מיקום מושלם, עם נוף לים. "יורדי הסירה", נמל תל אביב

תל אביב מתחדשת בבית לאירועים אל מול הים עם השף אביב משה

נמל תל אביב נראה טוב מתמיד, ועכשיו עם בית חדש לאירועים של המעצב מיכאל אזולאי, איכויות קולינריות של השף אביב משה, נוף חלומי של אדוות גלים ושקיעות, מרכיבים את הקונספט החדשני של חלל האירועים השיקי "יורדי הסירה" בנמל תל אביב

מוגש מטעם "יורדי הסירה"
פורסם:
אם אתם אוהבים את תל אביב בלב ובנפש ולא יכולים לוותר על הים, אם חשוב לכם הסטייל, אם אתם מכורים לקצב ואם אתם חולמים על אירוע שאף אורח לא ישכח, המקום שלכם איתנו. "יורדי הסירה", אירועי מטבחים פתוחים ברמת מסעדת שף, כולל בדיוק את כל זה. גם מיקום מושלם עם נוף לים, גם עיצוב ייחודי, גם אירוע אינטימי ובעיקר – חוויה רומנטית שידברו עליה הרבה אחרי שהיא תיגמר. כי מה יותר רומנטי מלרדת לחוף יחפים?

6 צפייה בגלריה
שף אביב משה, "יורדי הסירה", נמל תל אביב
שף אביב משה, "יורדי הסירה", נמל תל אביב
איכות קולינרית. השף אביב משה
(צילום: אורן קאן)

על עיצוב החלל החדש, מנצח המעצב מיכאל אזולאי, בעל משרד לעיצוב ואדריכלות פנים המתמחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים בתחום הלובאים, בנייה פרטית, אולמות האירועים, המועדונים, המסעדנות והברים. משלים אותו, עם תפריט מנצח, השף אביב משה, בעל ניסיון של למעלה מעשרים שנה בעולם הקולינריה והמסעדנות והבעלים לשעבר של מסעדת 'מסה'. החיבור בין עיצוב ותפריט ב"יורדי הסירה", יוצר מקום לאירועים שאין שני לו, המשלב בין תכנון פתוח של מטבח לפרודוקטים מעולים בטעם של מסעדת שף.
6 צפייה בגלריה
"יורדי הסירה", נמל תל אביב
"יורדי הסירה", נמל תל אביב
אירוע מלא סטייל, שכולם ידברו עליו
(צילום: אורן קאן)

מקום עם נשמה

הייחודיות של "יורדי הסירה" נובעת מהסיפור המיוחד העומד מאחוריו. המיקום שלו, בנמל תל אביב, נבחר כתוצאה מאהבתם של בעליו, ישי זלצר ונעמי אביב קיל, לים, לבריזה ולאנשים. בשנת 2019, רגע לפני הקורונה, הם זכו במכרז על המבנה. אבל ההברקה להקים מקום לאירועי שף פתוחים, הגיעה דווקא מתוך הסגרים של התקופה.

6 צפייה בגלריה
"יורדי הסירה", נמל תל אביב
"יורדי הסירה", נמל תל אביב
תחושות חופש וקלילות שהיו חסרים בתקופת הקורונה. עיצוב: מיכאל אזולאי
(צילום: אורן קאן)

היום, מתפרס החלל על פני שטח של כ 1,000 מ"ר ויכול להכיל עד 500 אורחים בישיבה. אזור הפנים הרחב, מעוצב באווירת חצר מעוטרת קשתות. החצר, שבה גם מטבח פתוח, גלריה ממנה ניתן להשקיף אל הרחבה וחדר אירוח לאירועים אינטימיים, מכילה אלמנטים עיצוביים ופריטי נוי בסגנון ים תיכוני. אלו, משתלבים נהדר עם מיקומו הגיאוגרפי של האולם על חוף הים. אזור החוץ, פונה אל הדק של נמל תל אביב ממנו ניתן להשקיף קדימה והלאה אל הים הפתוח.

