף מקבל את כל מה שהוא זקוק לו. בתמורה – ברגע שהגוף מתאזן ומרגיש 'בטוח', הוא משיל את הקילוגרמים המיותרים ללא מאמץ, תוך כדי שאת נראית קורנת ומרגישה בריאה, קלילה ומלאת אנרגיות".
3 צפייה בגלריה
לורן גנור
לורן גנור
פורמולות צמחיות ייעודיות. להעניק פתרון טבעי לכל בעיה.
(צילום: CIRIELLE MALAVAL)

איך את מייצרת עבורי תזונה מתואמת אישית?
"אנחנו עורכים תחקיר מקיף עלייך. אנחנו רוצים להבין את ההיסטוריה הרפואית שלך, את המצב ההורמונלי, את איכות השינה, מצב מערכת העיכול, אילו דיאטות הגוף עבר ובעיקר, מה האתגר העיקרי שלך. מה את מרגישה שמונע ממך להגיע למשקל היעד שלך? מה הגוף שלך מתקשר? בנוסף, נבחן את החשקים שלך, את נפילות האנרגיה, את מצב העור ומצב השיער. בחלק מהמקרים ישנו צורך בבדיקות רפואיות. לאחר האבחון המלא והצבת המטרות האישיות שלך (שמעבר לירידה במשקל יכולות לכלול גם טיפול במערכת העיכול וטיפול במצב העור, רמת העייפות או איכות השינה למשל), הנטורופטית שלנו מכינה תוכנית אישית לשלב הראשון של התהליך.
"לאחר מכן, הנטורופטית מקיימת מעקב יומי ובודקת יחד איתך איך הגוף מגיב לטיפול, מוודאה שאת מרזה בקצב מצוין (הממוצע של המטופלות שלנו הוא 500-200 גרם ביום), ויחד אתן לומדות להקשיב לגוף שלך ולתת לו בדיוק את מה שהוא צריך, כדי להתאזן, שהרי עודף משקל הוא רק סימפטום ומסמל שהגוף לא מאוזן. לאחר השלב האינטנסיבי של הירידה במשקל, יש שני שלבים נוספים של יציאה הדרגתית משלב ההרזיה וחזרה לשגרה החדשה שלך, תוך כדי שאנחנו ממשיכים ללמוד את השפה של הגוף שלך ולתת לו בדיוק את מה שהוא צריך.
"זאת חוויה אמיתית ומסע היכרות אינטימי מאוד שלך עם הגוף שלך ועם הצרכים שלו, שמהווים בסיס חשוב מאוד לשמירה על המשקל החדש ועל השגרה החדשה שלך לאורך שנים קדימה".
מניסיונך, מהו הפרופיל הרגשי של מי שמצליחים לרדת ולשמור על המשקל החדש?
"אני מאמינה בכל לבי שכל אחת יכולה לרדת במשקל, גם אם היא ניסתה כבר עשרות דיאטות. הדבר החשוב ביותר הוא למצוא את 'הלמה האמיתי' שלך, כדי שהרצון לשינוי יגיע מבפנים. מהניסיון שלי, 'הלמה האמיתי' הוא דבר מאוד עמוק ויפהפה, כמו רצון להרגיש בנוח בבגד ים אחרי לידה, או יכולת לשחק על מגרש המשחקים עם נכדים. הוא תמיד מחבר אותך לעצמך".

דיאטת לורן



טלפון: 077-955-5725
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button