סהר סעודיין. לקחה על עצמה לדאוג על כולם

סרן סהר סעודיין יירטה עשרות טילים ונפלה מירי מחבלים

הקצינה בת ה-21 בחרה לשוב לבסיס, כדי שחברתה לא תסגור שבת שנייה ברציפות, ונהרגה מירי מחבלים. הוריה, הלן ודוד: "היה לה רצון אינסופי לתת ולתרום" | תמונה וזיכרון

פורסם:
סרן סהר סעודיין, בת 21 מראש־העין, קצינה לוחמת בסוללת כיפת ברזל בעוטף עזה, נפלה בקרב מירי מחבלים
"כשבוע וחצי לפני המלחמה, סהר הייתה מעורבת בתאונת דרכים במסגרת הצבאית", מספרים ההורים, הלן ודוד סעודיין. "למרות שסבלה מכאבים עזים ועדיין הייתה בגימלים, בחרה לשוב לצבא ביום חמישי, יומיים לפני פרוץ המלחמה, כי לא רצתה שחברתה לבסיס, שנשארה בשבת הקודמת, תסגור שבת שנייה ברציפות".
בשבת בבוקר הייתה סהר הקצינה הראשונה שישבה במשמרת של כיפת ברזל ויירטה עשרות טילים שנורו מרצועת עזה. בשלב מסוים היא ועוד חיילים נסעו בג'יפ צה"לי לעבר משגרי הסוללה. במהלך הנסיעה הם נתקלו במארב ירי של חוליית מחבלים, והיא וחבריה לא שבו מהקרב.
סהר הייתה בת זקונים, אחרי שלושה אחים ואחות הגדולים ממנה. כבר כשהייתה בת תשע, מספרים הוריה, נהגה להתקשר לאחים שלה, שהיו בצבא, כדי לשאול מה ירצו לאכול כשיגיעו לחופשת שבת. היא הייתה צעירה אנרגטית, עם צחוק מתגלגל, עם חיוך מלא בחום ועם רצון אינסופי לתת ולתרום.
למרות שהייתה האחות הקטנה וגם הנכדה הצעירה במשפחה המורחבת, לקחה סהר על עצמה לדאוג לכולם. שלושה ימים לפני שנפלה, נזכרים ההורים, היא נסעה לבקר את דודתה המבוגרת המתגוררת בבית אבות, ועדכנה בווטסאפ המשפחתי שדאגה לעשות לה "טיפול 10,000": צבע לשיער, לק לציפורניים ועוד.
גם כשהתרחשה תאונת הדרכים שבה הייתה מעורבת, לפני אירועי התופת, אומרים ההורים, סירבה לעלות לאמבולנס, כדי שיהיה מקום לחברים האחרים שישבו ברכב, ובחרה להתפנות עצמאית לבית החולים.
סהר הייתה קשורה מאוד לאחיה ולאחותה, שלאחרונה יצאו לטיול בברזיל. היא רצתה מאוד להצטרף אליהם, אבל בגלל השירות הצבאי זה לא הסתדר. האחים הקפידו לשתף אותה בחוויות מהטיול, והרבו לעשות איתה שיחות וידיאו כדי שתרגיש חלק מהחוויה. בסרטון שצולם זמן קצר לפני שנפלה רואים אותם רוקדים במסיבה בברזיל, והיא רוקדת איתם, בבסיס שלה, עם המדים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button