ד"ר לורה מוצ'ניק (במרכז) עם מטופלות. אירית מגורה (מימין) שרית יוחנן (משמאל)

ד"ר מוצ'ניק מציגה: כך תרימי עם חוטים, בכמה צעדים פשוטים ובלי כאבים

ניתוח בלי ניתוח, חוטים במקום תפרים, טיפול מהיר ומינימום משככי כאבים. הרופאה האסתטית המובילה, ד"ר לורה מוצ'ניק, מפרטת על ההליך האסתטי, שירים לכן, ליטרלי

מוגש מטעם ד"ר לורה מוצ'ניק
פורסם:
קים קרדשיאן, קנדל ג'נר ובלה חדיד, חלוצות טרנדים בלתי מעורערות, הכניסו לחיינו את אחד המפורסמים שבהם: הליך קוסמטי פשוט שנקרא "עיני שועל", המדמה מראה חתולי ומתוח ומטרתו ליצור מראה אלכסוני, מורם ופתוח. כמו פילטר באינסטגרם, רק בחיים עצמם. "היופי", מסבירה רופאת המשפחה ורופאת אסתטיקה בכירה, ד"ר לורה מוצ'ניק, "הוא שלא רק בגזרת העיניים ניתן להשתמש בו וליהנות מתוצאות. הטיפול באותה שיטה משמש גם להרמת כל הפנים ובגילאים מבוגרים יותר הוא יכול אפילו להחליף ניתוח".
כאמור, ההליך עצמו די פשוט ומתבצע בשיטת החוטים, שלא רק מעניקה את הלוק המבוקש אלא מגדירה מחדש את האפשרות לבצע הרמת פנים בקלות ובכמה שפחות תפרים. "זה טיפול מאוד פופולרי, גם אצלנו בקליניקה, ניתוח ללא ניתוח", אומרת ד"ר מוצ'ניק. "טכניקת החוטים מאפשרת לנו להרים ולעשות מתיחה, בפנים ובגוף, בלי צורך בניתוח וללא זמן החלמה. אפשר לטפל באזורים בפנים כמו קו הלסת, לבצע הרמת עפעפיים, לטפל בעצמות הלחיים ולבצע מתיחת קו הפנים. אפשר לבצע בטכניקה זו גם טיפולים בצוואר שהוא אזור בעייתי ורואים עליו את הגיל, ובמקרים חריגים גם לטפל בנפילת המצח. יש לי לקוחות הסובלות משיתוק בחצי פרצוף (פציאליס) ואני מרימה את הצד הנפול ומאזנת את הפנים".
מטופלות ממליצות. ד"ר לורה מוצ'ניק
(צילום: ירון ברנר)
האם הטיפול באמת מונע ניתוח?
"נכון להיום כמות הניתוחים ירדה משמעותית. החוטים כבר מכילים בתוכם חומרים שנספגים בעור הפנים, ובמקום ניתוח הם מוחדרים עם מחט. פרט להרמה המכנית הם מייצרים קולגן ואלסטין שגם נספגים, וכבר אחרי חודש וחצי אפשר לראות איך הם מעניקים מראה מוצק והרמה".
איך מתבצע טיפול החוטים?
"הטיפול מתבצע בעזרת חוטים דקים שאיתם אני נכנסת לעור, ועם מחט אני מותחת את החוטים לאזורים ולכיוונים הרצויים. זאת תוך שליטה לאורך כל התהליך, כמה ניתן להרים ולמתוח את העור, עד להגעה לסימטריה מושלמת, שמירה על הפרופורציות הנכונות ואיזון בין שני צידי הפנים. בהמשך החוטים נספגים בעור במהירות".
באילו חוטים מדובר?
"מדובר בחוטים מיוחדים עשויים מפולימר – חומר ביולוגי שבתהליך הפירוק והספיגה שלו בגוף הוא הופך למים ולקולגן. בדרך זו הלקוחה יוצאת נשכרת פעמיים: החוטים גם מרימים אזורים וגם ממצקים את העור ומעודדים את השבת הקולגן לעור. בנוסף הם מעניקים לחות לפנים, מה שנותן גם מראה זוהר וצעיר. הקולגן יישאר בגוף לתקופה של שלוש עד ארבע שנים".
מאיזה גיל היית ממליצה להתחיל את טיפול החוטים?
