צ'ארלי  xcx

גותי רך: תורו של האיפור האפלולי

המראות האפלים תופסים מקום של כבוד על השטיחים האדומים לאחרונה, וזה כל כך מתאים למצב הרוח שלנו, שהחלטנו לתת לזה צ'אנס

פורסם:
מעט טרנדים מנסים לערער את שלטון המראה הנקי ששולט כבר תקופה ביד רמה בעולם האופנה והביוטי (כמו למשל טרנד "אשת המאפיונר" ששלט תקופה קצרצרה, או טרנד קטנטן בשם "ג'ז קלאב" שלוקח השראה ממועדני ג'ז אפופי עשן) - ובכן, נראה שהפעם הגיע טרנד שמצליח לקרוא תיגר והוא כאן כדי להישאר: המראה הגותי הרך (או Soft Goth, בלעז). מה זה אומר? במשפט אחד - תדמיינו שטרנד "הקוקט" ו"אשת המאפיונר" עשו אהבה ונולד להם ילד בשם "סופט גות'".
הטרנד מתייחס למראות שקורצים לעולמות הגותיים והאפלים שכולנו מכירים בעיקר מלהקות מטאל (או דמויות הפריקים בסרטי תיכון אמריקאיים) - רק בצורה עדינה ונעימה יותר לעין. כלומר, אם במראה גותי קלאסי נראה הרבה שחור בעיניים ושפתיים פלוס הדגשה מוגזמת של עצמות הלחיים - בטרנד החדש החלק הגותי יופיע בכל פעם במקום אחר, בעוד שאר הפנים יישארו נקיות.
הנשים שמובילות את המראה המדובר הן כוכבות כמו גבריאט, אמיליה גריי, הזמרת צ'ארלי XCX ולאחרונה גם לנה דל ריי שפוקדת את השטיחים האדומים במראה כזה. בנוסף, בשבועות האופנה האחרונים ראינו בלא מעט תצוגות נגיעות של מאפיינים גותיים, בין היתר על המסלולים של דיור, ולנטינו, רוברטו קוואלי ובתצוגת הקרוז של בית האופנה גוצ'י שהתקיימה בלונדון.
4 צפייה בגלריה
 זואי קרביץ
 זואי קרביץ
זואי קרביץ
(צילום: Gettyimages IL/ Pascal Le Segretain )

4 צפייה בגלריה
 לנה דל ריי
 לנה דל ריי
לנה דל ריי
(צילום:Gettyimages IL/ Amy Sussman)

4 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
(צילום: Gettyimages IL/ Michael Loccisano )

איך לעשות את זה נכון?

מטרת הטרנד היא לפני הכול להיראות טוב ובעיקר פרֵש.
@nettart Go goth. Go soft. For a look thats both impactful, yet softly applied. Its the wearable version of goth core. #softgothmakeup #softgoth #mactrend #makeuptrend #wednsdayaddamsnetflix #macemployee ♬ Synchronize - Milky Chance

עיניים: אם אתן מחליטות ללכת על מראה שהוא אפלולי בעיניים, השתמשו בצלליות בגוני חום, אפור או שחור על החלק החיצוני של העפעף, ובחלק הפנימי מרחו צללית בגוון פנינה או חום בהיר שתאזן את הגוון הכהה. אופציה נוספת היא למרוח צללית בגוון חום בהיר ולשלב עיפרון שחור בחלק התחתון ובקצה העפעף העליון.
  • אגב, עיפרון חום כהה במקום שחור ייתן אפקט גותי עדין יותר.
עצמות לחיים: הדגישו את עצמות הלחיים עם ברונזר חום שאינו כהה מדי, ושלבו אותו עם סומק קרמי ושימר נוזלי שייתנו למראה הגותי את הטאץ' הפרשי והרטוב שאנחנו כה אוהבות.
  • אל תעשו הצללות גסות מדי, כי כל המטרה היא לתת לפנים מראה עדין ולא מאופר יתר על המידה.
שפתיים: אם אתן הולכות על עיניים גותיות, השפתיים צריכות להיות כמה שיותר נקיות ובעלות גוון ניטרלי. אפשר ללכת על ליפסטיק בגוון ניודי או גלוס שקוף ולתחום בעיפרון כהה מעט מהשפתיים באמצע השפה העליונה והתחתונה (עדיף לא על כל השפתיים, כדי שהמראה יישאר נקי).
  • אם החלטתן ללכת על מראה עיניים נקי ושפתיים גותיות, תוכלו לעשות זאת באמצעות שפתון בגוון שחור, סגול או בורדו כהה. אופציה נוספת היא לתחום את השפתיים בעיפרון כהה ולמלא אותן בגוון בהיר יותר וכך ליצור מראה אומברה גותי למהדרין.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button