עו"ד אסתר צורפי. "הצלחת הלקוח - הצלחתי"

"אני חשה שליחות לייצג את לקוחותיי, ואעשה הכל בשביל הצלחתם"

עורכת הדין  והבוררת אסתר צורפי, מלווה עסקים קטנים ובינוניים בדרך להגשמה, גדילה והצלחה מקצועית. איך היא עושה את זה

מוגש מטעם אסתר צורפי
עודכן:
1 צפייה בגלריה
עו"ד אסתר צורפי
עו"ד אסתר צורפי
עו"ד אסתר צורפי. "הצלחת הלקוח - הצלחתי"
(צילום: ליה יפה)

מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?
אני עורכת דין ובוררת, מלווה בעלי עסקים בעולם הסחר והגבייה.
להיות בעל עסק במדינת ישראל אינו עניין של מה בכך, בעלי עסקים מתמודדים עם כל כך הרבה קשיים ואתגרים, לשמוע על עסקים שקורסים, זו צביטה בלב.
היום חובה על כל בעל עסק להיות מלווה על ידי עורך דין מסחרי שידאג לו, יש כל כך הרבה בירוקרטיה וניואנסים אשר מתישים ומתסכלים, ותפקידי להפחית מלקוחותיי דאגות אלו.

רזומה מקצועי ורקע אישי
אני בעלת תואר ראשון במשפטים, מוסמכת לערוך ייפוי כח מתמשך מטעם משרד המשפטים האפוטרופוס הכללי, בוררת מוסמכת מטעם המוסד הארצי לגישור, בעלת דיפלומה בסחר ייבוא וייצוא בינלאומי, מוסמכת לשמש כדירקטורית וכן, התמקצעתי בהכשרות בדיני מכרזים, דיני תאגידים, דיני תחרות בתאגידים, במשפט כלכלי - בדיני עבודה ובהוצאה לפועל. וכן, אני חברה בוועדת קידום עסקים בינוניים וקטנים, בוועדת משפט מסחרי ובוועדת הוצאה לפועל.
בעלת ותק וניסיון עשיר בתחום האזרחי - מסחרי, ומלווה בעלי עסקים בעולם הסחר משלב הקמת החברה, לרבות שלב ההתרחבות הפעילות העסקית, בעלת מומחיות בענייני חוזים מסחריים, סכסוכים כספיים, תביעות כספיות ואכיפת חיובים.
אחרי תקופה ארוכה של ייצוג חברות מובילות במשק הישראלי בבתי המשפט ובלשכות ההוצאה לפועל, היום אני מלווה משפטית דווקא בעלי עסקים בינוניים/קטנים, שחושבים קדימה לפתח ולהגדיל את העסק שלהם.

מה מייחד את פעילותך העסקית?
מעבר לליווי המשפטי אשר אני מעניקה ללקוחותיי אני גם חושבת מהצד שלהם, מהצד העסקי.
לדוגמה, להכין הסכם "דרקוני" לבעל עסק בכדי להגן עליו במקרה של סכסוך, הוא לא תמיד מעשה הכי חכם כאשר מדובר בעסק קטן/בינוני עם כל התחרות הענפה שיש בשווקים. הסכם כזה יכול להבריח לבעל העסק לקוחות פוטנציאלים ובכך, ההסכם חוטא מהמטרה. אני מאמינה שההסכם צריך להיות מגן ובמקביל לא מבריח לקוחות ובזה אני מומחית.
אני עוסקת בגביית חובות ובסכסוכים כספיים עבור בעלי העסקים אותם אני מייצגת ובכך, מפחיתה את התסכול שחש הלקוח שלי מהמרדף אחרי הכסף, ואת הלחץ והחששות שחווים לקוחותיי מתביעות סרק אשר מגישים כנגדם.

מה גורם לך אושר בעבודתך?
כשבעל עסק מעוניין להתרחב עסקית יש לו אושר בעיניים, תקוות וחלומות, ועצם העובדה שהוא פונה דווקא אליי בכדי שאהיה חלק מההגשמה הזו, אמונתו בי, זה האושר האמיתי בעבודתי, זו השליחות שלי.

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?
בניית אסטרטגיה משפטית נכונה, רצון לקדם את הלקוח, אני כל הזמן מרחיבה את הידע העסקי ומתאימה את הידע המשפטי לשוק הסחר, כמו קורס דירקטורים, הרחבת הידע בעולם החברות וכו'.
ייצגתי חברות גדולות ואני יודעת איך ליישם זאת בעסקים קטנים ובינוניים, כדי שיוכלו להגדיל ולהרחיב את העסק שלהם ללא חשש. אני משקיעה רבות על הידע הכלכלי שלי כדי שישקף כמה שיותר ללקוח ויהיה מותאם לניהול האישי שלו.

מה חשוב לך שלקוחותייך ידעו עלייך?
אני אעשה הכל בשביל הצלחת לקוחותיי. אני איתם כי אני חשה שליחות, משקיעה בטובת הלקוח שלי, אני משלבת את הפן המשפטי וחיה את החלק העסקי. הצלחת הלקוח זו הצלחתי.
הטעות הגדולה של בעלי עסקים שהם גדלים בצורה שלא שומרת עליהם. בכדי לגדול צריך להביא עובדים וצריך יותר ספקים ויותר לקוחות, וככל ויש לך הסכמים טובים ששומרים ומגנים עליך, שזו בדיוק המומחיות שלי, אתה יכול לגדול ולהתרחב בשקט.
בעלי עסקים חוששים לגבות כספים מלקוחות לא משלמים וחשים תסכול, החור בכיס שיצר אותו אדם שלא משלם יכול לגרום לאפקט דומינו בנפילה עסקית. בדיוק שם אני עוצרת את אפקט הדומינו, וגובה בזמן אמת כספים עבור לקוחותיי והם ממשיכים לעשות את מה שהם הכי טובים בו, לגדול.

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?
הפנאי שלי קצת שונה מאחרים, מוזיקה טובה, מגיעה להבנות על עצמי ועל האושר האמיתי. אוהבת לראות סרטים עם משמעות, ומבלה עם המשפחה המדהימה שבניתי.

יש לך שאיפות עסקיות שטרם הגשמת?
בוודאי. אני אדם מאוד שאפתני. יש לי רצון להגיע לכמה שיותר בעלי עסקים בכדי לעזור להם להגדיל את העסק שלהם בצורה נכונה ומדויקת, וגם לעזור לכמה שיותר בעלי עסקים לגבות את הכספים שמגיעים להם בכדי שיוכלו להמשיך להתקיים. לא ניתן לבנות אימפריה עסקית בלי עורך דין שמכיר אותך ומלווה את התנהלות העסקית שלך.


מה כדאי לבעלי עסקים לדעת?
לא ניתן לבנות אימפריה עסקית בלי עורך דין שמכיר אותך ומלווה את ההתנהלות העסקית שלך. בעל עסק שרוצה לגדול ולהתרחב צריך יותר עובדים, יותר ספקים ויותר לקוחות. ההתרחבות צריכה להיות בצורה נכונה וחכמה, ואם אין גדילה נכונה עסק יכול לקרוס כמו מגדל קלפים. כאן אני נכנסת לתמונה, אני מגנה על בעל העסק בגדילה ובהתרחבות שלו ואני גובה כספים עבורו.

אסתר צורפי - משרד עורכי דין ובוררות | טל׳: 09-9544044 | פקס: 153-9-9544044 | התע"ש 20, כפר סבא | www.estertsorfi.com | פייסבוק | אינסטגרם
פורסם לראשונה: 12:35, 29.05.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button