"כולם עכשיו בקטע של השיער הרטוב. אני חושבת שזה בגלל שבזמן הקורונה אנשים היו משועממים בבית וחיפשו מראה שמושך את העין", אמרה מעצבת השיער הלן ריווי, שבין לקוחותיה תוכלו למצוא את הארי סטיילס וטילדה סווינטון, בריאיון לאתר פאשניסטה.קום. "התסרוקת הזו יכולה לגרום לאנשים להרגיש שהם מתחפשים והופכים לפרסונה אחרת". ואכן, התסרוקת הטרנדית הופיעה, בין היתר, על המסלולים של ג'יאמבטיסטה ואלי, פנדי, אלטוזרה, סקאי ועוד. סינדיה הארווי, מעצבת השיער שאחראית על מראות השיער בתצוגה של ג'יאמבטיסטה ואלי, אמרה בריאיון ל"ווג" שלדעתה התסרוקת הזו "מוסיפה נקודת מבט לסיפור של הקולקציה, בלי לגנוב לה את הפוקוס. זה מראה שיכול להיות סקסי, גלאמי וזוהר או פרשי ואפילו גברי. צריך לדעת לעשות את זה נכון".
מעצב השיער גיא סמואל, שעובד עם יעל גולדמן, עומר נודלמן ובר זומר ולוקח חלק בלא מעט קמפיינים ופרסומות בארץ, מתחבר גם הוא לטרנד וחושב שהוא מתאים לנו לא פחות משהוא מתאים לבירות האופנה העולמיות: "המעצבים הגדולים בונים קולקציות, ולפיהן באים מעצבי השיער הגדולים ובונים את הטרנדים שיתכתבו עם הסיפור של הקולקציה. זה מתחיל על המסלול ונכנס להפקות וקמפיינים מסחריים ולאט־לאט מקבל אדפטציה גם לסטריט וור", הוא אומר.
המראה הזה ילך טוב גם בארץ לדעתך?
"זה מראה מאוד מבוקש ועשיתי אותו המון לאורך הקריירה שלי. אם השיער אסוף במראה נקי או משוח לאחור במראה של ים - זה לוק שעוזר לספר סיפור במדינה כל כך קיצית וחמה כמו שלנו. הוא יפה מאוד לאירועים וקל לביצוע. הוא משדר פשטות ופרשיות, מראה של 'לא התאמצתי ובטעות יצא מגניב'".
מעצב השיער עמית אברהם ל־moroccanoil, איך יוצרים את המראה הזה בבית?
"לפני שמתחילים, צריך להחליט אם אנחנו רוצים את התסרוקת הרטובה במראה נפוח או מראה שהוא יותר דבוק לראש. אם רוצים נפח, אז קודם שמים מוס על שיער רטוב, מייבשים עם פן את השיער לכיוון שבו רוצים את התסרוקת, אחר כך שמים ג'ל ואז מייבשים עם דיפיוזר. המוס נותן נפח והג'ל גורם לו להרגיש רטוב ועושה אותו מבריק והפן מייבש את השיער ומשאיר אותו במקום שאנחנו רוצים. אם אנחנו רוצים תסרוקת בלי נפח, אנחנו לא משתמשים במוס, פשוט מורחים ג'ל על שיער רטוב, מסרקים לכיוון שרוצים ואז מייבשים את השיער עם דיפיוזר. כך הוא יתייבש וייראה מבריק ורטוב".