ד"ר פולינה פניובה, רופאת עור מומחית לרפואה אסתטית , בולגריה. טיפול בNUNA- , מותאם לשימוש ביתי עם טכנולוגיה שפותחה בנאס"א ונחקרה בהארווארד.

פריצת דרך עולמית בטיפולי אנטי-אייג'ינג: זוכה פרס נובל מברקלי, מדענים מהטכניון וטכנולוגיה שנבדקה בהארוורד

המכשיר שטורף את הקלפים ומשנה את כל מה שידעת על מיצוק וחידוש עור הפנים

מוגש מטעם חברת פרמייר
עודכן:

3 צפייה בגלריה
טיפול בנונה. מותאם לשימוש בייתי
טיפול בנונה. מותאם לשימוש בייתי
ד"ר פולינה פניובה, רופאת עור מומחית לרפואה אסתטית , בולגריה. טיפול בNUNA- , מותאם לשימוש ביתי עם טכנולוגיה שפותחה בנאס"א ונחקרה בהארווארד.
(פרימייר)

אי אפשר להתעלם מזה - הזמן שעובר משאיר את אותותיו על הפנים שלנו.
כדי לטשטש את הקמטים, פיגמנטציה ונקבוביות רחבות שנוצרו כתוצאה מהסטרס והעייפות שתוקפים אותנו ביומיום - אנו נאלצות לשים את מבטחינו בכל מודעה שיווקית שמציעה לנו את הקרם או הסרום או המסיכה הכי חדשניים, נוסעות לקניון וחוזרות עמוסות בשקיות מלאות במיטב מוצרי האנטי-אייג'ינג של חברות הקוסמטיקה היוקרתיות ביותר, ואז שוב מגלות, שזה בכלל לא תואם לציפיות שלנו.

3 צפייה בגלריה
NUNA , מכשיר אנטי-אייג'ינג רפואי מהפכני לשימוש ביתי.
NUNA , מכשיר אנטי-אייג'ינג רפואי מהפכני לשימוש ביתי.
NUNA , מכשיר אנטי-אייג'ינג רפואי מהפכני לשימוש ביתי
(פרמייר)

בעל כורחנו אנו פונות לאפשרויות פולשניות יותר כמו בוטוקס או חומצות ויודעות שזה יחזיק מעמד רק חודשים ספורים, לא מעבר. ובינינו, כולנו רוצות להיראות צעירות יותר אבל שלא יהיה ברור לעין שעשינו משהו לטובת הנושא, בקיצור טבעיות, אבל לא כולנו יכולות להרשות לעצמנו הוצאה של אלפי שקלים כל כמה חודשים.

העולם שייך לצעירים

נשמע כמו משהו ששמענו לפני עשרות שנים, אבל מסתבר שהאימרה הזו עדיין רלוונטית להיום.
נשים תמיד צריכות להרגיש שהעור שלהן נראה ביחס הפוך לגיל, תסתכלו על מפורסמות מכל העולם, תמיד נראות חסרות גיל.
תמיד הלחץ הזה להיראות צעירות בלפחות עשור מהגיל שלהן, הגוף צריך להיות מוצק וצעיר. עברו לידות? לא ממש משנה לצופים שלהן ברשתות החברתיות.
והפנים? צריכות להיראות חלקות כמו פנים של נערה, שכל החיים עוד לפניה.
כשליש מהנשים בישראל פונות להתערבות אסתטית, וכ-45% מהן שוקלות לעשות התערבות אסתטית בעתיד. למה? כי הדרישה הזו להיראות צעירות לא מופנית רק לכוכבות הוליווד, היא מופנית לכלל הנשים, אין הנחות לאף אחת.


מתלוננות על מחירים וכאבים, אבל ממשיכות בשקט

הטבע הוא הביג בוס, לא מחכה לאישור של אף אחד ולא חומל על אף אחת ומשאיר עלינו כתמים וקמטים.
אגב, הזמן הוא לא היחיד שאחראי על נזקים בעור - גם האקלים הישראלי – קרני השמש החזקות, האבק, זיהום האוויר שכולנו חשופות אליו, החיים בסיר לחץ, עישון - לא ממש משנה אם את המעשנת או שמעשנים לידך, תזונה לא נכונה ועוד ועוד ועוד.
ואז סוף היום מגיע- וזה פוגש אותנו במראה, אחרי המקלחת.
עוד קמט הבעה, שלא היה שם לפני שבוע, או כתם שהפך להיות יותר בולט. מה אנחנו מבקשות בסך הכול? להרגיש בנוח עם העור שלנו ולצאת לעולם שמחכה לנו עם ראש מורם , וכן, שהכול יישב אצלנו במקום.

