"אפשר לנצל את החום כדי לשחק עם קרח, או לעשות מקלחת משותפת". רוית רבינא

כחום הגוף: האם טמפרטורות הקיץ מעלות את מפלס החשק שלנו?

בשתי מילים: כן, לגמרי. אנחנו לבושים חשוף יותר, בזיעת הגוף שלנו יש פרומונים מעוררים וזה גם הזמן לנסות תנוחות חדשות. רוית רבינא, יועצת מינית, מפשירה את החום

פורסם:

רוית רבינא (54), יועצת מינית, בעלת הפודקאסט והבלוג "מיניות מדוברת". בזוגיות + 3, גרה ברמת־השרון

היי רוית, לפי סקר חדש שערך האתר Ziphealth, אחד מכל ארבעה אנשים מקיים יותר יחסי מין בקיץ מאשר בסתיו ובחורף. בנוסף, 72% מהאמריקאים ו־59% מהבריטים מרגישים רצון גבוה יותר להתנסות בתנוחות חדשות במהלך הקיץ. האם העונה החמה מעלה את מפלס החשק והרצון בהתנסויות מיניות חדשות?
"כן, לגמרי. בקיץ החשק המיני שלנו גבוה יותר מאשר בחורף. הסיבה לכך היא קודם כול העובדה שבקיץ מחשיך מאוחר יותר, ושעות האור משפיעות על הגוף שלנו ומעוררות אותו. החורף החשוך והקר מוריד לנו את מצב הרוח, ובקיץ יש יותר תשוקה לחיים וגם למין. בנוסף, בחורף יש יותר מגבלות – אנחנו מתלבשות בכמה שכבות, מתכרבלות בשמיכות והקור יכול להרתיע אותנו מלהתפשט. בקיץ אנחנו חשופים יותר, מציגים את הגוף שלנו וזה יכול להדליק אותנו ואת בן הזוג שלנו".
האם נכון המיתוס שבחורף מחפשים זוגיות ובקיץ עולה החשק להתנסות עם יותר בני זוג?
"ההיגיון אומר שבחורף אנשים נוטים להישאר יותר בבית, והצורך בחום ובקרבה יוביל לחיפוש אחר קשרים משמעותיים, בטוחים וממושכים יותר; מנגד, החופשות והאירועים החברתיים של הקיץ יוצרים אווירה שמעודדת הרפתקאות מיניות וקשרים פחות מחייבים. אבל קשה להקיש מהמיתוס הזה לגבי האוכלוסייה הרחבה. יכול להיות שרווקים ורווקות ואנשים בקשר פתוח יחפשו להתנסות עם עוד בני זוג בקיץ. אבל מי שבמונוגמיה אמיתית, לא יגוון פרטנרים בקיץ, בדיוק כמו שלא יעשה זאת בחורף".
סקס ביולי־אוגוסט זה מרחץ של זיעה. האם זיעה מעלה את החשק?
"בזיעה יש פרומונים, כימיקל שמופרש מהגוף. במחקר שפורסם ב־2017 נמצא שסוג מסוים של פרומון עשוי להגביר את התשוקה המינית ואת המשיכה של נשים כלפי גברים. עם זאת, ככל הידוע לי, הראיות המדעיות עדיין אינן חד־משמעיות. בנוסף, צריך לזכור שזה אינדיבידואלי מאוד ואצל אחרות ואחרים ריח של זיעה הוא טרן אוף רציני".
מה הטיפים שלך לגיוון חיי המין בהשראת הקיץ?
"אפשר לנצל את החום כדי לשחק עם קרח – להעביר קוביית קרח על הגוף אחד של השנייה וללקק. אפשר גם לעשות מקלחת משותפת. בגלל הטמפרטורות הגבוהות, אני ממליצה לבחור בתנוחות שבהן לא נצמדים גוף אל גוף, כדי שיהיה פחות חם. למשל, תנוחת הרוכבת שבה הגבר שוכב והאישה יושבת מעליו – יש אמנם חיכוך אבל אין מגע ישיר. האישה יכולה לשלוט בעומק ובזווית של החדירה והגבר נהנה משואו ויכול לצפות בגוף של האישה שמולו.
"עוד תנוחה מומלצת היא רכיבה הפוכה – בזמן שהגבר שוכב, האישה יושבת על הגבר כשהפנים שלה לכיוון הרגליים שלו. הגבר יכול לעסות את איבר המין שלה בתנוחה הזו, וגם היא יכולה לעסות את האשכים שלו. כדאי גם לנסות את התנוחה שבה האישה שוכבת כשהאגן שלה על קצה המיטה והגבר חודר אליה כשהוא עומד על הרצפה. גם התנוחה הזו לא מצריכה להידבק לגוף של בן הזוג".
אני ממליצה לבחור בתנוחות שבהן לא נצמדים גוף אל גוף כדי שיהיה פחות חם. למשל, תנוחת הרוכבת"
מה עושים כשאחד מבני הזוג רוצה לגוון עם תנוחות חדשות ולתבל קצת את חיי המין, אבל הצד השני לא בקטע? ואולי הוא אפילו נעלב כי הוא מרגיש שבן הזוג משתעמם ממנו?
"חשוב לדעת שהשגרה אמנם נותנת לנו ביטחון, אבל בזוגיות ארוכת שנים היא עלולה להרוס את התשוקה. בתוך המקום הבטוח שלנו בזוגיות, כדאי מדי פעם להגשים פנטזיות ולהתנסות בתנוחות אחרות. אם אתם רוצים לגוון את חיי המין שלכם, חשוב לתקשר את זה עם בן הזוג ולבדוק איך אפשר לגשר על הפערים תוך שמירה על הגבולות אחד של השנייה. החליטו מראש מה מהווה מבחינתכם קו אדום ואתם לא מוכנים לעשות, ומה אפשרי ואתם מוכנים לתת לו צ'אנס".
סקס טיפ: "יצאתם לחופשה ואתם בבריכה? געו אחד בשנייה מתחת למים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button