גיא ולירון רודיק וילדיהם. כולם מרוויחים

"אחותי התאומה נשואה לאח של הגרושה שלי"

בדייט הראשון של גיא ולירון רודיק היא התאכזבה מכך שהוא נמוך. אחרי שלושה חודשים נפרדה ממנו. והוא בכלל חשש שתברח בגלל המשפט בכותרת. היום הם נשואים והיא חברה טובה של גרושתו

פורסם:
היא: לירון גילת רודיק (31), מחנכת כיתות א'־ב' בנהריה.
הוא: גיא רודיק (34), בעלים של בית דפוס "גאלא" בקריית־ביאליק.
הם: גרים בנהריה, ב־12 ביולי יחגגו שנתיים נישואים, הורים לשלושה: אלרואי (9), בנו של גיא מנישואים קודמים; אריאל (6 וחצי), בתה של לירון מנישואים קודמים; ארי (שנה ושלושה חודשים), בנם המשותף.
ההיכרות. לירון: "הכרנו באפליקציית 'אוקיי קיופיד' לפני חמש שנים. גיא היה גרוש שנתיים ואני שבעה חודשים. הוא היה הראשון שיצאתי איתו לדייט אחרי הגירושים. חברה שלי שכנעה אותי להיכנס לאפליקציה. הייתי מיואשת. מלבד אחת, כל החברות שלי היו נשואות והרגשתי שאני הגרושה היחידה. אחרי שנכנסתי היו לי לא מעט מאצ'ים, אבל גיא מצא חן בעיניי יותר מכולם. אהבתי את משפט הפתיחה שלו: 'בזמני לא היו מורות יפות כאלה'".
גיא: "אני כבר הספקתי לצאת עם כמה נשים מאז הגירושים שלי, אבל עד שפגשתי את לירון לא חיפשתי משהו רציני. הייתי שבור מהגירושים נפשית וכלכלית. אבל איך שראיתי את לירון בתמונה, הרגשתי שהיא תהיה אשתי".
המכשולים בדרך. לירון: "בשיחת הטלפון הראשונה גיא פתאום אמר: 'תשמעי, יש משהו שאני חייב לספר לך. יש לי אחות תאומה והיא נשואה לאח של הגרושה שלי. את יכולה לברוח עכשיו'".
גיא: "את אורטל, מי שהיום היא גרושתי, הכרתי בגיל 22, ואחרי שנתיים הצעתי לה נישואים. לכבוד ההצעה הזמנתי את המשפחה שלי ושלה אלינו הביתה, ושם אחותי התאומה ואחיה הכירו. בהתחלה כמובן זה היה משמח מאוד, אבל אחרי שהתגרשנו הרגשתי שזו יכולה להיות בעיה. ידעתי שהקשר שלי עם גרושתי לא יסתכם רק במה שקשור לילד המשותף שלנו, ושאצטרך לפגוש אותה בעוד הרבה אירועים משפחתיים. פחדתי שזה ילחיץ את מי שתהיה זוגתי הבאה".
לירון: "אבל זה לא הלחיץ אותי יותר מדי. גיא מאוד הרשים אותי בשיחה. אבל אחרי הדייט הראשון שלנו כן רציתי לברוח, בגלל משהו אחר: הגובה שלו".
גיא: "אני 1.60 מטר, ולא ציינתי את זה באפליקציה, כי ידעתי שברגע שמכירים אותי הגובה אף פעם לא מהווה מכשול".
לירון: "אני עצמי 1.62 מטר, ועוד באתי לדייט עם עקבים, אז הייתי יותר גבוהה ממנו. לא ציפיתי שהוא יהיה כל כך נמוך. כשראיתי אותו לראשונה חשכו עיניי. הדייט עצמו היה נחמד, אבל כל הזמן חשבתי כמה זה מבאס שהוא נמוך ורק רציתי לחזור הביתה. למחרת סיפרתי לחברות שלי על האכזבה, וכולן הפצירו בי לתת לו צ'אנס ולא לשלול אותו רק בגלל הגובה.

