מלכת היופי מתכוננת לתחרות מיס יוניברס

מלכת היופי: "אחרי הטיפול לא הייתי צריכה איפור מרוב שהפנים שלי היו זוהרות ויפות"

הסרת שיער בטכנולוגיה מתקדמת, פילינג יהלום לפנים שמנקה, ממצק ומבהיר ופינוקים לגוף ולנפש. בחברת "לאונרדו קוסמטיקה" מכינים את מלכת היופי נועה כוכבא לאירוע מכונן בחייה: השתתפות בתחרות מיס יוניברס

הדס משה, מוגש מטעם חברת לאונרדו קוסמטיקה
הדס משה, מוגש מטעם חברת לאונרדו קוסמטיקה
פורסם:
בימים הקרובים תרד לאילת מלכת היופי שלנו, נועה כוכבא, להתחרות בתחרות מיס יוניברס, שמתקיימת לראשונה זה 70 שנה בישראל (12.12). ההתרגשות של כוכבא כפולה: גם על עצם ההשתתפות בתחרות וגם על היותה נציגת המדינה המארחת, עובדה שמביאה איתה אחריות לא קטנה. כוכבא שרויה בהכנות אינטנסיביות לתחרות, עם לו"ז צפוף במיוחד, בין צילומים, מדידות, אירועים רשמיים וגם פגישה עם מיס יוניברס המכהנת אנדראה מאזה. אז החלטנו שמגיע לה רגע להתפנק, לנשום אוויר עמוק לריאות ולאגור כוחות. לשם כך התייצבה כוכבא באקדמיית הטיפולים וההדרכות של חברת הקוסמטיקה המתקדמת לאונרדו, בגדרה. המטרה: להיות נוצצת במקסימום כשהיא מייצגת אותנו בתחרות הבינלאומית. בנוסף חברה אליה גם נערת ישראל, ירין בוזגלו, ונהנתה גם היא מהטיפולים היוקרתיים, ימים ספורים לפני שנחתה בבקו"ם, עלתה לראשונה על מדים והתגייסה לצה"ל - פינוק אחרון לפני שתיאלץ להתנתק ממותרות שכאלה.
6 צפייה בגלריה
מלכת היופי עם הבעלים של חברת לאונרדו קוסמטיקה, איריס ורוני בר
מלכת היופי עם הבעלים של חברת לאונרדו קוסמטיקה, איריס ורוני בר
מלכת היופי ונערת ישראל עם הבעלים של חברת לאונרדו קוסמטיקה, איריס ורוני בר
(צילום: דנה קופל)

6 צפייה בגלריה
ירין בוזגלו
ירין בוזגלו
נערת ישראל. רגע לפני הגיוס מתפנקים בפעם האחרונה
(צילום: דנה קופל)
בחזית הטכנולוגיה העולמית
על מנת להעניק לכוכבא ולבוזגלו את הטיפולים הטובים ביותר, הופקדו הבנות בידיהן של שתיים מן הקוסמטיקאיות המובילות בארץ: נעמי שדלש מצורן ורביד ניסנבוים מגדרה, שהעניקו להן טיפולי הסרת שיער וטיפולי פנים בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות. "הן היו מקסימות", מספרת לנו כוכבא בהתלהבות, "הן התייחסו אלינו מדהים, הכל כדי שנרגיש טוב וכיף".
6 צפייה בגלריה
נועה כוכבא
נועה כוכבא
כוכבא חווה את הטכנולוגיה רבת עוצמה להסרת השיער
(צילום: דנה קופל)
תחילה עברו בוזגלו וכוכבא טיפולי הסרת שיער בטכנולוגיית קרן אור - ALT . מדובר בטכנולוגיה מבוססת קרן אור, שהושבחה לרמת דיוק ומהירות גבוהים במיוחד, עם הבזקים רבי עוצמה. התוצאה: הסרת שיער מהירה ביותר וללא כאב, שזה, כמובן, יתרון גדול. לאחר מכן קיבלו הבנות טיפולי פנים מתקדמים בטכנולוגיות פיליניג יהלום לניקוי, הבהרה ומיצוק העור, מערכת יניקה (ואקום) סלקטיבית, היוצרת פעולה מכאנית ולא פולשנית, המסייעת בהסרת תאי עור מתים, לכלוך ושומן עודף. התוצאות של השימוש בטכנולוגיה זו: ניקוי, מיצוק והבהרה.
6 צפייה בגלריה
ירין בוזגלו
ירין בוזגלו
נערת ישראל נהנית מטיפולי פוטותרפיה המסייעים לחידוש העור ולמראה רענן וזוהר
(צילום: דנה קופל)
בנוסף חוו הבנות טיפולי פוטותרפיה המיועדים לפנים בטכנולוגיה שמבוססת על נורות לד, המסייעת לחידוש העור, השגת מראה פנים רענן וזוהר וחידוש סיבי קולגן ברקמת הפנים. חברת לאונרדו מציעה טיפול זה במכשור שמגיע לתוצאות ללא חימום או כאב. "מדהים שהטיפולים בכלל לא כאבו, זה היה מאוד מרגיע וכיפי. הקוסמטיקאיות השתמשו בחומרים שהחדירו לנו המון לחות, לא הייתי צריכה אחרי זה איפור מרוב שהפנים שלי היו זוהרות ויפות", מספרת כוכבא. ואם כל זה לא מספיק, חברת לאונרדו העניקה לבנות מארז תכשירי טיפוח, הכולל קרם לחות עם מקדם הגנה, סבון מוקצף ומסכת לחות להמשך טיפול, שאנחנו בטוחות שישמשו אותן כראוי בשבועות הקרובים.
6 צפייה בגלריה
מלכת ונערת ישראל יצאו עם בידיים מלאות
מלכת ונערת ישראל יצאו עם בידיים מלאות
מלכת ונערת ישראל יוצאות עם מוצרי הטיפוח שכל כך נהנו מהן
(צילום: דנה קופל)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button