"היא חשבה

טיטי: "היום אני נמצאת במקום טוב מבחינה זוגית. לבי עם הבנות האמיצות שנחשפו"

טיטי איינאו וצחי פרנקל מטפחים היריון משותף ראשון ("הוא מלווה אותי לכל הבדיקות"), מתכננים את החתונה ("אולי אכנס לחופה עם אחי והתינוק") ומתמודדים עם התחקיר על האקס שלה, ישראל אור

פורסם:
צפו בווידאו.
( כתבת וידאו: אביב וינברגר)
בגיל 31 טיטי איינאו (31), הילדה היתומה שעלתה מאתיופיה בגיל 12, שזכתה בתחרות מלכת היופי והפכה מאז לדוגמנית ולכוכבת ריאליטי (והספיקה גם לעשות תואר בפוליטיקה וממשל), מצאה סוף־סוף את המרכיב החסר בסיפור: אהבה.
היא ובן זוגה נפגשו לפני כשנה וחצי, אבל החיבור לא קרה מיד. "הייתי אז גרוש טרי, אחרי מערכת יחסים של 14 שנה", נזכר צחי פרנקל (40), איש נדל"ן ובעל חברת "עמית גרופ השקעות", גרוש ואב לשני בנים (בני 11 ושלוש וחצי). "יצאתי עם חבר לבר תל־אביבי, הבחנתי בטיטי ומיד נדלקתי עליה. היא הגיעה עם קבוצת חברים, ראיתי שהיא מחזירה לי מבט, והבנתי שהיא לא נמצאת עם בן זוג. אני בחור מאוד אסרטיבי. ניגשתי אליה ואמרתי לה, 'נעים מאוד, קוראים לי צחי, אשמח לקבל את הטלפון שלך'. היא אמרה לי: 'חפש אותי באינסטגרם'. אמרתי לה: 'אוקיי, אבל בשביל זה אני צריך לדעת איך קוראים לך'".
לא זיהית שזו טיטי?
"עד אז לא ידעתי מי זו טיטי! אני מתמצא בעולם הספורט, לא בעולם הברנז'ה. רק אחרי שנכנסתי לאינסטגרם שלה הבנתי שמדובר בדוגמנית ומלכת יופי לשעבר".
צחי: "לא ידעתי מי זו טיטי. אמרתי לה, 'נעים מאוד, קוראים לי צחי, אשמח לקבל את הטלפון שלך'. היא אמרה לי: 'חפש אותי באינסטגרם'"
אז כתבת לה באינסטגרם?
"לא. אני לא כותב באינסטגרם. גם בדיוק התגרשתי, הייתי מבולבל. התחלתי איתה בעיקר בשביל האגו. אבל כמה חודשים אחרי זה, בתחילת מאי, ראיתי אותה פתאום מופיעה בסטורי של מישהי שאני מכיר, בחורה שאני משכיר לה דירה. אמרתי לעצמי שאני חייב להיפגש איתה".
5 צפייה בגלריה
טיטי איינאו וצחי פרנקל
טיטי איינאו וצחי פרנקל
"היא חשבה
(צילום: שי פרנקו סגנון: ראובן כהן)
איך היה?
טיטי: "בתחילת הדייט לא בדיוק התלהבתי. התיישבנו על הבר, קיבלנו תפריטים, שאלתי אותו 'מה אתה רוצה שנזמין לאכול?', והוא אמר לי 'כבר אכלתי. אני לא רעב'. חשבתי לעצמי 'יו, נפלתי על קמצן'".
צחי (צוחק): "היא חשבה שנפלה על גרזן".
טיטי: "לפחות הוא אמר, 'תזמיני מה שבא לך'. הייתי מורעבת אבל חשבתי 'מה, אני אתקע המבורגר בזמן שהוא לא אוכל כלום?'. בסוף הזמנתי סלט ובתוכי קיללתי אותו. אבל מהר מאוד הדייט הפך למדהים. השיחה בינינו זרמה. היה כל כך כיף, שהמשכנו אחרי זה לעוד בר".
צחי: "אם היית אומרת לי שכלום זמן אחרי הגירושים אהיה שוב בזוגיות ואביא עוד ילד, הייתי אומר לך שאת מטורפת. אבל הדברים התגלגלו אחרת, ואני מאוד שמח"
צחי: "אני כל הדייט עפתי עליה. להגיד לך שחשבתי מהרגע הראשון 'זו האישה של החיים שלי'? לא. אבל היה ממש כיף".
היית גרוש טרי. בכלל חיפשת קשר מחייב?
"אז זהו, שלא. אם היית אומרת לי אז שאחרי כלום זמן אהיה שוב בזוגיות ואביא עוד ילד לעולם, הייתי אומר שאת מטורפת. אחרי שהתגרשתי רציתי חופש. אבל הדברים התגלגלו אחרת, ואני שמח מאוד מאיך שהם התגלגלו".
טיטי: "מאז הדייט הראשון שלנו נפגשנו כמעט כל ערב. היה כל כך מדהים, אבל הרגשתי שמדובר בטיימינג נוראי. לפני שפגשתי את צחי כבר התחייבתי להיכנס לבית 'האח הגדול'. הייתי אמורה להיכנס לבית חודשיים אחרי הדייט הראשון שלנו".
5 צפייה בגלריה
טיטי איינאו וצחי פרנקל
טיטי איינאו וצחי פרנקל
" חברים שלי תמיד אומרים - 'טיטי היא כמו צחי בבת'"
(צילום: שי פרנקו סגנון: ראובן כהן)

