ניקול רובנוביץ’. "בשנה הבאה אני מקווה לחזור מאולימפיאדת פריז עם מדליית זהב"

"אמא רצתה שאלמד בלט, אבל העדפתי להתאמן בג’ודו עם החברים שלי"

האישה הזו נותנת כוח לנשים אחרות: ניקול רובנוביץ’, עטורת מדליות והישגים, היא התקווה של ישראל בענף הרמת המשקולות באולימפיאדת פריז 2024. חברת הרבלייף תומכת בה לאורך כל הדרך עם תזונה נכונה ואמונה גדולה, שהיא תעשה את זה ובגדול

מוגש מטעם חברת הרבלייף
פורסם:
ניקול רובנוביץ’ מהרצליה מחזיקה ב־13 מדליות בינלאומיות בהרמת משקולות. 5 מדליות זהב, 2 מדליות כסף, 6 מדליות ארד. כמו כן היא מחזיקה ב־8 שיאי ישראל לבוגרות ו־9 שיאים ישראליים עד גיל 23. והיא רק בת 24.
רובנוביץ’, הכוכב הזורח בשמי ענף הרמת המשקולות בישראל, שומרת על שגרת אימונים אינטנסיבית וגישה בריאה לחיים. הכול קשור בכול ומתחיל ונגמר בהרמת משקולות באולימפיאדה הקרובה. “מה עוזר לך להגיע להישגייך המרשימים?”, שאלנו אותה והיא ענתה: “1. משמעת עצמית. מה שאני אוהבת בספורט זה שהוא דורש ממך משמעת, ואף ספורטאי לא יגיע להישגים בלי זה. 2. האנשים סביבי. בחרתי שיהיו סביבי אנשים שישפיעו עליי באופן חיובי, שיאמינו בי ושיתמכו בי. אחרת יהיה קשה לשרוד ולהצליח. 3. הדבר האחרון ברשימה הוא מזל. מזל חשוב מאוד בקריירה ספורטיבית”.
איך הגעת לתחום הרמת המשקולות?
“בילדותי אמי וסבתי רצו מאוד שאלמד בלט, אך העדפתי להתאמן בג’ודו עם החברים שלי. התאהבתי בספורט והבנתי שאני רוצה להיות ספורטאית־על. התאמנתי שלושה חודשים בענף המשקולות שמאוד אתגר אותי, והבנתי שיש לי כישרון ופוטנציאל. הצלחתי להניף 60 ק”ג ללא נעלי משקולות וציוד מקצועי בטכניקה טובה מאוד למתחילים. אנשים שזיהו את הפוטנציאל שלי עודדו אותי להמשיך ולהשקיע. התחלתי לחקור על הענף ומצאתי שאף אישה ישראלית לא השתתפה במשחקים האולימפיים בהרמת משקולות, ומיד החלטתי שזוהי המטרה המרכזית שלי. בשנה הבאה אני מקווה לחזור מאולימפיאדת פריז עם מדליית זהב. האתגר הוא לא רק להיות האישה הישראלית הראשונה בהרמת משקולות במשחקים האולימפיים, אלא גם לעמוד על הפודיום ולעשות את הבלתי אפשרי”.
"התחלתי לחקור על הענף ומצאתי שאף אישה ישראלית לא השתתפה במשחקים האולימפיים בהרמת משקולות, ומיד החלטתי שזוהי המטרה המרכזית שלי"
את עטורת הישגים. באיזה מהם את גאה במיוחד?
“בשנת 2017 התמודדתי לראשונה על מקום על הפודיום. לא הצלחתי לזכות במדליה אבל ידעתי שאני מסוגלת. המשכתי לעבוד קשה מאוד והבאתי עוד מדליות בינלאומיות, אך את תחושת השיא שכל ספורטאי רודף אחריה הרגשתי בשנת 2021 – כשעמדתי על ראש הפודיום באליפות אירופה לנוער עד גיל 23. להניף את דגל ישראל ולעמוד בטופ הפודיום עם שלוש מדליות זהב - זו הייתה תחושת השיא שגרמה לי לגאווה ולתחילת הדרך האמיתית לרמות הטובות ביותר בעולם”.
איך את מתכוננת לאולימפיאדת 2024?
“בעזרת צוות מקצועי המלווה אותי ויודע איך לסייע לי בכול, כדי שאצליח להתאושש, להתקדם ולהיבנות. אני מתאמנת בממוצע בין 9 ל־11 פעמים בשבוע בקור רוח ובצניעות החשובה לי מאוד”.

