נבחרת מלכת היופי לשנת 2021 עם המנכלי"ת והבעלים איריס בר

המועמדות בתחרות מלכת היופי בהשקה למותג הקוסמטיקה למכשור טכנולוגי חדשני

12 המתמודדות של תחרות מלכת היופי של שנת 2021 לא נחות לרגע, ובין ההכנות וההתרגשות מהתחרות הקרבה ובאה, הן הגיעו לערב ההשקה של המותג "לאונרדו קוסמטיקה",לחגוג יחד את הטכנולוגייה המתקדמת לפתרונות אסתטיים לכל גיל. רוצים לדעת איך עבר הערב המרגש של הנבחרת? בואו לגלות

מוגש מטעם לאונרדו קוסמטיקה
מוגש מטעם לאונרדו קוסמטיקה
פורסם:

צפו בסרטון
(צילום: אריק מרמור)

הנה הגיע הרגע המרגש עבור מתמודדות תחרות היופי לשנת 2021 – כניסה לאירוע תחת הקונספט, יופי חוצה דורות, שהתקיים במשרדי החברה של לאונרדו קוסמטיקה, המייצרת ומשווקת מערכות טיפול מתקדמות בתחום הטכנולוגי. בלאונרדו קוסמטיקה קיימו את האירוע לכבוד שנת 2022, שאותה הגדירו כשנה שתקדם ותפתח את תחום הטכנולוגיה. לכבוד המאורע, אותו הנחתה יעל גולדמן, נפרס השטיח האדום, ועליו צעדו המועמדות לצד מלכות היופי במיל' סיון קליין ויאנה קלמן, השחקנית והדוגמנית סתיו סטרשקו ועוד נשים מלאות השראה, שהעבירו הרצאות ונתנו טיפים למועמדות.

3 צפייה בגלריה
מימין ד"ר גיא נחמני, הדוגמנית סתיו סטרשקו והמנכ"ל והבעלים רוני בר
מימין ד"ר גיא נחמני, הדוגמנית סתיו סטרשקו והמנכ"ל והבעלים רוני בר
מימין ד"ר גיא נחמני, הדוגמנית סתיו סטרשקו והמנכ"ל והבעלים רוני בר
(צילום: רמי זרנגר)

שנה של התקדמות והתפתחות טכנולוגית

חברת לאונרדו קוסמטיקה, נותנת החסות הראשית של התחרות, הכריזה על שנת 2022 כשנה מלאת התפתחות מבחינה טכנולוגית. "אנחנו מפתחים דברים הרבה יותר מתוחכמים מבעבר, ומשיקים גם שיתוף פעולה עם ד"ר גיא נחמני, פלסטיקאי צמרת, יחד אנחנו מפתחים את הטכנולוגיות של העתיד." מסביר המנכ"ל והבעלים, רוני בר. "בטכנולוגיה של היום אפשר להביא לתוצאות יפות ומשמעותיות בפעולות לא פולשניות וללא ניתוחים, ובעזרת המכשור של לאונרדו קוסמטיקה והטכנולוגיות המתקדמות שיש להם בקנה אפשר להפתיע בתוצאות מדהימות." הוסיף המומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ד"ר גיא נחמני. "זה הרבה יותר מקרמים, אני רואה את עצמי עושה מכשירים, במקום ניתוח." מצהירה מלכת היופי במיל' ילנה ראלף. "כל האפשרויות והטכניקות של היום דוחות את הניתוחים, אני אעשה מתישהו ניתוח, לא פוסלת, אבל הפיתוחים בתחום יאפשרו לי לדחות את זה." מוסיפה מלכת היופי לשעבר יאנה קלמן.
3 צפייה בגלריה
מלכות היופי בדיפוס: ילנה ראלף, יאנה קלמן ונורית בקשי ואיש הפרסום גולן נהרדע
מלכות היופי בדיפוס: ילנה ראלף, יאנה קלמן ונורית בקשי ואיש הפרסום גולן נהרדע
מלכות היופי במיל'. מימין: ילנה ראלף, יאנה קלמן ונורית בקשי ואיש הפרסום גולן נהרדע
(צילום: יאיר שגיא)
איך התרשמו המועמדות שלנו מחיי הזוהר? "זו השקה ראשונה שלנו כנבחרת, כיף לפגוש פה מלכות עבר ולהתייעץ איתן", מספרת בת אל אקלה. "כיף לראות נשים שמדברות על העצמה נשית ועל יופי חוצה דורות", מוסיפה אופיר קורסיה. אחרי שנתיים שהיו מבאסות במיוחד, כעת רק נותר לנו לצפות לשנה החדשה ולקוות שהיא תגרום לנו לזהור, לשמוח ולצמוח, אם לא בגלל הקורונה, אז לפחות בגלל המכשור והטכנולוגיה של לאונרדו קוסמטיקה.

צרו איתנו קשר:
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button