עוד קמט הבעה, שלא היה שם לפני שבוע, או כתם שהפך להיות יותר בולט. מה אנחנו מבקשות בסך הכול? להרגיש בנוח עם העור שלנו ולצאת לעולם שמחכה לנו עם ראש מורם , וכן, שהכול יישב אצלנו במקום
כדי שניראה טוב אנחנו מוכנות ליפול שדודות לים של פרסומות שמבטיחות לנו שרק אם נשלם קצת יותר על הקרם הזה או הסרום הזה – זה יהיה החבר הכי טוב שלנו. נמרח ממש את תמצית מעיין הנעורים על פנינו, ומחר נקום בבוקר צעירות ויפות כמו בר רפאלי. אבל האמת הכואבת היא שאנחנו משלמות ומאמינות, עד שעובר זמן ואנחנו מבינות שבעיקר בזבזנו את הזמן שלנו. מעבר לכספים שנשפכו.

3 צפייה בגלריה
גיף לדוגמא
גיף לדוגמא
(מוגש מטעם premier)

אל יאוש, יש תקוה!

את כל ההבטחות שלא מומשו ורגשות האכזבה והתסכול שבאו בעקבות זאת, אפשר לזרוק לים , הגיע הזמן לשמוח, כי הגיע לעולם מכשיר טכנולוגי, בשורה אמיתית שתממש את מה שייחלנו לו תמיד. וחשוב לא פחות - את התוצאות כולנו יכולים לראות כבר מהטיפול הראשון.
אחת החברות הוותיקות, היציבות ופורצות הדרך בארץ ובעולם בתחום הטיפוח היא חברת פרמייר, שקטפה וממשיכה לקטוף פרסים בינלאומיים על חדשנות.
ביקוש גובר של מאות אלפי לקוחות החברה לפתח מכשיר אנטי אייג'ינג ללא תלות במוצרים משלימים הוביל את מעבדות הקוסמטיקה של חברת פרמייר לאחד כוחות עם מהנדסים מצטייני דיקן של הטכניון בהובלת פרופסור זוכה פרס נובל וחוקרים מאוניברסיטת ברקלי בארה"ב לכדי פיתוח וייצור מכשיר אנטי אייג'ינג חכם לשימוש ביתי – וכמובן שזה ישראלי.
לכן, לא בכדי נונה קיבלה את האישור הנכסף של הFDA , שכיום כולנו מבינים כמה הוא חשוב- בעיקר לשקט הנפשי שלנו שיש לנונה אבא ואמא. תם עידן החלומות, הגיע הרגע להגשים.
מה גם שהטכנולוגיה היא טכנולוגיה שפותחה במקור ע"י סוכנות החלל נאס"א - אם זה טוב להם זה טוב גם לנו.
הקסם מתחיל כאשר ראש הטיפול המעוצב בחוכמה נוגע לראשונה בעור. בזכות המבנה הארגונומי הייחודי- כעת ניתן להגיע למקומות הבעייתיים ביותר – עיניים, מעל השפתיים, צוואר.

4 דקות טיפול ויש לך את זה

הקסם מתחיל כאשר ראש הטיפול המעוצב בחוכמה נוגע לראשונה בעור.
בזכות המבנה הארגונומי הייחודי- כעת ניתן להגיע למקומות הבעייתיים ביותר – עיניים, מעל השפתיים, צוואר.
מה שחשוב כאן הוא שהתוצאות של השימוש בנונה נראות מיד לעין והן ארוכות טווח. יש לך קמטים וקמטי הבעה? פיגמנטציה? נקבוביות מורחבות? עור רפוי וחסר חיות? "נונה" ישפר את כולן, ואם יש לך גם קמטים וגם נקבוביות מורחבות, אז "שתי ציפורים במכה אחת" תקף גם לכאן.
אז איך הקסם הזה עובד? כל מה שצריך לעשות, זה לפנות זמן איכות של 4 דקות עם "נונה" שלוש פעמים בשבוע. לאחר ניקוי יסודי של הפנים וייבוש , כאשר ראש הטיפול של "נונה" העשוי מתחמם בהדרגתיות , מעבירים את "נונה" על גבי הפנים בתנועת מתיחה, ונותנים לטכנולוגיות אור אדום ואינפרא אדום מתקדמות לפעול על העור. מלבד העובדה שהטיפול כיפי ונעים – הפעולה מגבירה את קצב ייצור הקולגן והאלסטין בצורה טבעית – דבר שטוב לנו כמעט לכל איזור בגוף ולמגוון בעיות בעור כמו: קמטים, קמטי הבעה, פיגמנטציה, נקבוביות רחבות ולשיפור המראה הכללי של העור.
השמועה על הטכנולוגיה פורצת הדרך עשתה את דרכה עד לאוניברסיטת הרווארד, ובמחקר מדעי על הטכנולוגיה שעליה מבוסס "נונה", התוצאות הראו שבקרב 90% ממשתתפים, נראה שיפור ממשי במרקם העור: כיווץ נקבוביות, הפחתה בפיגמנטציה, ושיפור ממשי במראה הקמטים.
לסיכום, אם את רוצה עור פנים מחודש , עם מראה מתוח ומורם ללא פעולות פולשניות וללא הוצאה כספית של אלפי שקלים כל כמה חודשים על טיפולים פולשניים – "נונה" זה בדיוק מה שחסר לך על השידה.

פורסם לראשונה: 14:46, 30.11.21
The Butterfly Button