שונית עם חלק קטן מבגדי הים. "אוהבת הכל"

שונית חמד-פרג'י: "יש לי למעלה מ-100 בגדי ים. כל אחד מזכיר לי רגע מסוים בחיים"

לנערת ישראל בעבר ומשפיענית בהווה יש אוסף מרשים של בגדי ים. עכשיו היא מצטלמת עם חלק מהם ומסבירה: "זו לא אובססיה, זו נוסטלגיה"

פורסם:
צפו בווידאו
( צילום: ירון שרון)
"לא הייתי מגדירה את זה בתור אובססיה, אולי יותר כמו נוסטלגיה", מתייחסת שונית חמד־פרג'י בחיוך לעובדה שבארון הפרטי שלה יש יותר מ־100 (!) בגדי ים. "יש נשים שאוספות תיקים, יש כאלה שאוספות נעליים. אז אני אוספת בגדי ים. אני גם לא חושבת ש־100 זה מספר כל כך מוגזם. לדעתי כמעט לכל אישה בגילי היו לאורך חייה עשרות בגדי ים, אבל אני פשוט לא אוהבת להיפטר מהם".
המספר 100, אגב, לא כולל בגדי ים נוספים מעברה, כמו בגד הים הצהוב שלבשה בתחרות מיס יוניברס בווייטנאם ב־2008 (לשם נשלחה אחרי שנבחרה כנערת ישראל בטקס מלכות היופי), או הביקיני הכחול עם הפאייטים שאיתו ניסתה לשרוד ב־2011 בריאליטי "הישרדות" – שניהם שמורים בחדר הילדות בבית הוריה לצד בגדי ים נוספים שלא הגיעו לגמר בארונה הפרטי.
"כמעט כל בגד ים מזכיר לי תקופה מסוימת או רגע מסוים", היא מגלה, "בין אם זו תקופת השירות הצבאי שלי, ובין אם טקס מלכות היופי או התקופה שבה הייתי בהיריון עם אחת הבנות. רק אם מדובר בבגד ים שכבר ממש לא נראה עליי טוב ושאין לי ממנו זיכרון מיוחד, אפטר ממנו".
איפה מונחים אצלך בגדי הים?
"בשתי סלסילות גדולות בארון. בגלל שהגוף שלי בכל זאת עבר טרנספורמציה עם השנים, יש כאלה שנראים עליי היום פחות טוב והם יהיו מונחים בתחתית הסלסילות".
יש לך גזרות וצבעים מועדפים?
"אני אוהבת הכול. אם למשל אני רוצה להשתזף ומתכננת להיות יום שלם בים או בבריכה, אעדיף ללבוש ביקיני. אם זה יהיה לזמן קצר, אעדיף בגד ים שלם, כי אני חושבת שזה יפה מאוד ומחמיא לגוף. בעניין הגזרות והצבעים, בשנים האחרונות זה היה תלוי במדינה שגרתי בה. בספרד למשל היו בעיקר בגדי ים פרחוניים, באנגליה בגדי ים שלמים ושחורים ובאוסטרליה, שהיא הכי ביץ' סטייל, נהגתי ללבוש בגדי ים צבעוניים קטנטנים, בסגנון חוטיני עם חזיית משולשים".
5 צפייה בגלריה
שונית פרג'י חמד
שונית פרג'י חמד
שונית עם חלק קטן מבגדי הים. "אוהבת הכל"
(צילום: ערן לוי, סגנון: לימור מאיה ריחאנה)

חמד־פרג'י (36) נולדה וגדלה בקריית־טבעון. בגיל 21 החלה לדגמן בעקבות הכתרתה כנערת ישראל וכ"חביבת הקהל" בתחרות מלכת היופי. את בעלה, הכדורגלן תומר חמד (36), הכירה כבר בגיל 13 כששניהם למדו באותה חטיבה בכיתות מקבילות. בגיל 18, רגע לפני הגיוס, הפכו לזוג, ולפני עשור נישאו. היום הם הורים לארבע בנות: מיה (שמונה וחצי), אמי (חמש וחצי), לנה (שלוש וחצי) והיילי (בת שנה).
לפני 12 שנה החלה המשפחה לנדוד בעולם בעקבות הקריירה של תומר, בהתאם לקבוצות שבהן שיחק. בזמן הזה, במקביל להקמת משפחה, הספיקה שונית לסיים תואר ראשון בראיית חשבון ותואר שני במינהל עסקים, והיום היא גם לומדת הדרכת הורים במכון אדלר. אחרי לידת בתה השלישית חידשה את הרומן שלה עם עולם הזוהר, הפעם כמשפיענית רשת. ברשתות היא משמשת פרזנטורית של חברת הוויטמינים "סולגאר", ולאחרונה נבחרה גם כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה "ג'ק קובה". במקביל לאינסטגרם היא אף מתחזקת ערוץ יוטיוב עם כ־12 אלף מנויים.
ביולי האחרון, אחרי נדודים של יותר מעשור בין מדינות שונות, המשפחה חזרה לארץ (אחרי שחמד חתם בהפועל באר־שבע) והשתקעה ביישוב עומר. "מובן שאנחנו שמחים לחזור לישראל. זו המדינה שלנו", היא אומרת.
5 צפייה בגלריה
שונית פרג'י חמד
שונית פרג'י חמד
מתאים לעיניים
(צילום: ערן לוי, סגנון: לימור מאיה ריחאנה)

