"אני חיה עם לירז, לא עם סטטיק"

שרית פולק, ארוסתו של סטטיק, על החתונה שנדחתה: "אנחנו רוצים כבר ילדים"

החתונה המפוארת שנדחתה פעמיים, העסק להפקת אירועים שעוד לא התרומם וכבר הוקפא, והגעגועים לאח שנהרג. שרית פולק עברה שנה לא קלה, אבל מאמינה שהכול לטובה

פורסם:
שרית פולק וסטטיק עונים על שאלון זוגיות
( (כתבת וידאו: הילה רגב, צילום: חגי דקל))
"הייתי אמורה להינשא לאהבת חיי, אבל היי - תודה לאל שיש לי אותו בכלל. ברוך השם! הייתי אמורה להסב הרבה נחת ואושר להורים שלי, אבל היי - תודה אלוהים ששמרת עליהם. הייתי אמורה לעבוד מסביב לשעון בהפקות ושמחות, להתפתח ולפתח את העסק שלי, אבל היי - תודה על הזמן להתמקצע... פתאום אין טיסות, הופעות, מרחק, עבודה, שגרה, תודה על הזמן הייחודי שנתת לי עם לירז, תודה שעשית סטופ".
את הדברים האלה כתבה שרית פולק (29) בעמוד האינסטגרם שלה ביום האחרון של 2020, וגרפה כמעט 3,000 לייקים מזדהים. נדמה שעל אף שהעסק שתכננה להקים השנה לא התרומם, והחתונה שלה ללירז רוסו (30), סטטיק בשבילכן, נדחתה פעמיים, אין בה טיפה של מרירות.
החתונה נקבעה ל־21 במאי ב"יארה" שבחדרה. "איך שהתחילו לדבר על הקורונה הבנו שהחתונה כנראה לא תתקיים והתחלנו להוריד ציפיות", היא מספרת. "בהתחלה עוד היינו אופטימיים כי היה סגר, ואז ראינו שזה לא הולך לקרות וזה ממש לא היה כיף. ההורים שלנו כבר לא צעירים ונורא רצינו לשמח אותם, אבל החלטנו שהעיקר הבריאות ודחינו ל־1 באוקטובר. חשבנו שעד אז בטח יקרה משהו טוב לעולם, אבל בינתיים זה רק מחמיר".
"לירז בחר לא לפתוח את תיק האימוץ שלו, ואז הוא קיבל דרישה מהרבנות לפתוח את התיק כדי שהם יוודאו שאמא שלו יהודייה. 30 שנה הוא עושה קידוש ביום שישי ועכשיו מפקפקים בזה?"
מה עבר עלייך באותו זמן?
"דמעות, לחץ, היסטריה, אי־ודאות. היה מותר להתחתן עם מאה איש בחצר וכבר אמרנו לעצמנו יאללה, נעשה משהו מצומצם, כי בסך הכול אנחנו רוצים כבר להמשיך לשלב הבא, שזה ילדים, אבל לא רצינו לסכן אף אחד, לא את ההורים המבוגרים שלנו ולא את האורחים שלנו. בסוף יצא שממילא לא יכולנו להתחתן באוקטובר כי היה שוב סגר".
וגם כי הרבנות לא אישרה את הנישואים מחשש שלירז אולי אינו יהודי.
"זו הייתה הזיה. הוא נשבר נפשית, לא היה לו פשוט להתמודד עם זה שהטילו בו ספק. הוא בחר לא לפתוח את תיק האימוץ שלו, וזו זכותו, ואז הוא קיבל דרישה לפתוח את התיק כדי שהם יוודאו שאמא שלו יהודייה. 30 שנה הוא עושה קידוש ביום שישי ועכשיו מפקפקים בזה? למה לדחוק לפינה? בסוף המנהלים שלו הצליחו לסדר את זה".

3 צפייה בגלריה
שרית פולק וסטטיק
שרית פולק וסטטיק
"אני חיה עם לירז, לא עם סטטיק"
(שי פרנקו, סגנון: איתי בצלאלי)