"אני ממליצה להתחיל את הטיפול מגיל 40, כי זה הגיל שבמהלכו מתחילים לאבד קולגן ואלסטין, והמחסור בשני החומרים גורם לצניחה של הפנים. אז חשוב לבצע אותו כהליך מונע של צניחה והזדקנות. כמובן שזה מאוד אינדיבידואלי ותלוי בגורמים כמו חשיפה לשמש, עישון או כושר. אלה תהליכים שגורמים לאיבוד קולגן בגיל מוקדם יותר, כך שכבר בגיל 40 יש לכן 30% פחות קולגן בהשוואה לגיל 20. זה הזמן להתחיל לטפל ולתת בוסט".
מרימה. ד"ר לורה מוצ'ניק
(צילום: ירון ברנר)
הטיפול כואב?
"ההליך לא כואב. הוא נראה ונשמע מפחיד, אבל זו פעולה מאוד ידידותית, תחת הרדמה, שלוקחת בסך הכל 20 דקות. אחרי יומיים כבר חוזרים לשגרה".
ומהן תופעות הלוואי שיש לצפות להן?
"כמו בכל טיפול פולשני יכולים להופיע מעט שטפי דם ונפיחות, אבל אנחנו עושים הכנה שמונעת אותם ככל האפשר, לרוב אפילו לא צריך משככי כאבים אחרי".
דיברנו על גיל 40. אך מה לגבי נשים צעירות שרוצות עיני שועל כמו קנדל ג'נר?
"הרבה בנות צעירות רוצות את ה'פוקס אייז', כי באמת כל משפחת קרדשיאן עשתה את הטיפול הזה. זה אפשרי אבל ממש לא מתאים לכולן, זה תלוי במבנה פנים, בעובי ובגמישות העור. יש נשים שמגיעות, ואחרי בדיקה של העור אני אומרת להן שזה לא מתאים להן ואני מוצאת להן פתרון אחר".
2 צפייה בגלריה
ד"ר לורה מוצ'ניק
ד"ר לורה מוצ'ניק
ד"ר לורה מוצ'ניק
(צילום: יח"צ)
כמה זמן מחזיק כל טיפול?
"יש חוטים שמספיקים לשנה וחצי, ויש שמספיקים לשנתיים עד שלוש. בחירת החוטים תלויה במבנה העור לאחר אבחון שלו".
ספרי לנו קצת על השילוב בין רדיאס לחוטים?
"רדיאס (Radiesse) הוא חומר המילוי הכי מתקדם בשוק. מדובר בסידן שבונה קולגן ואלסטין בהדרגה, כאמור, החומרים שהם גם הבסיס של הפנים. אני משתמשת בו גם כהכנה לטיפול חוטים כי הוא משיב קולגן לעור ובונה שכבה חדשה בעור שעליה ניתן לבסס את טיפול החוטים. למעשה אני מחדירה אותו לעור כדי שירים אותו וימצק אותו. השילוב של הרדיאס עם החוטים נותן אפקט אידיאלי. בניגוד לחומצות היאלורוניות שנותנות רק נפח בפנים, יעילותו של חומר הרדיאס הוא גם בייצור הקולגן לטווח הארוך. החומר מאושר על ידי ה־FDA, ה־EMA ומשרד הבריאות הישראלי".
אילו עוד טיפולים אפשר לעבור בקליניקה שלך?
"בקליניקות שלי ניתן לעבור מגוון רחב של טיפולים בשיטות טיפול ייחודיות שפיתחתי, עם מכשור ותכשירים בעלי טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך. אבל נכון להיום, אין ספק שהטיפול המבוקש ביותר הוא פיסול הפנים והגוף באמצעות טכניקת החוטים ובשילוב עם חומר הרדיאס, בהתאם לצורך כמובן".
מרפאות האסתטיקה של ד"ר לורה מוצ'ניק:
תל אביב, רמת החייל, רחוב ראול ולנברג 20; קריית מוצקין, שדרות גושן 86, קומה 1; באר שבע, בית אביסרור, קומה 1; אשדוד, מגדלי K TOWER, שדרות ירושלים 18, קומה 1, חדר 126.

אתר | פייסבוק | אינסטגרם | טלפון לתיאום תורים: 053-2385399
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button