שירה נאור. מתלבשת לפי מצבי רוח

שירה נאור מדגמנת קוליות עירונית

השחקנית גורפת מחמאות על התפקיד ב"ברלין בלוז", מצחיקה ב"היהודים באים" ומצטלמת להפקת האופנה שלנו בתפקיד נסיכה אורבנית מסוגננת 

פורסם:
היי שירה, איך היה להצטלם להפקה שלנו?
"היה כיף במיוחד. בצילומי סטילס אני בדרך כלל קפואה, נורא קשה לי. לכל צלם שאני עובדת איתו אני עושה שיחה: 'סליחה שאני גרועה בזה'. הפעם צילמה רותם לבל ונהניתי מאוד. צלמת בת זה נחמד מאוד, לא יעזור. וחוץ מזה היא גם בגובה שלי ויודעת לצלם את הפרופורציות שלי נכון".
מה את לובשת ביומיום?
"הארון שלי אקלקטי ואני מתלבשת לפי מצבי רוח. לפעמים אני חושבת שאני טום בוי, ואז אני לובשת טי־שירט ענקית; ולפעמים צרפתייה, ואז אני אלבש ג'ינס עם גופייה ותיק קש או סלסילה, ואדווש לי באופניים עם זר פרחים שקניתי לעצמי ואדמיין מספיק חזק שאני לא באלנבי, אלא בפריז".
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
שירה נאור
(צילום: רותם לבל, סגנון: מאי מולכו)

מה את לובשת כשאת יוצאת לפרמיירה?
"זה חייב להיות קשור לתפקיד שאני עושה וללוקיישן. לקראת הפרמיירה ל'ברלין בלוז' למשל, הזמנתי שמלה מארצות־הברית והיא הגיעה והייתה מהממת, אבל הכי כבדה בעולם, גיהינום. הבנתי שאני לא יכולה לצעוד איתה במוזיאון תל־אביב והיא מתאימה יותר לאיזה שטיח אדום בפסטיבל בעולם - ופשוט החזרתי אותה לקופסה ושלחתי חזרה. ואז הפרמיירה נדחתה בגלל 7 באוקטובר, ובסוף לבשתי ג'ינס וחולצה יפה ועקבים".
בחודשים האחרונים את מפציצה: "היהודים באים" בעונה חדשה בכאן 11; תפקיד ראשי ב"ברלין בלוז" (yes) ובקרוב "המאבטחת" עם תום יער. את מרגישה את זה ברחוב?
"אני חושבת שבחודשים האלה הייתי די מכונסת בעצמי, ולא הייתי במוד לחגוג את זה. שמחתי מאוד ש'ברלין בלוז' הצליח וקיבל ביקורות מדהימות וש'היהודים' עלה והתקבל באהבה גדולה, אבל אין מצב רוח חגיגי כרגע".
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
שירה נאור
(צילום: רותם לבל, סגנון: מאי מולכו)

הדמות שלך ב"ברלין בלוז" עוברת לברלין עם בן זוגה. לך יש מחשבות על הגירה מישראל?
"האמת היא שכן. יש לי אזרחות אמריקאית ולפעמים יש לי מחשבות על זה. בא לי נורמליות ואוויר ולא לחיות את הלחץ המטורף שיש במקום הזה, אבל אני לא בטוחה שאני מסוגלת לא לחיות פה. אני אוהבת מאוד להיות פה. העבודה שלי ושל בן זוגי היא בישראל, אבל תמיד היה לי חלום לחיות בכל מיני מקומות ולהזיז מדי פעם את החיים שלי ללוקיישן אחר. אם העבודה שלי תביא את זה, זה יהיה נהדר".
חגגת 30 לא מזמן, איך זה השפיע עלייך?
"כל הנשיות פלוס האישיות קצת התאספו יחד, ופתאום נהייתה איזו דמות שיודעת יותר מי היא. אני אוהבת את התחושה הזו".
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
שירה נאור
(צילום: רותם לבל, סגנון: מאי מולכו)

בן זוגך בשבע השנים האחרונות, הקומיקאי והיוצר עידו קציר, מדובר מאוד כרגע, אחרי שהוציא אלבום שלם שיצר ב־AI ושיווק אותו לספוטיפיי כאלבום של זמר ברזילאי.
"אני לא ממש יכולה לדבר על האלבום הזה, כי אני לא יודעת מה הקשר שלו לעידו קציר... עידו כל הזמן עושה דברים חדשים. הוא חי בעולם משלו, יש לו חדר עבודה בבית שהוא עולם מקביל, וכשהוא יוצא משם תמיד יש איזה גילוי חדש. הוא מדהים אותי, הוא הכי מצחיק ומוכשר בעיניי מכולם. וגם הכי מבולגן ומכעיס".
לכאורה הגיל שלך מחייב שאלות על חתונה וילדים.
"זה לא נפגש אצלי, התודעה הזו שבגלל הגיל אני צריכה להביא לעולם ילדים ולהתחתן. אין בי את היצר האימהי הזה ואני לא מרגישה שאני בנויה כרגע לטפל במישהו מלבד טופאק, הכלבה שלי ושל עידו. חתונה זה לא פורמט שאני מאמינה בו - זה פשוט נראה לי הרבה השקעה באירוע שבסוף אני לא איהנה ממנו, וזה נורא מלחיץ בעיניי. אני כן יכולה להגיד שתינוקות כבר לא מאיימים עליי כמו פעם, זה כן".
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
שירה נאור
(צילום: רותם לבל, סגנון: מאי מולכו)


+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
+
לחצו לצפייה >
שירה נאור
(צילום: רותם לבל, סגנון: מאי מולכו)

  • תמונה ראשית: מכנסיים, 650 שקל, ESSELL STUDIO. חולצה, 520 שקל, Tres. עגילים, 430 שקל, Reggie. שרשרת לב, 200 שקל, Timeless Pieces
  • צולם במלון White Villa Tel Aviv, טל': 03-6028870, פייסבוק ואינסטגרם: whitevillatelaviv
  • איפור: איציק וקאלי, שיער: מאור קידושים, הפקה: לבנת סולימני
  • איפה משיגים: Timeless pieces ודודו בר אור, באתרים. אמריקן וינטג', קניון TLV ת"א. Reggie, נחלת בנימין 17 ת"א. Tres, פנחס רוזן 65 ואחד העם 58, ת"א. ESSELL STUDIO, סמטת בית הבד 3 ת"א. Vas & Crafts, יהודה הלוי 52 ת"א
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button