לחיות עם כוכב

שרית ולירז הכירו לפני חמש שנים באמצעות חברם המשותף בן־אל תבורי, ורק אחרי שהפכו לידידים טובים קלטו שהם בכלל מכירים מילדות ואפילו לא זכרו את זה. "גדלנו באותו רחוב, במרחק שני בתים אחד מהשני, ההורים שלנו מיודדים, היינו באותה שכבת גיל ובאותה חבורה, בילדותנו היינו נפגשים לשחק ליד העץ בסוף הרחוב, אבל כשהכרנו לא זכרנו את זה", היא צוחקת.
"לירז מודה על כל מעריצה ומעריצה, אבל הוא לא נותן לי להרגיש מאוימת, הוא נותן לי את הביטחון בקשר, כי הוא לא מסתכל לצדדים. הוא יודע שיש בינינו משהו יפה שאף אחד משנינו לא ירצה להרוס"
היום הם גרים ברחוב שבו גדלו, על הכרמל, סמוך להוריהם. "לא חשבנו לעזוב את חיפה, ההורים של לירז קצת מבוגרים ואח שלו לא גר בארץ, אז חשוב לו להיות קרוב אליהם. עכשיו עם הקורונה מזל שאנחנו פה", היא אומרת.
איך זה לחיות עם כוכב בבית?
"אני חיה עם לירז, לא עם סטטיק. בבית אנחנו שומרים על שפיות, זה לא שאני אומרת לעצמי 'וואו, אני הולכת לישון עם כוכב'".
כמה מפריעות לך המעריצות?
"זה קודם כל מחמיא, אני יודעת שהוא יכול היה לבחור כל אחת והוא בחר בי. זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי. המעריצות הן חלק מהמשחק, זאת העבודה שלו והוא מודה על כל מעריצה ומעריצה, אבל הוא לא נותן לי להרגיש מאוימת, הוא נותן לי את הביטחון בקשר, כי הוא לא מסתכל לצדדים. הוא יודע שיש בינינו משהו יפה שאף אחד משנינו לא ירצה להרוס. אנחנו מאוד עובדים בזוגיות הזאת, שנינו מאוד משקיעים בקשר".
איך את מתמודדת עם הפרסום?
"בהתחלה היה לי מוזר שכותבים עליי או מצלמים אותי, כי את מי אני מעניינת? כולם מתעניינים בי לא בגלל שעשיתי משהו חשוב אלא רק בגלל שאני 'בת זוג של', ובהתחלה היה לי מאוד קשה עם זה. לאט־לאט למדתי לקבל את זה, כי אם כבר להיות 'אשתו של' מישהו, אז של לירז".
קיבלת את זה יפה, אני חושבת.
"בהתחלה נמנעתי, אבל אחרי שלירז הציע לי נישואים הזמינו אותי לעשות שער ב'פנאי פלוס', וגיליתי שזה דווקא נחמד. אני אגיד לך את האמת, לא חשבתי שייקחו אותי לקמפיין. עשינו ביחד קמפיין לפרטנר, וזו הייתה חוויה חדשה ומטורפת בשבילי, לקחתי קצת מהעולם שלו וזה עוד יותר חיבר בינינו, כי פתאום הבנתי מה הוא עושה בעבודה שלו".

3 צפייה בגלריה
שרית פולק וסטטיק
שרית פולק וסטטיק
"אנחנו מאוד עובדים בזוגיות הזאת"
(שי פרנקו, סגנון: איתי בצלאלי)

תאונה במפעל שיש

שרית נולדה על הכרמל ללילי ומאיר, אחות קטנה של דדי (43) וצחי, שנהרג בגיל 26 בתאונת עבודה, כשהייתה בת 14. בצבא שירתה בחוות השומר עם נערי מקא"ם (מרכז קידום אוכלוסיות מיוחדות), וכשהשתחררה למדה משפטים במכללה האקדמית נתניה. במקביל עבדה כמדריכה בפנימיית רננים לנוער בסיכון בזכרון יעקב.
"אחי עבד במפעל שיש, נפלה עליו פלטה והוא נהרג במקום. זה שינה לנו את החיים, יש את החיים לפני התאונה ויש את החיים אחרי"
"הייתי בת זקונים, נולדתי 12 שנים אחרי צחי וגדלתי כמו נסיכה, ההורים שלי חיכו לי הרבה זמן", היא מספרת. "עד היום אני סוחבת איתי את האבל על צחי, זה משהו שמלווה אותי. למשל, אני לא לוקחת את החיים כמובן מאליו, ומכאן הפוסט שכתבתי, כי מה זה שנה של עיכובים או שנה של פרנסה? את הכול אפשר לשנות, חוץ מאשר את המוות. אין לי איך להחזיר את אחי, וההבנה הזאת בנתה אותי והפכה אותי למי שאני היום. אני בן אדם מאוד רציונלי בעקבות מה שקרה לאחי. היה בינינו קשר ממש חזק, הוא עשה בשבילי כל כך הרבה, הוא היה מפנק אותי, לוקח אותי לקניון וקונה לי דברים".
איך הוא נהרג?
"הוא עבד במפעל שיש, נפלה עליו פלטה והוא נהרג במקום. זה שינה לנו את החיים, יש את החיים לפני התאונה ויש את החיים אחרי. ההורים שלי התמוטטו מזה, אבא שלי בעצמו עבר תאונת עבודה מאוד קשה, וכשצחי נהרג הוא אמר שאלוהים השאיר אותו חי כדי לקבור את הבן שלו. זה משפט נוראי, היה מאוד קשה לשמוע את זה, בסך הכול הייתי ילדה. ראיתי שהם שוקעים ושוקעים, ויום אחד אמרתי לאמא שלי 'אני קטנה ואני צריכה אותך', ומאז היא עשתה הכול כדי להישאר שפויה ולדאוג לי".