יש מצב שתעברו שוב לחו"ל?
"כשחזרנו לארץ אני ותומר אמרנו שזה לתמיד, אבל אני מודה שהיום אנחנו כבר פחות נחרצים. אם תגיע הצעה טובה, לא נשלול על הסף".
לפחות אפשר לסמוך על זה שבישראל רוב הזמן חם ואפשר ללבוש הרבה בגדי ים.
"לגמרי. אבל חשוב לי לומר שלבישת בגד ים בעיניי זו גם סוג של אמירה: אנחנו הנשים צריכות לאהוב את עצמנו ולהיות גאות בגוף שלנו, כולל כל מה שהוא עובר ועבר. בעיניי חשוב ללכת עם בגד ים גם כשאת בהיריון, גם כשאת אחרי לידה, גם בתקופות שבהן את מרגישה מדהים עם עצמך וגם בתקופות שהרבה פחות. את צריכה לומר לעצמך שאת גאה באיך שאת נראית, לא משנה מה. גם לי יש תקופות ורגעים שאני פחות שלמה עם עצמי, ואני עדיין תמיד שמה על עצמי בגד ים. אני מסבירה לעצמי שאני בכל זאת אמא לארבע בנות. עברתי לידות, הריונות, הנקות. הגוף שלי כבר לא כמו שהיה. אבל כשאני מסתכלת עליו, כל קימור וכל סימן מתיחה מזכיר לי משהו מהילדות שלי. מבחינתי זו גאווה ושמחה גדולה".

לכל בגד ים יש סיפור:


מיני מי. "לפני שלוש שנים, כשהגדולה שלי הייתה כמעט בת שש והאמצעית כמעט בת שלוש, קניתי לשלושתנו בגדי ים תואמים של המעצבת שני שמר, והבנות נורא התלהבו שהן לבושות כמו אמא. היום, כשהן רואות אותי בבגד שהן אוהבות, הן רוצות שאקנה להן אותו דבר".

בגד ים שלם מבד לורקס. "זה בגד ים יקר מאוד ללבי, הוא בן למעלה מ־40 שנה. במקור הוא היה שייך לאמא שלי, שבעברה הייתה רקדנית, מורה למחול ובהמשך גם מדריכת פילאטיס. היא תמיד התלבשה יפה מאוד והיוותה לי השראה. התאהבתי בו בערך בגיל 20, סיפחתי אותו ומאז הוא נשאר אצלי".
5 צפייה בגלריה
שונית פרג'י חמד
שונית פרג'י חמד
בגד-ים בן 40 של אמא שלי
(צילום: ערן לוי, סגנון: לימור מאיה ריחאנה)


ביקיני אדום. "לפני שנתיים, אחרי שתומר עבר מהקבוצה הניו־זילנדית שמדיה צהובים לווסטרן סידני האוסטרלית שמדיה אדומים - החלטתי להודיע לעוקבים שלי על כך בצורה מקורית: קניתי בגד ים אדום, העליתי תמונה שלי איתו לאינסטגרם וכתבתי: 'התלבושת החדשה שלי לשנת 2021־2022'. משם תומר עבר להפועל באר־שבע, שגם המדים שלהם אדומים - אז האדום נשאר".
5 צפייה בגלריה
שונית פרג'י חמד
שונית פרג'י חמד
מפרגנת לתומר
(צילום: ערן לוי, סגנון: לימור מאיה ריחאנה)

הריאיון המלא עם שונית פרג'י חמד מתפרסם בגליון "לאשה", עכשיו בדוכנים
5 צפייה בגלריה
שונית פרג'י חמד
שונית פרג'י חמד
שונית פרג'י חמד על שער לאשה
(צילום: ערן לוי, סגנון: לימור מאיה ריחאנה)


איפור: רותי עדי. שיער: עמנואל ציון. תכשיטים: אתי קובו. משקפי שמש: פראדה ב"אופטיקנה". חולצה: זארה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button