שף
שף
עוגת טריקולד קרה

ישר מהמקפיא: עוגת טריקולד יפהפייה

עוגת מוס מפוארת המורכבת משלוש שכבות, שמכינים בזו אחר זו, באותו אופן. והתוצאה? לגמרי שווה את המאמץ (והיא גם תתאים בול לשבועות!)

אילת הירשמן
פורסם:
העיקרון פשוט: מכינים את השכבות באותו אופן, בזו אחר זו: ממיסים את השוקולד, מקציפים קצפת, מערבבים, משטחים בתבנית ומקפיאים. רק לאחר שכל שכבה קופאת, מכינים את זו שאחריה.
המרכיבים
(תבנית קפיץ בקוטר 28 ס"מ)
  • 200 גרם שוקולד מריר, שבור לקוביות
  • 3 כפות חלב
  • 1/2 4 מכלים (1.125 ליטרים) שמנת מתוקה
  • 200 גרם שוקולד חלב, שבור לקוביות
  • 2 כפות אבקת קפה נמס
  • 200 גרם שוקולד לבן, שבור לקוביות
  • אפשרות להגשה: שוקולד מריר או שוקולד חלב
ההכנה
1. שכבת השוקולד המריר: שמים בכלי מתאים את השוקולד המריר, מוסיפים 1 כף מהחלב וממיסים במיקרוגל בהדרגה (30 שניות בכל פעם, ומערבבים), עד שאפשר לערבב את השוקולד למרקם משחתי חלק. מניחים בצד.
2. שמים כוס וחצי מהשמנת המתוקה (375 מ"ל) בקערת המערבל ומקציפים לקצפת יציבה. מוסיפים את השוקולד המומס ומערבבים בתנועות קיפול עד שמתקבל מוס אחיד. יוצקים לתבנית, מיישרים ומאחסנים במקפיא שעה לפחות, עד שהוא מתייצב היטב.
3. שכבת מוס המוקה: חוזרים על אותן פעולות בדיוק – רק שהפעם ממיסים את שוקולד החלב עם כף מהחלב ומוסיפים גם את הקפה הנמס. מקציפים עוד 375 מ"ל שמנת וממשיכים בהתאם להנחיות בסעיף הקודם. יוצקים את המוס כשכבה שנייה ומחזירים למקפיא לשעתיים לפחות, להתייצבות.
4. שכבת מוס השוקולד הלבן: ממיסים את השוקולד הלבן עם כף החלב הנותרת. מקציפים את יתרת השמנת וממשיכים בהתאם להנחיות. מאחסנים במקפיא שעתיים לפחות (עד שבוע).
5. ההגשה: מעבירים את התבנית למקרר כ־30 דקות לפני ההגשה. מניחים אותה על צלחת הגשה ומסירים את הטבעת. אם רוצים, מגררים על העוגה תלתלי שוקולד. מגישים (שאריות שומרים במקפיא).
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button