לומדים אנגלית בכיף. חוויה בעלת ערך משמעותי

מה לעשות עם הילדים בחופשת הפסח? הם יכולים ללמוד אנגלית (וליהנות)!

חג הפסח הקרב הוא הזדמנות נהדרת להעניק לילדים חוויה בעלת ערך משמעותי – לימודים מהנים של השפה האנגלית

מוגש מטעם נובאקיד
פורסם:
ילדים זה שמחה. ובכל זאת, בחגים ובחופשות אנחנו מחפשים להם עיסוק. קייטנה, יום אצל הסבא או הסבתא, לא משנה מה, העיקר שיהיו עסוקים ואם אפשר, שגם ייהנו על הדרך.
אם לשים את הציניות בצד, חג הפסח הקרב הוא הזדמנות נהדרת להעניק לילדים חוויה בעלת ערך משמעותי – לימודים מהנים של השפה האנגלית.
קראתם נכון. לימוד יכול להיות מהנה, בייחוד עבור ילדים בגילאי 12-4. בכל זאת, עברו כמה שנים מאז שסיימתם את חובת הלימודים שלכם, והנהר איננו אותו הנהר. הגישות החינוכיות השתנו, שיטות הלימוד הפכו טכנולוגיות, וכל אלה יכולים להתבטא בתוצאות למידה מצוינות ובשביעות רצון גבוהה.
אז כן, לימוד אנגלית בפסח עם נובאקיד יכול להיות מהנה – בואו נבין איך זה עובד.

הסוד הוא במשחקיוּּּת

3 צפייה בגלריה
לומדים אנגלית בכיף
לומדים אנגלית בכיף
מטמיעים גישה לימודית-משחקית
(צילום: Courtesy of Novakid)
על החשיבות של לימוד השפה האנגלית אין צורך להכביר במילים. השפה המערבית המדוברת בעולם היא הכלי המרכזי שדרכו הילדים שלכם יתקשרו עם הקולגות שלהם בעבודה, עם החברים מהטיול שאחרי צבא, ועד אז את מרבית שעות הפנאי שלהם הם מבלים בצריכת תוכן מבוסס אנגלית, בשיטוטים ברשת וברשתות החברתיות, בטלוויזיה ובעולמות הגיימינג.
בנובאקיד פיתחו שיטה לימודית מוכחת המשלבת לימוד תוך כדי הנאה, המותאמת במיוחד עבור ילדים
בנובאקיד פיתחו שיטה לימודית מוכחת המשלבת לימוד תוך כדי הנאה, המותאמת במיוחד עבור ילדים. על בסיס תוצאות מובהקות המראות כי שילוב של מוטיבים עלילתיים וגישה משחקית מובילים לעלייה של כמעט 40% בתוצאות הלמידה ומבססים יסודות לאהבת השפה והתרבות, בפלטפורמת הלמידה המקוונת של נובאקיד הילדים לומדים את השפה האנגלית דרך אימון באמצעות משחקי וידיאו, ביצוע משימות אינטראקטיביות, קריאת קומיקס ועוד. כאשר ההנאה היא אינהרנטית לתהליך הלימוד, הגבול בין חופשת הפסח ללימודים מיטשטש, במובן החיובי.

ללמוד מרחוק ולהרגיש קרוב

שיעורי האנגלית מתבצעים דרך האינטרנט בגמישות ובנוחות מרבית, וכל מה שנדרש הוא מחשב עם מצלמה וחיבור לרשת. השיעורים מועברים על ידי מורים עתירי ניסיון, בייחוד עם ילדים. מעבר ללימוד האנגלית גרידא והעברת המשוב הבונה, המורים שמים דגש על הקניית הביטחון ושיפור המיומנויות התקשורתיות בסביבה גלובלית־וירטואלית. השיעורים מתנהלים באנגלית בלבד, התלמיד זוכה ל־100% מתשומת הלב של המורה וההתקדמות בלימודים משוקפת בצורה פשוטה להורים דרך מערכת הלמידה.

3 צפייה בגלריה
לומדים אנגלית בכיף
לומדים אנגלית בכיף
נובאקיד. למידה אפקטיבית יותר
(צילום: Courtesy of Novakid)
הלמידה מרחוק, המתאימה לשינויים שעובר עולם התעסוקה, טומנת בחובה גם אתגרים. בהתאם לכך, כל יחידת שיעור אורכת 25 דקות בלבד ומתאימה לטווחי הקשב של תלמידים צעירים. במסגרת הלימודים הילדים מפתחים את אוטונומיית הלמידה המקוונת שלהם, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר בלמידה מרחוק. השימוש במדיום הווירטואלי מאפשר להטמיע את הגישה הלימודית־משחקית, תוך שימוש באמצעים חזותיים־אינטראקטיביים מתקדמים ובסביבה המקושרת אצל הילדים להנאה – ככל שרמת העניין של התלמיד עולה, כך הלמידה הופכת לאפקטיבית יותר.

ללמוד אנגלית וליהנות? כן, זה אפשרי, וחופשת פסח היא הזדמנות נהדרת להכיר את נובאקיד.
הירשמו לשיעור חינם כאן.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button