"היה ברור שיש פה פלרטוט". יעל אלידע-עברון וגיא עברון

אהבה בין הצוקים: "הוא עמד מאחוריי והדריך מטפס שנתקע. התאהבתי בו בלי לראות אותו"

היא הייתה אחרי קשר ארוך שנגמר. הוא היה גרוש ולא חיפש זוגיות. אחרי שנפגשו בזמן טיפוס על צוק, הוא בירר איך קוראים לה בעזרת השומר בכניסה. היום יעל וגיא נשואים - ומטפסים עם הילדים

פורסם:
סיפורם של גיא עברון (43) ויעל אלידע־עברון (38), בעלי חברת "גולה מרקטינג" לשירותי שיווק וניהול פרויקטים במיקור חוץ, הורים לשניים (שש וארבע) ולילד בן 13 מפרק א' של גיא, גרים ביישוב משמר־דוד:
גיא: "גדלתי ביבנה. רגע לפני הגיוס לצבא חבר סחב אותי לטפס על צוק. אחרי שבועיים הוא פרש ואני המשכתי, מאז לא עצרתי לרגע. השיא שלי היה טיפוס על פסגת המון־בלאן באירופה. יש משהו בתחושה של השגת המטרה שהוא נורא מספק".
יעל: "גדלתי בקצרין ובגיל 20 עברתי לתל־אביב. כמה שנים אחר כך חיפשתי פעילות אתגרית ורציתי להכיר אנשים חדשים עם וייב טוב. כשטיילתי במזרח הרחוק, יצאתי לטרק בהימלאיה ושם התחדדה אצלי ההבנה שאני רוצה לטפס. כשחזרתי ארצה נרשמתי לקורס טיפוס".
גיא: "בגיל 29 התחתנתי, בהמשך נולד לי ילד והתגרשתי. במבצע צוק איתן, לפני כתשע שנים, עשיתי מילואים כחובש קרבי על הגדר בעזה. אחרי חודש מילואים התגעגעתי לטיפוס. הלכתי לבד למצוק בבית־אריה. קהילת הטיפוס כזאת מדהימה וחמה, שידעתי שגם אם לא אכיר שם אף אחד, מישהו כבר ישאל אותי אם אני רוצה לטפס ויציע לאבטח אותי".
עוד כתבות בערוץ לאשה:
יעל: "כשהייתי בת 30 סיימתי קשר של ארבע שנים. כדי לחגוג את יום הולדתי טסתי עם חברה לאי קלימנוס ביוון, שידוע כאי המטפסים. קצת אחרי שחזרתי ארצה, הלכתי עם חברים למצוק בבית־אריה וכרגיל, השארנו תעודות זהות בבוטקה של השומר כדי לקבל מפתח לאזור המצוק. השותף שלי לטיפוס התחיל לטפס, ואני אבטחתי אותו מלמטה. פתאום הוא נתקע ולא הצליח להחליט לאיזה כיוון להתקדם. חלק מהעניין החברתי בטיפוס הוא להיעזר באנשים שנמצאים למטה, בבסיס המצוק. אחד המטפסים אמר: 'וואי, יש פה בחור שאני מכיר, מטפס טוב, נשאל אותו איך לפתור את האתגר'. זה היה גיא".
גיא: "הייתי אז גרוש כבר כמה שנים, אבל לא מוכן מאוד למערכת יחסים. הגעתי למצוק באותו יום במטרה להוציא אנרגיה ולקבל אנרגיה".
יעל: "גיא עמד מאחוריי, אבל לא הסתובבתי אליו, כי אבטחתי את המטפס וחבשתי קסדה עם מצלמה שצילמה אותו, אז לא הסתכלתי לשום כיוון אחר. גיא התחיל לדבר והקשבתי איך הוא מדריך את המטפס, צעד אחרי צעד. נדלקתי עליו בלי לראות אותו. הרגשתי איך אני מתאהבת בו רק מההקשבה. כשהוא הדגים תנועה שמדמה לווייתן שתקוע על החוף, התפוצצתי מצחוק. הוא נשמע לי מגניב. כשהמטפס סיים, הסתכלתי על גיא בסקרנות. משהו בנוכחות שלו משך אותי להישאר לידו, לספוג אותו".
2 צפייה בגלריה
יעל אלידע-עברון וגיא עברון
יעל אלידע-עברון וגיא עברון
גם הדייט הראשון שלהם היה על קיר טיפוס
(צילום: אלבום פרטי)

גיא: "היא ביקשה ממני לעשות שוב את החיקוי של הלווייתן. רק אז נפקחו עיניי".
יעל: "כשהוא אבטח מטפס אחר, הוצאתי פירות יבשים מהתיק, והוא אמר: 'איך אני רעב'. כשהצעתי לו, הוא אמר שהידיים שלו תפוסות, אז האכלתי אותו באננס מיובש בידיים... זה היה נורא אינטימי".
גיא: "היה ברור שיש פה פלרטוט. היינו מוקפים באנשים, אבל היינו נורא שנינו. הבנתי שהיא מעניינת אותי".
יעל: "התקרבתי לרכב של גיא, ומה אני רואה מאחור? בוסטר! אמרתי לעצמי: עד שאני נדלקת על מישהו, הוא נשוי"
יעל: "כשסיימנו את היום התקרבתי לרכב של גיא כדי לשאול אותו לאן הוא נוסע, ומה אני רואה מאחור? בוסטר! אמרתי לעצמי: עד שאני נדלקת על מישהו ונמשכת אליו, הוא נשוי. החלטתי ביני לביני: שחררי, זה לא קורה, וקבעתי עם החברים שלי שנלך למסעדה".
גיא: "הגעתי ראשון לבוטקה של השומר, ביקשתי את כל התעודות ועברתי עליהן, עד שמצאתי אותה, ושיננתי את השם שלה. מאוחר יותר מצאתי אותה בפייסבוק ואמרתי לעצמי: כמעט פספסתי אותה קודם, עכשיו אני הולך על כל הקופה. שלחתי לה הודעה".
יעל: "אני יושבת עם החברים ופתאום מגיעה הודעה במסנג'ר מ... גיא עברון. אמרתי להם: 'גיא פונה אליי בפייסבוק, אני בעניין, אבל ראיתי בוסטר באוטו... הוא בטח נשוי'. אז אחד החברים אמר: 'אני חושב שהוא גרוש'. זה לא הפריע לי. התכתבנו קצת והוא הציע שניפגש באותו ערב".
גיא: "התלהבתי, ואני לא משחק משחקים".
יעל: "יומיים אחר כך הלכנו לקיר טיפוס. דייט ראשון, אני מטפסת והוא מחזיק את החבל - וההפך. כל אחד מאיתנו צריך לשמור על השני, שלא יתרסק. בין לבין למדנו להכיר אחד את השני. משם הלכנו לשתות בירה. אחרי חצי שנה הכרתי את הבן שלו ואחרי שבעה חודשים עברנו לגור יחד".
גיא: "תכננתי הצעת נישואים רומנטית בהופעה של להקה ששנינו אוהבים, אבל בדרך לשם לא התאפקתי, פשוט עצרתי את הרכב והצעתי לה להתחתן. היום הילדים שלנו מטפסים איתנו על מצוקים, זה מעצים אותנו כמשפחה. אין ספק שזה נפלא שלך ולבת זוגך יש את אותה תשוקה בחיים".
שורה תחתונה: "חיבור זוגי יכול לקרות כשאת עושה את מה שטוב לך ושלמה עם זה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button