אריאנה גרנדה עם הטרנד הכי לוהט בטקס האוסקר האחרון

תסרוקות הפרום המוגזמות חוזרות ובגדול

איך קרה שתסרוקות נשף הסיום הן שוב אישיו? התשובה נעוצה בסרט מ-1999, שעשה קמבק בזכות גל ה־Y2K

פורסם:
זוכרות את סצנת הנשף האייקונית בסרט "10 דברים שאני הכי שונאת אצלך"? זו עם הנשיקה והלהקה והתסרוקת של קאט, גיבורת הסרט? אם אין לכן שמץ של מושג במה מדובר, אנחנו ממליצות לכן לצפות ובמהירות - גם כי זו דרך ממש כיפית להעביר את הזמן בימים קודרים אלה, וגם כי מדובר בתסרוקת שאם תרצו או לא - כובשת את השטיחים האדומים ומסתמנת כטרנד החם בעולם הביוטי.
על מה כל המהומה?
מדובר בשיער אסוף שלרוב מוצמד מאוד לראש, כאשר החלק האחורי שלו כולל תלתלים שעשויים בקפידה הנאספים בגולגול מרושל. למי שמעדיפה את השיער שלה פחות מוקפד ויותר משוחרר, לתסרוקת שקיבלה את הכינוי "תסרוקת נשף", יש גרסאות נוספות הכוללות שוונצים סוררים בחלק הקדמי.
אם אתן בעניין של זה ואם לאו, כוכבות רבות נראו לאחרונה עם תסרוקות כאלה, וביניהן לילי רוז דפ, היילי סטיינפלד ואריאנה גרנדה שנתנה את החותמת הסופית כי מדובר בטרנד לוהט בטקס האוסקר האחרון.
2 צפייה בגלריה
לילי רוז דפ
לילי רוז דפ
לילי רוז דפ
(צילום: Gettyimages IL\ Kristy Sparow)

למה זה חוזר? לא סבלנו מספיק?
אם גדלתן בתחילת שנות האלפיים או שיש לכן בנות שגדלו אז, תזכרו ודאי את התסרוקת המדוברת בגרסה הישראלית שכללה תוספת של יהלומים ונצנצים באירועי בנות המצווה שהותירו אחריהם תמונות קשות לכל הדעות. למה אנחנו צריכות להתמודד עם המראות הקשים האלה שוב? מדובר בחלק מגל ה־Y2K אשר מכה בנו בחוזקה בשנים האחרונות. הטרנד הזה הוא גל, או יותר נכון צונאמי, שמחזיר לאופנה שלל תחומים שהיו פופולריים בתחילת שנות ה־2000, ואם נאהב את זה או לא, עכשיו הגיע תורו של הסרט "10 דברים שאני הכי שונאת אצלך", שיצא בשנת 1999.
אבל רגע, לא הכול שלילי
אם נשים בצד את הזיכרונות הקשים מבת המצווה ההיא, בגרסת 2024 אפשר לקחת השראה מאותה התסרוקת ולהפוך אותה למשהו הרבה יותר קליל ושיקי, שיוכל לעבוד טוב גם בנשפי הסיום המתקרבים, גם בעונת החתונות הקיצית שלפנינו וגם סתם ביומיום.
כך תאמצו את הלוק בכמה צעדים פשוטים:
התחילו בסלסול השיער, אבל לא עד הסוף, בערך עד החלק העליון של האוזניים, כאשר את העובי והצפיפות של התלתלים תעשו לפי טעמכן האישי.
  1. אספו את כל התלתלים שעשיתן לקוקו, ואם אתן רוצות להשאיר קצוות בחלק הקדמי, זה בדיוק הזמן לעשות זאת.
  2. הדקו את החלק הקדמי של השיער עם ג'ל או רססו עם ספריי מקבע.
  3. קחו את זנב הסוס ואספו אותו לגולגול מרושל בעזרת גומייה קטנה, קליפס קטן או סיכות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button