מימין: נאור לדני, לאון גרשקוביץ וגיא מדובאי

חנוך דאום התגייס למצוא שידוך למילואימניקים. מה יצא מזה?

איש התקשורת והסטנדאפיסט העלה ברשתות החברתיות שלו תמונות של חיילים שפנויים לזוגיות, והציע לעוקבות לפנות אליהם. עכשיו שלושה מהלוחמים מספרים מה קרה מאז

פורסם:
כמו לא מעט מפורסמים, גם העיתונאי, איש התקשורת והסטנדאפיסט חנוך דאום, החליט מאז 7 באוקטובר להשתמש בכוח של מאות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות למטרות נעלות, והתמקד בעיקר בחיילים. זה כלל בין היתר פוסטים עצובים ומרגשים להנצחת הגיבורים שנפלו בקרבות, פרויקט בשם "מחבקים מילואימניקים", שנועד לעזור לעסקים של מי שגויסו והשאירו מאחוריהם עסק, וכן מיזם שידוכים, שבו מציג דאום לבנות ישראל מילואימניקים צעירים שהבילוי הממושך בעמדות ובמארבים גרם להם להבין שהם רוצים זוגיות רצינית.
כמובן, כל פוסט של דאום הביא למאות הודעות נלהבות, אבל השאלה הגדולה מכולן היא אם אכן נולדה זוגיות מהיוזמה. פנינו לשלושה מהכוכבים של דאום, כדי לבדוק.

"קיבלתי 400 הצעות חברות ו־100 הודעות"

נאור לדני, בן 25
בצבא: סרן במילואים, לוחם בצפון. באזרחות: במקור מגן־יבנה (כרגע גר בדירת שותפים באריאל), סטודנט שנה אחרונה למדעי המחשב ומתמטיקה באוניברסיטת אריאל

"באפריל האחרון נפרדתי מבת זוג אחרי ארבע שנים, שמתוכן גרנו יחד שנה", מספר נאור לדני. "אחרי הפרידה הייתי עסוק בלימודים, פחות העסיקה אותי המחשבה על זוגיות חדשה. אבל במהלך חודשי הלחימה הבנתי עד כמה חסרה לי בת זוג: מישהי לחשוב עליה בזמן שאני רחוק, מישהי שאוכל לספר לה מה עובר עליי, שתחזק אותי ותיתן לי תקווה".
איך מצאת את עצמך באינסטגרם של דאום?
"הבנתי מחברים שחנוך מעלה לפעמים פוסטים של מילואימניקים שמחפשים זוגיות. ביקשתי מחבר שישלח לו הודעה בשמי, ושלחתי תמונה שלי שהחבר'ה צילמו בשטח. לא באמת האמנתי שחנוך יפרסם את זה. ידעתי שיש לו יותר מרבע מיליון עוקבים, אמרתי לעצמי, 'מה הסיכוי שהוא בכלל יראה את ההודעה? בטח שולחים לו מאות הודעות ביום'. אבל כמה ימים אחרי, ראיתי שנשלחות לאינסטגרם שלי מאות הצעות חברות, כולן מבנות. אז גם ראיתי שאני מתויג בפוסט של חנוך ושהוא העלה את הבקשה שלי".
נאור לדני: "אמהות כתבו לי שהן היו שמחות להכיר לי את הבנות שלהן. לא הייתה לי קליטה, אז לא יכולתי לענות על כל ההודעות"
איך היו התגובות?
"מגוונות. היו מחמיאות, היו מצחיקות. היו גם אמהות ודודות שכתבו שהן היו שמחות להכיר לי את הבנות או את האחייניות שלהן. קיבלתי קרוב ל־400 הצעות לחברות וכ־100 הודעות, אבל בגלל שעדיין הייתי במילואים ורוב הזמן לא הייתה לי קליטה, לא יכולתי לעבור על כולן. היה גם קשה לדעת אם כל מי שכתבה עונה לטעם שלי, כי הפרופיל של רבות מהן היה סגור.
"התכתבתי עם כמה בנות, אבל עם אף אחת מהן זה לא הוביל לדייט, בעיקר כי זמן קצר אחרי כל זה התחלתי לצאת עם מישהי שהכרתי עוד לפני 7 באוקטובר, ואני לא אוהב למקבל. אמנם זמן קצר אחרי כן נפרדנו, אבל כבר לא היה לי נעים לכתוב שוב לבנות שהתכתבתי איתן אז".
אז עכשיו אתה פנוי להצעות?
"בהחלט. ואני כבר לא במילואים, אז יש לי זמן".
לטובת מי שקוראת עכשיו את הכתבה, מה אתה מחפש?
"אני בא מבית מסורתי, אז לפני הכול חשוב לי שזו תהיה מישהי ששומרת כשרות. מבחינת גיל, אשמח שתהיה בת 20 עד 25. אני דוגל באורח חיים בריא, אוהב מאוד להתאמן, לשחק כדורגל וכדורסל, והייתי שמח למישהי שגם עוסקת בפעילות גופנית כלשהי. למשל, אני יודע על עצמי שארצה להיות אבא שרץ עם הילדים שלו ומשחק איתם כדורגל, ולא יושב וצופה בהם מהצד".
רגע, האם זה אומר שאתה כבר בשל לחתונה ולהקמת משפחה?
"בהחלט. מבחינתי, בגיל 28 אני רוצה להיות נשוי עם ילד".