פחדת שהכניסה שלך תקטע את הקשר?
"ברור. ידעתי שאם לא ידיחו אותי, אנחנו נהיה מנותקים 56 ימים".
צחי: "אני חשבתי שפסק הזמן הזה יכול להיות אחלה מבחן. אני אוכל לבחון טוב יותר מה בדיוק אני מרגיש ורוצה. טיטי כבר בדייט השני הבהירה לי שהיא מחפשת גבר להקים איתו משפחה. לא רציתי לבזבז לה את הזמן. אמרתי לה שאפשר לראות בכניסה שלה לתוכנית מהמורה, ושאם נעבור אותה בשלום, משם רק נטוס".
טיטי: "בבית האח הבנתי שצחי הוא בדיוק הגבר שאני רוצה. שיש בו את כל התכונות שחיפשתי".
צחי: טיטי כבר בדייט השני הבהירה לי שהיא מחפשת גבר להקים איתו משפחה. לא רציתי לבזבז לה את הזמן"
כמו?
"צחי לא דומה לאף אחד שהיה לי לפני כן. הוא גבר של פעם עם נגיעות של היום. מצד אחד הוא נורא מודרני, מבלה, אוהב לראות עולם. מצד שני, הוא ג'נטלמן. הכי חשוב לו לעשות אותי מאושרת. הוא נותן לי המון ביטחון. הוא מישהו שאני יודעת שאני יכולה לשים עליו את הראש. במהלך רוב חיי הייתי צריכה לסמוך רק על עצמי. תמיד הייתי נורא חזקה, והגיע שלב שכבר היה לי קשה לשחרר את זה. אבל איתו הצלחתי לשחרר. עם צחי אני מרגישה בית. הבית שתמיד רציתי".
צחי: "מהיום הראשון ביחד הכל זורם לנו וקליל. אנחנו דומים מאוד באופי שלנו. יש לנו אותו הומור, אותם ערכים, אותו וייב. חברים שלי תמיד אומרים - 'טיטי היא כמו צחי בבת'. אני מסכים לחלוטין".
טיטי, לא הפריע לך שצחי גרוש עם ילדים?
"לא אשקר, בהתחלה כן היה לזה משקל. את נכנסת לתוך בית שכבר פועל כמו משפחה, ואת צריכה להתאים את עצמך. עד שהכרתי את צחי גרתי כמה שנים טובות לבד, וזה היה משהו שצריך להסתגל אליו. יש לו ילדים מהממים וזה עזר מאוד, אבל ככל שנקשרתי אליהם והם נקשרו אליי, פחדתי: מה יקרה אם זה לא יעבוד? פחדתי עליהם ופחדתי עליי".
5 צפייה בגלריה
טיטי איינאו וצחי פרנקל
טיטי איינאו וצחי פרנקל
"לא רציתי גבר שיהיה פחות ממני"
(צילום: שי פרנקו סגנון: ראובן כהן)