6 צפייה בגלריה
"יורדי הסירה", נמל תל אביב
"יורדי הסירה", נמל תל אביב
אלמנטים עיצוביים מיוחדים. עיצוב: מיכאל אזולאי
(צילום: אורן קאן)

"מה שללא ספק שימש לי כמקור השראה מרכזי בעיצוב, היה מיקום האולם מול סצנת הים הנפלאה" מסביר המעצב מיכאל אזולאי, שבשנים האחרונות, מתמחה גם בתחום הבנייה הפרטית, מלונאות ונופש בארץ ובעולם. "וכך, מה שהנחה אותי למעשה, היה לספר את הסיפור של המקום ולהתחבר לקיים. בדיוק בגלל זה, בחרתי במטבח פתוח, בקשתות, בצבע הכחול ובאלמנטים ים תיכוניים. באמצעות המרכיבים האלה, הצלחתי לייצר תחושות חופש וקלילות שהיו חסרה כל כך לאנשים בתקופה האחרונה ושהם כל כך מתגעגעים אליהן ורוצים לייצר אותן באירועים שלהם".

6 צפייה בגלריה
"יורדי הסירה", נמל תל אביב
"יורדי הסירה", נמל תל אביב
אווירה של חצר פתוחה, גם בפנים. עיצוב: מיכאל אזולאי
(צילום: אורן קאן)

העיצוב של אזולאי, מתחבר לטרנדים ולמגמות המובילים היום בתחום ברמה הבינלאומית. למרות שניתן להתכנס בפנים, האווירה היא של חצר פתוחה. כך, נוצרת מצד אחד אווירה אינטימית ומצד שני, המרחב גדול מספיק כדי להכיל אורחים שלא בצפיפות. "המראה של המטבח הפתוח, מדגיש את העשייה והאסתטיקה בדיוק כמו אלו המתקבלות במסעדת שף" מוסיף אזולאי להסביר "המיקום מול הים, נתן את הטון מבחינת גוונים, שאליהם חיברתי סטיילינג ים תיכוני בשילוב קיר בוהו, קיר כחול מקושט דגים וקיר בריקים שנותן תחושה של מבנה ומדגיש את האלמנט של האירוח באזור זה".
ביורדי הסירה מביאים את עולם המסעדנות לתחום האירועים, החל מההחלטה הייחודית לעצב מטבח פתוח שמכין את האוכל לעיני האורחים בזמן אמת כחלק מחווית האירוח, ועד לחומרי הגלם שמתקבלים ביום האירוע ואיתם מבשלים, הכנת התפריט הינה פר אירוע, שימוש בפרודוקטים מעולים, בחירת מנות וטעמים של מסעדת שף, יחס אישי ואוירה שמייצרת חוויה אחרת". מספר השף אביב משה.
משה, שכל מנה שלו היא יצירה קולינרית חד פעמית, מציג ביורדי הסירה תפריט מפתיע. המטבח הפרונטלי שהינו מחזה מרהיב בפני עצמו, חוויתי ומעורר חושים, עם מנות מעוצבות, עכשוויות, בשביל שאתם והאורחים שלכם תרגישו במסעדה. המטבח עם נגיעות ים תיכוניות מציע תפריט עכשווי צעיר וחדשני.
גולת הכותרת היא הפעלה בו זמנית באירוע מספר מטבחים במקביל, לדוגמה: מטבח דגים, מטבח יווני, מטבח טבעוני, סלטים, מטבח על האש ועוד. כל מטבח כזה מתנהל קפידה בהשגחת השף וכל מה שיוצא ממנו טרי וברמה מאוד מאוד גבוהה. המקום בעצם יודע ללבוש חליפה מותאמת אישית לבחירת הלקוח שבוחר את סגנונות המטבח שיוגשו באירוע שלו.
מה עוד חשוב שתדעו? שהמקום מתאים גם לאירועי חורף ומציע הסדר חנייה נוח!
וכן, אפשר לבוא עם עקבים! אז מה צריך יותר?


יורדי הסירה - נמל תא ================
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button