3 צפייה בגלריה
 גיא ולירון רודיק כך הכרנו סיפור אהבה
 גיא ולירון רודיק כך הכרנו סיפור אהבה
הפוסט במאמאצחיק
(מתוך מאמאמצחיק)

"המשכתי להתלבט, אבל אז קרה משהו בלתי צפוי: גיא מצא את אמא שלי באינסטגרם ואיחל לה מזל טוב ליום ההולדת - הוא ידע על התאריך כי סיפרתי לו בדייט. אמא שלי, בתגובה, הזמינה אותו למסיבת יום ההולדת שלה! הייתי בשוק, אבל לא היה לי נעים להגיד לו שלא יבוא. אמרתי לו שהוא מוזמן, וביקשתי מחברה טובה שלי שתבוא גם, כדי שתוכל להגיד לי מה דעתה עליו. עכשיו, גיא אולי נמוך אבל מפוצץ בביטחון. מהשנייה שהוא הגיע הוא הרשים את כולם. חברה שלי סימסה לי תוך כדי המסיבה: 'אם את לא רוצה אותו, אז אני רוצה!'. ובאמת היה קשה לעמוד בפניו, והמשכנו לצאת".
הפרידה. לירון: "אחרי חצי שנה אמרתי לו שאני רוצה להיפרד. הסברתי לו שהוא הגבר הראשון שיצאתי איתו מאז הגירושים ואני מרגישה שהכול קרה מהר מדי. הרגשתי שאולי אני מפספסת משהו".
גיא: "היה לי מאוד קשה, אבל הבנתי אותה וכיבדתי אותה. היינו פרודים שלושה חודשים אבל לא באמת התנתקנו במהלך התקופה הזאת. עדיין דיברנו לא מעט בטלפון".
לירון: "בזמן הזה גם יצאתי לדייט עם מישהו, אבל הרגשתי שהבחור הזה הוא לא גיא ושאני רק רוצה את גיא. הבנתי כמה אני מאוהבת בו, התקשרתי אליו ואמרתי לו שאני רוצה שנחזור".
הצעת הנישואים. גיא: "שנה אחרי שחזרנו הצעתי ללירון נישואים במהלך טיול משפחתי בתאילנד שאליו נסענו עם הבן שלי, הבת שלה וההורים שלה".
לירון: "התחתנו שלושה חודשים אחרי זה ומהר מאוד נכנסתי להיריון".
3 צפייה בגלריה
 גיא ולירון רודיק כך הכרנו סיפור אהבה
 גיא ולירון רודיק כך הכרנו סיפור אהבה
בחתונתם, עם שני הילדים הגדולים
(צילום: צילום: עידן אהרפי)

הילדים. גיא: "מהרגע שהבן שלי והבת שלה נפגשו היה ביניהם קליק. הם הפכו להיות מיד כמו אח ואחות".
לירון: "הבן של גיא נהיה כמו נכד עבור ההורים שלי. מהרגע הראשון הם הרעיפו עליו אהבה מטורפת. גם המשפחה של גיא קיבלה אותי בחום מהמפגש הראשון. בארוחה המשפחתית הראשונה נורא חששתי, בגלל העובדה שאחותו התאומה נשואה לאח של הגרושה שלו. אבל כולם, כולל אחותו ובעלה, היו סופר נחמדים ומקסימים אליי".
גיא: "אני וגרושתי בהתחלה לא היינו ביחסים כאלה טובים. העובדה שכל המשפחה שלי הייתה אובר־מעורבת בגלל שאחיה נשוי לאחותי, מאוד הקשתה עליי. בדרך כלל כשמתגרשים כל משפחה תומכת בילד שלה, אבל הרגשתי שבמקרה שלי מעדיפים לא לקחת צד".
החברות עם הגרושה. לירון: "פגשתי את אורטל זמן קצר אחרי שארי נולד, במסיבת יום הולדת שערכנו לאלרואי, ומאותו הרגע נעשינו חברות ממש טובות: מדברות הרבה בטלפון, מתייעצות אחת עם השנייה. בזכות העובדה שנהיינו חברות, גם הקשר בינה ובין גיא נעשה הרבה יותר טוב".
גיא: "בחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שזה מה שיהיה. אין ספק שכולם רק מרוויחים מזה. אני, לירון, אורטל, ומעל הכול: הילדים שלנו".
לירון: "ממש לאחרונה, לרגל יום הולדתה, אורטל ערכה הפרשת חלה אצלה בבית. היא הזמינה לא רק אותי אלא גם את אחותי ואת אמא שלי. עשינו תמונה משותפת שבה רואים אותי (אשתו של גיא), את אורטל (גרושתו), את אחותו, את אחותי (גיסתו), את אמא שלי (חמותו), ואת אמא של אורטל (חמותו לשעבר). ידעתי שאני חייבת להעלות את התמונה הזו לקבוצת הפייסבוק מאמאצחיק. משפחה כזאת לא רואים כל יום".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button