חיבור ללא מגע

"אפשר לחוות את האורגזמה הזו ללא שום מגע, אפילו במשך 3-4 שעות"

מהי אורגזמה אנרגטית ואיך נשים וגברים יכולים להגיע אליה בלי לגעת זה בזה בכלל? עינבל אייזנר תמיר,  מנחה בטנטרה־תרפיה, מסבירה

פורסם:
עינבל אייזנר תמיר (42), מנחה ומלווה בתחום הטנטרה־תרפיה. בזוגיות, אמא לשלושה, גרה בפרדס־חנה. מפיקת כנס "נושמות ביחד" לנשים, שיתקיים ב־26-25 באוקטובר
היי עינבל, את מלמדת נשים וגברים איך לחוות אורגזמה ללא מגע. מה זה אומר בעצם?
"אפשר לחלק את הגוף שלנו לשלושה גופים - הפיזי, הרגשי והאנרגטי, כאשר כל אחד מהגופים האלו משפיעים על השניים האחרים. האורגזמה שאנחנו מדברות עליה היא אנרגטית, אבל משפיעה על הגוף הפיזי ומעוררת בו תחושה כמו של מגע אמיתי".
כאשר בעצם היא נחווית ללא כל מגע פיזי.
"נכון. אפשר לחוות את האורגזמה האנרגטית ללא מגע באיברי המין, ללא עירום או חדירה וללא שום מגע בכלל, והיא מעוררת עונג פיזי לכל דבר. מספיק אפילו שהפרטנר יסתכל עליי מבלי לגעת, כדי ליהנות מאורגזמה כזאת. אישה גם יכולה להגיע לשפיכה ללא מגע וגם ללא פרטנר. אפשר לשלוט באורגזמה האנרגטית ולהחליט מתי ועם מי לחוות אותה".
מה ההבדל בין האורגזמה האנרגטית שאת מדברת עליה לאורגזמה הפיזית?
"אורגזמה פיזית היא תחושה של אנרגיה שמגיעה ומתרכזת באזור האגן או איבר המין, ולאחר כמה שניות של עונג האנרגיה פורצת החוצה ומתפרקת. לעומת זאת, אורגזמה אנרגטית היא תוצאה של מולטי־אורגזמיות שמתקיימת בגוף שלנו. היא לא נשארת באזור אחד, אלא מתפזרת ומדגדגת את כל הגוף, דרך צמרמורות, רטטים ותחושה של קור או חום. היא חזקה יותר, ארוכה יותר - אפשר לחוות אותה אפילו במשך 3-4 שעות - ובתדירות רבה יותר במהלך המפגש עם הפרטנר. אחרי שהגוף מכיר את התנועה המולטי־אורגזמית הוא יכול לחוות עונג גדול יותר".
אוקיי. איך אפשר להגיע לזה?
"האמת היא שהגוף שלנו הוא מולטי־אורגזמי מלידה, אבל החוויות שעברנו במהלך החיים גרמו לגוף הרגשי שלנו להיסגר, ובכך נסגרה גם האפשרות לחוות אורגזמה אנרגטית".
אילו חוויות?
"למשל, פגיעות רגשיות, לאו דווקא מיניות. כל פגיעה רגשית או פיזית שעברנו נצרבה בתודעה כסכנה. ככל שעברנו יותר פגיעות כאלה, כך התודעה שלנו לא תסכים לאבד שליטה ולתת לגוף לקחת פיקוד, שזה מה שנדרש כדי לחוות אורגזמה. אבל עם עבודה רגשית ותרגול נכון אפשר להגיע לאורגזמה הזאת. התהליך כולל נשימות, מדיטציות, שיח, כתיבה, התבוננות פנימית, ריקוד ועוד".
2 צפייה בגלריה
"האורגזמה האנרגטית מגיעה כשהאישה לא מפחדת מעצמה". עינבל אייזנר תמיר
"האורגזמה האנרגטית מגיעה כשהאישה לא מפחדת מעצמה". עינבל אייזנר תמיר
"האורגזמה האנרגטית מגיעה כשהאישה לא מפחדת מעצמה". עינבל אייזנר תמיר
(צילום: דנה אופיר)

גם גברים וגם נשים יכולים לחוות אורגזמה כזאת?
"כן. בכל אחד מאיתנו קיימת אנרגיה זכרית ונקבית. גבר שיש לו אנרגיה נקבית דומיננטית יחווה יותר בקלות את האורגזמה האנרגטית לעומת גבר עם אנרגיה זכרית דומיננטית. בכל מקרה, גבר ואישה יכולים ליהנות מאוד בזמן מעשה האהבה גם דרך הגופים האנרגטיים שלהם".
אם אין מגע בזמן סקס, זה לא עלול דווקא להרחיק בין בני זוג?
"בכלל לא, ההפך הוא הנכון. כשאישה מכירה את הגוף שלה וערה לעונג שלה, לכל איבר ואיבר, היא חושנית כל כך. כשהגבר רואה אישה שמחוברת לעצמה ולעוצמה הנשית שלה, הוא יחווה עונג גדול מלהתבונן בה ולהיות חלק בלתי נפרד מהאורגזמה שהיא חווה. גם כשהחיבור ביניהם הוא ללא מגע פיזי, הגבר שותף מלא לחוויה ומוביל כמו קוסם את הגוף של האישה לעונג עילאי".
כשהגבר רואה אישה שמחוברת לעצמה ולעוצמה הנשית שלה, הוא יחווה עונג גדול מלהתבונן בה"
מה תייעצי לנשים שמעוניינות לחוות אורגזמה ללא מגע?
"להסכים לעבור תהליך רגשי שנוגע בכאב. לזכור שמה שחי בתוכנו הוא לא הפגיעה או הפוגע עצמו, אלה זיכרון של הפגיעה. אנחנו צריכות לקחת ריבונות אישית על החיים שלנו, לא להתמקד בהאשמות, להכיר בעוצמה הפנימית שלנו ולהאמין שמגיע לנו יותר.
"האורגזמה האנרגטית מגיעה כשהאישה לא מפחדת מעצמה, לא מסתירה את העבר ואת הגוף שלה, לא מתביישת בשום איבר בגוף או בנפש שלה ומבינה שכל הסתרה, בושה או אשמה שהיא מחזיקה רק מרחיקה אותה מעצמה ומהזוהר שלה".
סקס טיפ: "כדי לחוות אורגזמה אנרגטית, נסי להרפות את האגן במקום לכווץ"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button