נועה ליפשיץ (מימין) ונועה שפירא.  "אחרי חודש עשינו שיחת יחסינו לאן"

חודש לאחר הנישואים, נועה ובעלה נפרדו. יום אחרי הכירה את ארוסתה - נועה

זמן קצר לאחר החתונה, נועה ליפשיץ עזבה את הבית. יום לאחר מכן נכנסה לטינדר והכירה את נועה שפירא. עכשיו הן מתכננות את החתונה: "חולמות לגור במושב עם שלושה ילדים"

פורסם:
היא: נועה ליפשיץ, בת 29, תקציבאית במשרד פרסום.
היא: נועה שפירא, בת 26, צלמת חדשות.
הן: בזוגיות שנה וחצי, מאורסות, גרות ברמת־גן.

האזינו לכתבה. הוקלט על ידי הספריה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה – המרכז לתרבות מונגשת

קולות מן העבר
ליפשיץ: "בגיל 27 התחתנתי עם בן זוג שהייתי איתו שש שנים. כשהוא הציע לי נישואים לא התרגשתי ולא התלהבתי. החלטתי כן להתחתן איתו, כי רציתי להקים משפחה, וגם כי כבר התרגלתי לקשר בינינו. החברות שלי אמרו שבחתונה נראיתי כאילו אני לא שם.
עוד סיפורי אהבה בלאשה:
"אחרי החתונה, הקשר ביני ובין בעלי הידרדר. הרגשתי שהוא לא הגבר שהתחתנתי איתו. היו בינינו חילוקי דעות, לא היינו באותו מקום, וזה גרם להרבה ריבים. חודש אחרי החתונה נפרדנו. עזבתי את הבית להורים שלי בעומר, ובהמשך עברתי למלון דירות בתל־אביב. שלושה חודשים אחרי הפרידה התגרשנו. הרגשתי תחושת שחרור. חששתי מהתגובה של ההורים ושל חברות שלי, אבל הסביבה מאוד תמכה בי ולא נתנה לי להישאר לבד.
"יש לי שלוש חברות ילדות שיצאו מהארון כלסביות. זה משהו שתמיד היה בסביבה שלי, אבל אף פעם לא הרגשתי שאני נמשכת לנשים והיו לי מערכות יחסים רק עם גברים. רק אחרי הפרידה פתאום התעורר בי הדחף להיות עם אישה".
שפירא: "אני הייתי במערכות יחסים עם בנות מאז שהייתי נערה. הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם בת, בגיל 14, אבל יצא לי גם להיות עם גברים. אני לא מגדירה את עצמי כלסבית, אלא נמשכת לאנשים מסוימים, לא משנה מה המין שלהם. מערכת היחסים הרצינית הראשונה שלי החלה כשהייתי בת 20. היא הייתה סטרייטית לפני שהכרנו, ואני הייתי האישה הראשונה שהיא הייתה איתה. אחרי ארבע שנים נפרדנו".

ההיכרות
ליפשיץ: "יום למחרת הפרידה, החלטתי לפתוח טינדר. לא רציתי להיות עם גבר אחרי הפרידה, והתחשק לי לנסות להיות עם אישה למשהו לא מחייב. הגדרתי באפליקציה שאני מחפשת נשים, ואז נועה שפירא קפצה לי. עשיתי לה לייק ובתגובה גם היא עשתה לי. החלטתי לשלוח לה הודעה, כי היא נראתה טוב וגם כי מצא חן בעיניי שלשתינו קוראים נועה. כתבתי לה 'היי, גם אני נועה' והתחלנו להתכתב. הרגשתי מיד חיבור איתה. היה לנו הומור משותף של פרידה. השיחה בינינו ישר זרמה וקבענו להיפגש יום למחרת".
ליפשיץ: "אף פעם לא הרגשתי שאני נמשכת לנשים והיו לי מערכות יחסים רק עם גברים. רק אחרי הפרידה פתאום התעורר בי הדחף להיות עם אישה"

