להשתחרר מריח רע ואי נעימות

אינטימה סדרת מוצרים למניעת ריח רע מהנרתיק - עכשיו בישראל

סדרת מוצרי אינטימה של Jez V - קרם אינטימי ושטיפה אינטימית - עוזרים להתמודד עם אחד המחסומים הגדולים ביותר שיש לנשים ביחס שלהן לאיברים האינטימיים: סוגיית הריח

מוגש מטעם JEZ V
פורסם:
אם טיפוח הגוף בימינו הוא סוג של פולחן: קרם פנים, קרם לעיניים, לצוואר, למיצוק הישבן או לעיצוב השיער, גם איבר המין הנשי – או יותר נכון דווקא איבר המין הנשי – זקוק גם הוא לטיפוח שוטף בשל היותו איבר סגור. אחד המחסומים הגדולים ביותר שיש לנשים ביחס שלהן לאיברים האינטימיים, הוא סוגיית הריח, שיוצרת אי נוחות ומבוכה, בעיקר בסיטואציות במיטה. מחקר שנערך בקרב גברים מצא כי 71% מהם העידו על כך שהם חוו סיטואציה מינית עם פרטנריות שהיה להן ריח לא נעים מהאזור. לא נעים בהחלט.

למה זה קורה לנו דווקא באזור האינטימי?

הסיבות יכולות להיות הפרשות מהנרתיק או עלייה ברמת הלחות בזמן הווסת החודשי. לעתים בזמן מחלה, עקב שימוש בתרופות שונות או בשל תזונה לקויה, רמת החומציות (pH) עלולה להיות מופרת – מה שמוביל להופעת ריח. גם בגדים צמודים ובדים שאינם נושמים עלולים ללכוד זיעה או לחות וליצור מצע לחיידקים ובקטריות המתפתחים על העור ויוצרים את הריח הרע.

2 צפייה בגלריה
אינטימה JEZ V מוצרי הגיינה נשית
אינטימה JEZ V מוצרי הגיינה נשית
להשתחרר מריח רע ואי נעימות
(באדיבות המותג JEZ V )

איך משתחררים מהריח הלא נעים ומהחשש הזה "להיתפס" איתו?

בדיוק כפי שמשתמשים בדאודורנט למניעת ריח חריף (ומביך) מבית השחי, כיום יש פתרונות שנותנים ראש שקט ומאפשרים ספונטניות בכל מה שקשור בחיי המין או החברה. קרם "אינטימה" של המותג JEZ V הוא חלק מסדרת מוצרי טיפוח אינטימי היפואלרגניים מג'אז אינטרנשיונל, המהווה בשורה בתחום הקוסמטיקה והפכה ללהיט בינלאומי. הפיתוח ישראלי, מבוסס על תמציות צמחים אורגניות וצמחי מרפא בריכוז גבוה שנותן מענה לנשים מגיל מחזור דרך נשים לאחר לידה, נשים שעובדות שעות רבות, עוסקות בספורט, וכל הנשים שרוצות להרגיש תמיד מטופחות ורעננות. אין שום סיבה להתבייש, להסתיר או לסבול מהתופעה.

מוצרי טיפוח לאיזור האינטימי: מה הכי מומלץ?

קרם אינטימה הוא הקרם היחיד בישראל המסייע במניעת ריחות לא נעימים מהאזור האינטימי עד חמישה ימים לאחר השימוש. ניתן לצרף אליו סבון לשטיפה אינטימית המותאם מבחינת החומציות (בניגוד לסבון הרגיל) למניעת דלקות, גירויים ובקטריות. ערכת המגבונים האישיים משלימה את ההיצע ומיועדת לשליפה זריזה מהתיק בעת הצורך.

2 צפייה בגלריה
אינטימה JEZ V מוצרי הגיינה נשית
אינטימה JEZ V מוצרי הגיינה נשית
להרגיש נשית ומטופחת
(באדיבות המותג JEZ V )

מה הם שונים משאר המוצרים שיש בשוק?

המוצרים באישור משרד הבריאות, ובשונה ממוצרים דומים בשוק, הם מכילים ריכוז גבוהה של צמחים, כמו הדס שהוא בעל תכונות אנטיביוטיות וחומרים פעילים; אכילאה ואכינצאה בעלי סגולות של חיטוי ואנטי דלקתיות; קלנדולה המסייע לריפוי עור מגורה ואלנטואין שמרגיע את העור, נוגד גירויים ועוזר לצמיחת מחודשת של רקמות. כל אלו מעניקים תחושת הקלה, ניקיון, ביטחון וריח חושני עדין שמאפשר להתייחס לכל המכלול הנשי ולקחת את העניינים לידיים שלנו.

אז איך זה בעצם יכול למנוע את הריחות הלא נעימים?

ריחות באיזור האינטימי נובעים בעצם מהתפתחות חיידקים כתוצאה מכך שהאיזור סגור ולח. הקרם, שומר על העור ונותן שכבת "הגנה" מפני הלחות (מבלי לייבש את העור). שטיפה אינטימית שנועדה לשמור על רמת חומציות תקינה, לניקוי האיזור לפני מריחת הקרם, וגם - מגבונים לחים אינטימיים - היגיינה אינטימית בכל זמן ובכל מקום.
מיוחד לקוראות לאישה!
50 ₪ מתנה ברכישה מעל 250 ₪
קוד קופון: לאישה50
למעבר לאתר: https://bit.ly/3lMqg2D

ניתן להשיג את המוצרים בלעדית באתר המותג: jez.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button