מתוך קולקציית החורף של ה.שטרן

התכשיטים שיחממו לך את החורף הקרוב

תכשיטי זהב הם פריט קלאסי ונחשק שמוסיף נוכחות לכל לוק. בואי לבחור את תכשיט הזהב שילווה אותך בחורף 2023

מוגש מטעם ה.שטרן
פורסם:
חורף, העונה של שוקו חם ושמיכה מפנקת; בינג' בטלוויזיה; לבוש במראה שכבות – וסט מעל גולף, סריג מתחת לז'קט ותכשיטים שהופכים לאקססוריז הבוהקים מעל הלבוש החורפי ובין טיפות הגשם.
ההכנות לעונה הקרה והתאמת הסטייל האישי של כל אחת כבר בעיצומן במהלך כל חודש נובמבר – מעיל טרנץ' חדש, מגפי בוקרים, חליפות טרנינג, ואפילו הצבע של הלק ג'ל משתנה לפלטה חורפית בגוני חום-ירוק-שחור. גם התכשיטים שנענוד מותאמים למזג האוויר הקריר.
ה.שטרן מציגה קולקציות ייחודיות של תכשיטי זהב 18 קראט, שעיצובם המיוחד יבלוט גם בימים הכי קרים ויעניק לך ברק של אלגנטיות. עוד הזדמנות שכדאי לנצל: חגיגות הבלאק פריידיי: 20% הנחה על מגוון תכשיטים בתאריכים 20-27.11.22.
הנה כמה תכשיטים שיכבשו את חורף 2023:

עגילים דמויי חפתים בסגנון גברי

העונה הבלייזרים, המקטורנים והז'קטים מככבים בכל תמונות האינסטגרם של הפאשניסטיות הכי נחשבות ומכתיבים קו לבוש בסגנון גברי, שמגיע גם לתחום התכשיטים.
בתמונה: עגילים דמויי חפתים בזהב צהוב, בשיבוץ קוורץ שחור ויהלומים, במראה גברי אלגנטי שאי אפשר לעמוד בפניו.

שרשראות צ'וקר

עוד טרנד שכבש את מסלולי האופנה וממשיך איתנו אל החורף הוא שרשראות הצ'וקר – שרשראות צמודות לצוואר במראה מינימליסטי או מודגש, המושכות תשומת לב ומעניקות אלמנט דרמטי לכל הלוק.
קולקציית "סילק" עוצבה כמחווה למסורת המזרח העתיקה של טוויית חוטי משי המאופיינת באצילות ובעדינות - כך גם תכשיטי הקולקציה. בין הפריטים בקולקציה אפשר למצוא גם שרשרת צ'וקר בזהב צהוב ובשיבוץ עדין של יהלומים. הצ'וקר מעניק מראה מלכותי וניתן לענידה בשני אופנים: צמוד לצוואר או משוחרר יותר למטה, כך אפשר לשחק עם המראה בכל פעם מחדש.

מלכת הקרח

אבני קריסטל שקופות מעניקות לתכשיט שהן משובצות בו מראה קריר. בשילוב עם גוון הזהב האצילי, צבע זהב ייחודי של ה.שטרן בגוון שמפניה, המראה הופך מקריר לקפוא – כזה שנרצה לאמץ. טבעת אצילית בשיבוץ א-סימטרי של אבני קריסטל עוצמתיות תעניק לך מראה של נסיכת קרח אמיתית.

הצמיד שיקבע את הטון

החורף הזה נראה המון משחקי שכבות – אפודה מעל חולצה מכופתרת, גולף מתחת לסריג וי, וגם את התכשיטים בחורף הזה נענוד בשכבות מעל הבגדים. כך המראה כולו יקבל נגיעת סטייל נוספת.
צמיד סטייטמנט בסטרלינג סילבר מקולקציית "בורלה מרקס" מעוצב בדפוס גלי ייחודי, בהשראת האמן הנודע ששימש השראה לקולקציה זו.


אז מה יהיה התכשיט שיחמם את לבך בימים הקרים? האם זו שרשרת צ'וקר, עגילי חפתים או צמיד בעל נוכחות?
היכנסי לאתר ה.שטרן: www.hstern.co.il, או בקרי בחנויות הרשת.

במסגרת חגיגות הבלאק פריידיי תציע ה.שטרן 20% הנחה על מגוון תכשיטים ושעונים בתאריכים 20-27.11.22
בכפוף לתקנון בחנויות. מינימום פריטים במלאי: 500 יחידות.

ניתן להשיג באתר: www.hstern.co.il או בחנויות: קניון רמת אביב | מלון הילטון ת"א | מלון דן ת"א | גרנד קניון חיפה | קניון הזהב ראשון לציון | שדרות ממילא ירושלים | דיוטי פרי נתב"ג

1599-506-060 | אינסטגרם: hstern.co.il@ | פייסבוק: HStern (IL)@
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button