עכשיו את בהיריון. עבורו זה לא ילד ראשון.
"גם על זה חשבתי, ברור, שהוא לא יתרגש כמוני, אבל הוא דואג לא לתת לי את התחושה הזו. הוא מלווה אותי לכל הבדיקות. הנה, עכשיו בדיוק חזרנו מבדיקת העמסת סוכר. כל ההריוניות הגיעו לבד ורק אני הגעתי עם בן זוג".
צחי גבר מבוסס. עד כמה היה לך חשוב שבן הזוג שלך יהיה אמיד?
"אין לי בעיה לומר שזה היה לי חשוב, אבל לאו דווקא בגלל העניין החומרי. אני הגעתי מכלום והצלחתי לבנות את עצמי בעשר אצבעות. לא רציתי גבר שיהיה פחות ממני. זה בדיוק כמו נשים שאומרות שהן רוצות גבר שיהיה חכם ממש כמוהן, אם לא יותר. מישהו שייקח אותן למעלה במקום למטה".
טיטי: "מערכת היחסים ביני ובין ישראל אור הסתיימה לפני שנים. היום אני נמצאת במקום טוב מאוד מבחינה זוגית ופניי לעתיד. לבי עם הבנות האמיצות שהגיעו ונחשפו"

איינאו ידעה גם כמה מערכות יחסים רציניות שלא צלחו. בין הבולטות הייתה זוגיות עם היהלומן ישראל אור, שנמשכה כשנתיים (כולל פרידות באמצע) וכללה מגורים משותפים.
לאחרונה, היחסים שלה עם אור עלו שוב לכותרות, בעקבות תחקיר בתוכנית "חשיפה" של חיים אתגר (קשת 12). בתחקיר הוצגו עדויות מטלטלות של כמה נשים נגד אור, ביניהן מלכת היופי לשעבר תהילה לוי, שהייתה בת זוגו, שכללו טענה לעבירות מין, שימוש בסם אונס ואלימות. במקביל הוגשו כמה תלונות במשטרה נגד אור (שמכחיש את הדברים) ונפתחה נגדו חקירה. "היה לי קשה ועצוב מאוד לצפות בתחקיר", מגיבה איינאו. "מערכת היחסים ביני ובין ישראל אור הסתיימה לפני שנים. היום אני נמצאת במקום טוב מאוד מבחינה זוגית ופניי לעתיד. לבי עם הבנות האמיצות שהגיעו ונחשפו".
5 צפייה בגלריה
טיטי איינאו וצחי פרנקל
טיטי איינאו וצחי פרנקל
"מעדיפה לחכות עם החתונה עד שאלד"
(צילום: שי פרנקו סגנון: ראובן כהן)