הכול קורה לטובה

את כל המסקנות והטיפים שאספה מביטול שתי החתונות שלה רותמת פולק לחברת הפקת האירועים "Dream Productions", שהקימה חודש לפני הקורונה ושהוקפאה עוד לפני שהצליחה להרים אירוע אחד. "הקמנו את החברה שנייה לפני הקורונה, כבר היו לנו חתונות לקיץ, ואז הכול בוטל. בהתחלה הייתי בהלם, לא הבנתי מה היקום מנסה להגיד לי, אבל בתכלס השנה הזו נתנה לי את הזמן להתמקצע. התחיל טירוף של ביטולים מול כל הספקים, זה לא היה פשוט להתנהל מולם, והכי קשה היה להכיל את הכלות. הן עברו משבר והיה צריך לגרום להן להרגיש שהן בידיים טובות והכול לטובה, וזה מה שעשיתי".
ומי הכיל אותך? גם החתונה שלך נדחתה.
"לירז הכיל ותמך ואמר שזה לא נורא, העיקר שאנחנו יחד. הוא אמר: 'מה שתרצי נעשה, אם את רוצה שנתחתן ברבנות זה יהיה ברבנות, ואם את רוצה לחכות נחכה'. עברתי את זה רק בזכותו".

3 צפייה בגלריה
שרית פולק וסטטיק
שרית פולק וסטטיק
"שנינו כרגע לא ממש מתפרנסים"
(צילום: שי פרנקו, סגנון: איתי בצלאלי)


עד כמה נפגעתם כלכלית מהקורונה?
"שנינו כרגע לא ממש מתפרנסים, אני עם האירועים והוא עם ההופעות, אבל כמעט אין אנשים שלא נפגעו אז אני לא אבכה עכשיו. יש אנשים במצב הרבה יותר קשה משלנו, קצת פרופורציה. לירז יודע להתנהל נכון כלכלית, זה עוזר שאנחנו גרים בבית שלו ואין שכירות".

"אם אני רואה ששום דבר לא משתפר, נתחתן ברבנות מקסימום ונתקדם לשלב הבא. זה מבאס, אמא שלי מחכה הרבה זמן לחתונה שלי ובא לי שהיא תחווה את זה בגדול, כי מגיע לה כל האושר הזה אחרי מה שהיא עברה"
עד מתי תחכו לחתונה?
"אני לא אחכה עכשיו 200 שנה. אם אני רואה ששום דבר לא משתפר, נתחתן ברבנות מקסימום ונתקדם לשלב הבא. זה מבאס, אמא שלי מחכה הרבה זמן לחתונה שלי ובא לי שהיא תחווה את זה בגדול, כי מגיע לה כל האושר הזה אחרי מה שהיא עברה. תכננו חתונת קונספט, סוג של פנטזיה, ממש כמו הסיפור שלנו שבאמת נשמע כמו סיפור מהאגדות, אבל לא נורא. הכול קורה לטובה".
יש מצב שתהיי אמא לפני החתונה?
"אם היית שואלת אותי בעבר הייתי אומרת שאין מצב, אבל כרגע אני לא בטוחה שלא. אני אישה של פעם, מאמינה שיש דרך ויש סדר, וגם לירז כזה. לפני שהוא הציע לי נישואים הוא ביקש את ידי מאבא שלי, כמו אביר אמיתי. אבל עכשיו עד שיש כבר חיסון אז יש מוטציות, לכן החתונה לא בשליטתי. זה לא שאני מבשלת משהו כרגע, מה שיהיה יהיה".

  • הריאיון המלא עם שרית פולק וסטטיק מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, עכשיו בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button