הדייט הראשון
ליפשיץ: "יום אחרי השיחה בטינדר נפגשנו אצלי בבית. הבאתי אלכוהול והייתה אווירה מדהימה. נפגשנו למטרת סטוץ בלבד, וזאת הייתה בעצם הפעם הראשונה ששכבתי עם אישה. זה הרגיש לי טבעי מאוד. זה הכניס אותי לסחרור, ופתאום הרגשתי שאני יודעת מה אני אוהבת. רציתי שניפגש שוב, ושנהיה בקשר לא מחייב".
שפירא: "היה לי מדהים. נפגשנו שוב, אבל אחרי הפעם השנייה אמרתי לנועה שאני לא מעוניינת שנמשיך להיפגש. הרגשתי שאני פחות בקטע, כי רציתי מישהי אחרת שהכרתי בטינדר חודשיים לפני כן, ונועה התאכזבה".
2 צפייה בגלריה
נועה ליפשיץ ונועה שפירא
נועה ליפשיץ ונועה שפירא
הצעת הנישואים בחוף בקיסריה
(צילום: אמיר נפאר)

ההתאהבות
ליפשיץ: "יום אחרי שנועה דחתה אותי, הייתי בחתונה בתל־אביב. נועה גרה אז בבאר־שבע, אבל ידעתי שבאותו יום היא נמצאת אצל אבא שלה בראשון־לציון. חשבתי שזאת הזדמנות להציע לה להיפגש איתי כדי לדבר. הייתי שיכורה, אז אזרתי אומץ לפנות אליה. שלחתי לה תמונה שלי נהנית בחתונה וכתבתי לה 'בואי נשב קצת ונדבר'. היא הסכימה, נסעה עד תל־אביב, ונפגשנו באוטו שלה בחנייה של האירוע. דיברנו המון והרגשנו שוב את החיבור בינינו".
שפירא: "אחרי הערב הזה המשכנו להיפגש, ובמקביל נפגשתי גם עם נשים אחרות. אחרי חודש עשינו שיחת יחסינו לאן. הבנו שאנחנו מאוהבות והחלטנו להיות בזוגיות מחייבת. מאז אנחנו כבר שנה וחצי ביחד".
שפירא: "אחרי שנה של זוגיות החלטתי להציע לנועה נישואים. אני מאוד אוהבת אותה וידעתי שהיא האישה של חיי. זה היה רומנטי מאוד"
התגובות
ליפשיץ: "כשהפכנו לזוג הבנתי שאני צריכה לספר לסביבה שלי שאני עכשיו עם אישה. בהתחלה סיפרתי לחברות, והן היו בהלם אבל שמחו בשמחתי. כשסיפרתי להורים שלי, אמא חשבה שזה רק משבר ושאני בטראומה מהגירושים. היא הייתה בטוחה שאני עוד אחזור להיות עם גברים. אבא שלי אמר שהוא ידע כל הזמן. הוא חשד בגלל שהיו לי הרבה חברות לסביות. המפגש הראשון בין ההורים שלי לנועה היה מביך, אבל אחרי חצי שנה שניהם התחילו לקבל את זה והיום הם מאוד אוהבים אותה".
ליפשיץ: "אני לא מגדירה את עצמי לסבית, כי אני לא יודעת מה יוליד יום, אבל כשאני משווה בין הזוגיות שלי עם נועה לזוגיות שהייתה לי עם גברים בעבר, אין בכלל מקום להשוואה"

האירוסים
שפירא: "אחרי שנה של זוגיות החלטתי להציע לנועה נישואים. אני מאוד אוהבת אותה וידעתי שהיא האישה של חיי. הצעתי לה בחוף הקשתות בקיסריה מול השקיעה, עם מוזיקה ברקע. זה היה רומנטי מאוד".
ליפשיץ: "הופתעתי והתרגשתי מאוד. החתונה מתוכננת לאוקטובר בשנה הבאה, כדי שיהיה לנו זמן לחסוך כסף. בחתונה הקודמת שלי אבא שלי מימן את הכל והרגשתי אורחת, הפעם אנחנו רוצות לממן לבד. יהיו 200 מוזמנים וחבר שלנו יחתן אותנו".
הזוגיות
שפירא: "אני אוהבת את חוש ההומור של נועה, את היופי, החוכמה שלה ואת העובדה שהיא מתחשבת בי ובצרכים שלי".
ליפשיץ: "אני לא מגדירה את עצמי לסבית, כי אני לא יודעת מה יוליד יום, אבל כשאני משווה בין הזוגיות שלי עם נועה לזוגיות שהייתה לי עם גברים בעבר, אין בכלל מקום להשוואה. עם האקסים שלי תמיד איבדתי את המשיכה, והקשר עם נועה הרבה יותר עמוק ועם משיכה גדולה. אני מאוד אוהבת את העובדה שנועה נותנת לי את החופש למצוא את עצמי ולהיות מי שאני. אנחנו חולמות להקים משפחה ולגור יום אחד במושב עם שלושה ילדים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button