2 צפייה בגלריה
ניקול רובנוביץ’
ניקול רובנוביץ’
"התאהבתי בספורט והבנתי שאני רוצה להיות ספורטאית־על"
(צילום: הרבלייף)

האם היותך אישה הוא יתרון או חיסרון בתחומך?
“זהו יתרון שבקרוב יהפוך לא רלוונטי, כי עוד נשים נכנסות לענף. הייתה לי ההזדמנות להיות האישה החלוצה בענף המשקולות בישראל ולהגיע להישגים מרשימים. יתרון נוסף ובולט מאוד בענף המשקולות ובעצם בכל ענף ספורטיבי אחר הוא שלנשים יש יכולת איפוק גדולה יותר ויותר סבילות לכאב מאשר לגברים.
“הרמת משקולות אולימפית נחשבת בעולם ובעיקר בארצנו לתחום גברי, אני לא מבינה למה. לפי דעתי וניסיוני אין הבדל אם אישה או גבר עוסקים בענף קשוח, מפני שהיא או הוא מתמודדים עם אותן בעיות וקשיים. מצחיק אותי לשמוע שאיזשהו ענף ספורט נחשב כגברי. אני ממליצה לנשים לא להירתע להיכנס לענף המדהים הזה שמלמד כל כך הרבה על עצמך. הסבלנות, ההתמדה, הנחישות ויתר הכלים שאת צוברת בהתמודדות מול הקשיים והכאב, כל הגורמים האלה מובילים אותך להצלחה אדירה. אישה שמסוגלת להרים בטכניקה אידיאלית משקל מכובד, מבחינתי זה הישג מרשים מאוד ומעורר השראה".
עד כמה חשובה התזונה בתחום הרמת המשקולות?
“התזונה בענף המשקולות משמעותית ביותר. ללא תזונה מתאימה לא ניתן לבצע אימונים באיכות גבוהה, התזונה צריכה להיות מדויקת ומקצועית. אני אוכלת בין 2,700 ל־3,200 קלוריות ביום ומתוכן כמות חלבון מדויקת, כדי לא לפגוע בשרירים שאני בונה. חבל לשרוף את מה שבנית בעבודה קשה, לכן אסור להחסיר בכמות החלבונים היומית. חברת הרבלייף תומכת בי ומלווה אותי להצלחה ומספקת לי מוצרי תזונה איכותיים שעונים על כל הצרכים התזונתיים הגבוהים של ספורטאי עילית”.
"בעלי הוא גם המאמן המקצועי שלי להכנות האולימפיות ואנחנו מסתדרים מושלם בעיניי. מערכת היחסים שלנו מתבססת על הערכה וכבוד הדדי וזה הסוד לאהבה אמיתית ושותפות בריאה"
ספרי על החיבור עם חברת הרבלייף.
“חברת הרבלייף היא נותנת החסות הראשונה והרשמית שלי. היא ראתה בי פוטנציאל ולקחה אותי תחת חסותה. זה חולל שינוי טוטלי בקריירה הספורטיבית שלי. תזונאית קלינית מטעם החברה מלווה אותי לאורך הדרך ומתאימה לי תפריטים לפי דרישות הצוות המקצועי שלי. בתפריט היומי אני משלבת את מוצרי הרבלייף שבהם: חטיפי חלבון, אבקות חלבון, שייק התאוששות, סיבים תזונתיים ותוספי מזון נוספים.
“הרבלייף דואגת גם לטיפוח האישי שלי. האימונים האינטנסיביים גורמים לפציעות בעור כפות הידיים. מוצרי הטיפוח של החברה עוזרים לי לטפל בעור היבש והפצוע, כי להרים משקולות זה לא רק כבד, אלא יכול להיות גם כואב”.
בעלך הוא גם המאמן שלך. איך אתם מסתדרים עם לעבוד ולחיות ביחד?
“בעלי, סטניסלב מזניצין, הוא גם המאמן המקצועי שלי להכנות האולימפיות ואנחנו מסתדרים מושלם בעיניי. מערכת היחסים שלנו מתבססת על הערכה וכבוד הדדי וזה הסוד לאהבה אמיתית ושותפות בריאה. שנינו רוצים להצליח. אנחנו עוזרים, מאמינים ותומכים אחד בשנייה ובעיקר, דואגים ומעריכים כל דבר שאנחנו עושים ביחד. חשוב לכבד ולהעריך את השותף שלכם לחיים, להאמין בו שיצליח ולדחוף אותו כמה שיותר גבוה ובעיקר, לעשות את הדברים שאתם אוהבים ביחד”.

לפרטים נוספים על מוצרי הרבלייף צרו קשר
בטלפון: 03-9431155
או בקרו באתר החברה Herbalife.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button