עו"ד סבן והצוות: עו"ד יעל קמינסקי (ימין) ועו"ד ריי רשתי

הכי טובים שיש: עו"ד צורי סבן

בעלים של חברת עורכי דין העוסקת בתחום התחבורה

מוגש מטעם עו"ד צורי סבן
פורסם:

צורי סבן, עורך דין, רווק, מתגורר בתל אביב:

מה עיסוקך ומה הוביל אותך לעסוק בתחום?
אני בעלים של חברת עורכי דין העוסקת בתחום התעבורה, המשרד מונה מספר עורכי דין מנהלי מחלקות, כאשר את ההתמחות עשיתי בפרקליטות, שבמהלכה טיפלתי בכמה תיקי תעבורה. מיד התחברתי ואהבתי את התחום בעיקר בגלל העובדה שהלקוחות הם בדרך כלל אנשים נורמטיביים, הליווי של התיקים שלהם הוא לתקופה קצרה והפסיקה בתחום משתנה מיום ליום, שזה מאוד מאתגר כיוון שהלמידה של התחום לעולם לא מסתיימת.
מה מייחד את פעילותך העסקית?
פעילות המשרד ייחודית בתחום התעבורה, ובעיקר בתחום המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. אני מטפל בנהגים שמסיבה בריאותית כלשהי רישיון הנהיגה נלקח מהם. כמו כן, משרדנו מייצג מבקשי רישיון נהיגה, שמשרד הרישוי ו/או המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מסרבים לאשר להם להוציא רישיון נהיגה מסוג מסוים.
האם אתה רואה בעבודתך תחושת שליחות?
כל אדם שנכנס למשרדינו ומבקש ייצוג הוא עולם ומלואו, ולכל אדם אנחנו מעניקים את הטיפול המקצועי והאיכותי ביותר. אני וצוות המשרד רואים בעבודה שלנו תחושת שליחות כיוון שמעבר לעובדה שאנחנו מייצגים את אותם נהגים, כאשר בסופו של יום רישיון הנהיגה מושב להם חזרה, אזי השמחה שלהם מעניקה לנו מוטיבציה לסייע לעוד ועוד נהגים, וזו גם הסיבה שגם לי וגם לצוות המשרד חשוב להיות בקשר ישיר עם כל לקוח. לכל לקוחות המשרד יש את הנייד האישי שלי ושל צוות המשרד, מה שמקנה ללקוחותינו ביטחון ואמון מלא בפעילותינו המקצועית והאישית.
כיצד עבודתך משפיעה על חייך האישיים?
העבודה משפיעה מאוד, כיוון שמדובר בעבודה אינטנסיבית. אני יום יום מלווה את לקוחותיי, והידיעה שלקוח המשרד יקבל או לא יקבל חזרה את רישיונו היא בעלת משמעות אדירה עבורי ומלווה אותי בכל ימות השבוע, שכן ביומנו המודרני זהו כלי ניידות ההכרחי כדי להצליח להתקיים ולממש את עצמך. "הידיעה שלקוח המשרד יקבל או לא יקבל חזרה את רישיונו, הינה בעלת משמעות אדירה עבורי"
האם תגדיר את עצמך כשליח צדק?
בוועדות הערר בתל השומר בישראל, ההליך רווי באלמנטים רפואיים סבוכים ומורכבים. ההגעה לצדק כרוכה בהבנת ההליך והטמעתו במהלך ניהול התיק. לשם כך יש צורך ממשי בהכרת ההליך הרפואי והמשפטי. לשמחתי, בחלוף השנים כעורך דין, היום לטעמי מצאתי את דרך האיזון הנכונה להביא לצדק אמיתי ללקוחות המשרד, באמצעות הבנה של מערכת סבוכה, מורכבת ומלאה באלמנטים רפואיים. ועל כן, יחד עם צוות עורכי הדין מהמשרד, עו"ד יעל קמינסקי ועו"ד ריי קשתי, אנחנו רואים את עצמנו כשליחי צדק ועושי מצווה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד צורי סבן
עו"ד צורי סבן
עו"ד צורי סבן
(צילום: עידן כהן)
יש משהו אישי שלא יודעים עליך?
לפני כל דיון או ישיבה חשובה אני נוהג לקרוא פרק תהילים.
האם יש חלום שטרם הגשמת?
לפתוח מרכז לנהיגה בטוחה, שיעביר הדרכות בבתי הספר ברחבי הארץ ושבו אטמיע את החשיבות של נהיגה נכונה ואת חשיבותה ברמת חיי אדם לכל הנהגים בכבישים, ובמיוחד לדור הצעיר.
מהם האתגרים בעבודתך ומהי דרך ההתמודדות שלך איתם?
האתגר המשמעותי והמרגש ביותר שליווה אותי במהלך השנה האחרונה הוא אדם שעסק יום יום במתן אוכל לנזקקים, ומפאת מצבו הבריאותי לעת זקנה לקחו לו את רישיון הנהיגה. העמותה שבה הוא מסייע יצרה עמי קשר כדי שאסייע לו. לקחתי על עצמי את המשימה לסייע לאותו אדם כמשימת חיי, ובסופו של יום, החזרתי לו את רישיון הנהיגה, והוא המשיך בעבודתו ההתנדבותית למען הציבור.

עו"ד צורי סבן | טלפון: 1700-70-10-15 | אתר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button