והיא אכן נמצאת במקום טוב. בתחילת מרץ, עשרה חודשים אחרי הדייט הראשון, במהלך חופשה בתאילנד, פרנקל כרע ברך והציע נישואים. מוקדם מדי? לא לפי איינאו. "הייתי בטוחה שהוא יציע לי עוד קודם", היא אומרת, "כי כבר דיברנו על זה שנתחתן ונביא ילדים כמה שיותר מהר, והחלטנו שאנחנו לא נזהרים יותר".
צחי: "כשלשנינו היה ברור סופית שזה זה, היא אמרה לי, 'תקשיב, אני בת 30. בגיל 31 אני כבר רוצה להיות עם ילד. לא אכפת לי אם החתונה תקרה לפני או אחרי'. אמרתי לה, 'סבבה. מתאים לי גם'".
טיטי נכנסה להיריון חודשיים לפני ההצעה. חשבתם שאנשים יגידו שרק בגלל זה אתם מתחתנים?
טיטי: "כן. אפילו אמרתי לצחי: 'אוף, עכשיו בטח אנשים יחשבו שזה היה היריון לא מתוכנן ושרק בגלל זה הצעת לי". צחי אמר: 'למה חשוב לך מה אנשים יחשבו? מה שחשוב זה מה שאנחנו יודעים ומה שיש לנו'. והוא צודק".
צחי: "כשלשנינו היה ברור שזה זה, היא אמרה לי, 'תקשיב, אני בת 30. בגיל 31 אני כבר רוצה להיות עם ילד'. אמרתי לה, 'סבבה, מתאים לי'"

רציתם בת או בן?
"צחי רצה בת בשביל הגיוון, אבל אני תמיד ידעתי שיהיה לי בן בכור".
כבר יש רעיונות לשמות?
"ברור, אבל אני לא מתכוונת להגיד. זה לא יהיה שם בנאלי. זה יהיה ילד חצי לבן, חצי שחור, צריך שיהיה לו שם קצת מיוחד".
החתונה, כאמור, מתוכננת לתחילת אפריל. טיטי פנטזה במקור להינשא בטירה, עד שהם גילו שאין טירות בארץ. "אחרי ההצעה צחי רצה שנתחתן מיד", היא מספרת. "אבל אני העדפתי לחכות עד אחרי שאלד".
מי ילווה אותך לחופה?
"וואו. עד עכשיו אני מתלבטת אם להיכנס לבד, להיכנס עם אחי או אולי עם אחי והתינוק".
5 צפייה בגלריה
טיטי איינאו וצחי פרנקל
טיטי איינאו וצחי פרנקל
"הרבה שנים רציתי להקים עסק, צחי נתן לי את הפוש"
(צילום: שי פרנקו סגנון: ראובן כהן)

עד הלידה, שצפויה במהלך אוקטובר, איינאו מתרכזת בבייבי מרגש אחר שהביאה לעולם: URBAN BY TITI - מכון יופי שפתחה ביוני האחרון בצפון תל־אביב. "כרגע יש במכון חמישה עובדים, ואני מנהלת אותו", היא מספרת. "הרבה שנים רציתי להקים עסק, שיהיה לי משהו יציב מלבד הדוגמנות. עד שצחי בא ונתן לי את הפוש".
"אני הייתי מלכת היופי השחורה הראשונה והדוגמנית השחורה הראשונה שהובילה בישראל קמפיינים. עשיתי את זה כמה שנים טובות, אבל זה לא הוביל לשינוי בתעשייה"
סיפרת שאחת הסיבות שנכנסת ל"האח הגדול" הייתה בשביל החשיפה, כי קריירת הדוגמנות שלך קצת נעצרה.
"נכון. אנחנו חיים במדינה קטנה עם תעשייה קטנה, שכל יום צצים בה כוכבים חדשים שהם לא בהכרח דוגמנים".
לעובדה שאת ממוצא אתיופי יש גם השפעה?
"לצערי כן. אני הייתי מלכת היופי השחורה הראשונה והדוגמנית השחורה הראשונה שהובילה בישראל קמפיינים. עשיתי את זה כמה שנים טובות, אבל זה לא הוביל לשינוי בתעשייה. הנה, תסתכלי למשל על נבחרת הדוגמנים של פוקס, של קסטרו, של רנואר. יש שם את הבלונדינית, את הברונטית, את המתולתלת, אבל באף אחד מהם אין דוגמן שחור".
הראיון המלא עם טיטי איינאו וצחי פרנקל מתפרסם בגליון החדש של "לאשה, עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button