שירי רוטנברג אגיב. פתרון לרגישות להלחמת ריסים

מהפכה בעולם הריסים! שירי רוטנברג אגיב פיתחה שיטה המותאמת במיוחד לכל מי שרגישה לדבק של הלחמת ריסים

שירי, המאסטרית המובילה ובעלת הקליניקה "פיור ביוטי" והמכללה לריסים, מגדירה מחדש את עולם שזירת הריסים, עסק מוביל שמסייע לנשים לפתח קריירה חדשה ומשגשגת

מוגש מטעם שירי רוטנברג אגיב
פורסם:
כששירי רוטנברג אגיב השתחררה מצה"ל, השקיעה את המענק שקיבלה, לטובת לימודי איפור. כבר מילדותה הבינה שעולם הביוטי זה הקטע שלה בחיים. "תמיד אהבתי לצייר, בבית הספר הייתי מאיירת עיניים, שפתיים, גבות וריסים מעוצבים". כחלק מהכשרתה למדה גם איפור קבוע, קוסמטיקה פרא רפואית ועוד... דווקא הריסים הם אלו אשר הטיסו אותה לארה"ב, ובשובה ארצה הקימה עסק מצליח, שהינו כיום בעל 19 שנות ותק.
אז איך באמת הכל התחיל?
"טסתי לחברה בארה"ב ושם נחשפתי לתחום זה, שלא היה אז בישראל. כאן הכירו רק את הדבקות הריסים החד פעמיים. כשלא מצאתי מקום ללמוד בארץ ברמה אותה חיפשתי, שבתי לאמריקה ללמוד ולהתמקצע. כששבתי ארצה באו אליי לטיפול נשים מכל רחבי הארץ וכך החדרתי את התחום והמודעות".
הצלחת דרך השמועות מפה לאוזן?
"פורסמו עליי כתבות בעיתונים, וזה התפשט והתפתח מאד ועד היום מגיעות לקוחות גם מחו"ל. אני משיקה את השיטה החדישה לאחר מחקר, תרגול והתנסות מרובים שהביאו אותי ליישם וללמד את השיטה שלי היחודית. בדקתי אותה על עצמי, עם קולגות, לקוחות ועוד, וגם בדקתי סוגי דבקים וחומרים שונים".
מה מיוחד בשיטה החדשה שלך?
"היא יותר עדינה מהלחמת ריסים, אך גם יותר ידידותית למי שסובלת מרגישות ואלרגיות לדבק של ההלחמה. השימוש הינו בחומרים היפו-אלרגניים, ניתן להגיע לכל מראה, מטבעי ביותר עד דרמתי, ניתן לשקם נזקים בריסים בשיטה זו, הסט מחזיק עד כחודש והדבק עמיד במים. אפשר להוריד את ההדבקה לבד בבית עם שמן, 30-40 דקות טיפול ואת בחוץ".
האם יש עוד שדרוגים בשיטה החדישה שלך?
"ברור. אני משתמשת בריסי משי איכותיים במגוון רחב, וככה ניתן לדייק את הצורה לכל מבנה עין קיים, ולהתאים את העיצוב, האורך, העיקול וסוג המניפה. ניתן לתקן כל צורת עין, למשל: עפעף צונח, עיניים רחוקות, בולטות, שקועות או נפולות, אי סימטריה, ועוד. שיטה זו משלבת בין יתרונות ההלחמה יחד עם יתרונות ההדבקה".
האם יש עוד שדרוגים בשיטה החדישה שלך?
"ברור. אני משתמשת בריסי משי איכותיים במגוון רחב, וככה ניתן לדייק את הצורה לכל מבנה עין קיים, ולהתאים את העיצוב, האורך, העיקול וסוג המניפה.
ניתן לתקן כל צורת עין, למשל: עפעף צונח, עיניים רחוקות, בולטות, שקועות או נפולות, אי סימטריה, ועוד. שיטה זו משלבת בין יתרונות ההלחמה יחד עם יתרונות ההדבקה".
האם ישנם גם חסרונות לשיטה?
"לא כל מדביקה יודעת לעצב את הריסים בשיטה ייחודית זו, בלי שיראה כמו גוש דבק ומראה פלסטי, או שיחזיק ממש טוב. מאוד חשוב לצבור ידע מקצועי וניסיון רב כדי לעשות זאת נכון. לכן אני מלמדת את שיטת הדבקת הריסים החדשנית בקורסים שלי, לאחר התמקצעות רבה. בסופו של דבר, אני אוהבת לגלות דברים לבד, שאני מנסה, ומפתחת רעיונות חדשים. חשוב לציין ששתי השיטות מצוינות, פשוט לכל אשה מתאים משהו אחר, תלוי בסוג העור שלך ואם את יודעת לשמור על זה".
האם מאחורי כל הביוטי ישנה גם שליחות?
"אני יכולה להגיד לך שאני עוזרת ומלווה לקוחות ותלמידות שלי, שהיו מאוד מבולבלות ובלי ביטחון או כיוון מקצועי, ולפתע אחרי פחות משנה שמסיימות את הלימודים, הן מקימות עסק ויש להן עבודה ופרנסה והן מגשימות את עצמן. חשוב לי לקדם נשים שיצליחו גם אחרי הלימודים.
בנוסף אני מנהלת קבוצת וואטספ עם מאות תלמידות מקצועיות, וקולגות שעובדות עם המוצרים שלי, ושם אני מלמדת אותן ומלווה גם מעבר.
הליווי שלי אף פעם לא נגמר. למשל: ההתמודדויות עם לקוחות וכל מה שמתבקש בדרכן להצלחה, הן מקבלות תמיכה וטיפים מותיקות יותר שבקבוצה. זהו חיבור מבורך אשר משנה לנשים את החיים, לי אישית יש גם 2 תלמידות שהפכו לעובדות בצוות שלי.

"פיור ביוטי" המכללה לריסים
| טל': 050-3999170 | כתובת: בן גוריון 182 (פינת כצנלסון) גבעתיים |
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button