עוגת לוטוס פופקורן

שרית נובק ("מיס פטל) מכינה עוגת לוטוס פופקורן

כדאי שתשמרו מקום של כבוד על שולחן החג כי לקינוח הלוטוס הבא של שרית נובק בעלת הבלוג "מיס פטל" יש לא פחות ממאה אחוזי הצלחה בפתיחת שנה מתוקה!

שרית נובק, מוגש מעם לוטוס
פורסם:
אין אצלי חג בלי קינוח לוטוס על השולחן – ותמיד זה יהיה הקינוח שיגנוב את ההצגה. לחג הזה אכין עוגת גבינה עם לוטוס, שילוב אהוב עלי במיוחד, והפעם עם הפתעת פופקורן שנותנת טוויסט מפתיע. שילוב חגיגי של טעמים ומרקמים: מתוק-מלוח לצד פריך-וקרמי, עוגה חגיגית ומהודרת, עשירה ומפנקת אך קלילה ופשוטה להכנה. כדאי להכין אותה יום לפני ההגשה. הכינו כמות נוספת של הפופקורן המצופה – אי אפשר להפסיק לנשנש...

דרגת קושי: קל | 30 דקות הכנה | תבנית עגולה בקוטר 18-20 ס"מ | חלבי

המרכיבים:

לבסיס:
300 גרם עוגיות לוטוס
150 גרם חמאה
2 כפות ממרח לוטוס חלק
למלית:
500 גרם גבינת שמנת 25%-30%
1 כפית תמצית וניל
½ כוס סוכר
1 גביע (200 גרם) שמנת חמוצה 15% לפחות
2 מכלים (500 מ"ל) שמנת להקצפה 38%
¼ כוס אבקת סוכר
¼ צנצנת (100 גרם) ממרח לוטוס חלק
לציפוי וקישוט:
¼ צנצנת (100 גרם) ממרח לוטוס חלק
1 כוס פופקורן
עוגיות לוטוס (אם רוצים)

אופן ההכנה:

1. הבסיס: שמים במעבד מזון את עוגיות הלוטוס וטוחנים לפירורים דקים. ממיסים במיקרוגל חמאה וממרח לוטוס ומוסיפים לפירורי העוגיות. מערבבים היטב. מעבירים לתבנית ומהדקים לתחתית ולדפנות. מכניסים להתייצבות במקרר במשך 30 דקות.
2. המילוי: שמים בקערה גבינת שמנת, תמצית וניל וסוכר ומערבבים היטב. מוסיפים שמנת חמוצה ומערבבים לתערובת אחידה. בקערה נפרדת מקציפים שמנת להקצפה ואבקת סוכר לקצפת רכה. מאחדים בעדינות את שתי התערובות. שופכים את התערובת מעל הבסיס, מיישרים ומכניסים למקרר להתייצבות למשך 6 שעות לפחות.
3. הציפוי: ממיסים במיקרוגל את ממרח הלוטוס. נועצים קיסם בפופקורן וטובלים בממרח המומס. יוצקים את הממרח המומס שנותר מעל העוגה ומיישרים. מפזרים מלמעלה פופקורן ומקשטים בעוגיות לוטוס (אם רוצים). שומרים בקירור עד להגשה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button