"חברים כתבו לי: כנס לאינטסגרם, יש הפתעה"

לאון גרשקוביץ, בן 25
בצבא: לוחם ב"אגוז" בעזה. באזרחות: ירושלמי לשעבר, גר כיום בדירת שותפים בתל־אביב, הייטקיסט

"ה־7 באוקטובר תפס אותי בטיול בתאילנד", מספר לאון גרשקוביץ. "קיבלתי צו 8, וב־15 באוקטובר עליתי על טיסת חילוץ של אל על, היישר למלחמה. נלחמתי בגזרה הצפונית ובעזה".
למה זוגיות דווקא עכשיו?
"המלחמה גרמה לי להבין עד כמה אני רוצה בת זוג רצינית. מצאתי את עצמי מוקף בחברים שיש להם בנות זוג, חלקם נשואים פלוס ילדים. כשהתאפשר הם היו מתקשרים לנשים, עשו איתן שיחות וידיאו, לעתים הן הגיעו לבקר בשטח. זה עשה לי צביטה בלב. הרגשתי שהייתי שמח אם הייתה מישהי שיכולתי לשתף אותה במה שעובר עלי.
"במלחמה איבדתי חברים טובים. החיים, התברר, הם מתנה, ובמקום לתת לזמן לעבור, צריך לנצל כל רגע כדי להגשים את מה שרוצים".
לאון גרשקוביץ: "היו בנות שהתכתבתי איתן אבל זה התמסמס כי נכנסתי לעזה ולא יכולתי להמשיך להתכתב"

איך נולד הפוסט?
"יצאתי לאפטר וסיפרתי לחברים באזרחות מה אני מרגיש ועד כמה הייתי שמח לזוגיות. כשחזרתי לצבא, כתב לי חבר, 'שלח תמונות שלך מעזה'. בדיוק היה אצלנו צלם צבאי, שצילם אותנו, ושלחתי לו. בלי להגיד לי, החברים שלחו את התמונות לחנוך דאום, סיפרו לו עליי וציינו שאני מחפש קשר".
היה כתוב בפוסט ש"הים של עזה גרם לך להבין שזה הזמן".
"אני לא יודע מי היה המשורר, אם אחד החברים כתב את זה או שחנוך הוסיף על דעת עצמו. אבל אהבתי את הציוריות".
מתי גילית על הפוסט?
"חברים כתבו לי בווטסאפ, 'תיכנס לאינסטגרם, יש הפתעה בשבילך', ואז ראיתי את הפוסט של חנוך, לצד מאות בקשות לחברות ועשרות הודעות מבנות. זו באמת הייתה הפתעה. לא ידעתי מה לעשות עם המבול שנפל עליי. קשה להתכתב עם הרבה בנות במקביל, ובקושי היה לי זמן, הייתי יוצא לאפטר וחוזר לעזה לשבוע בלי קליטה. לא הספקתי לנצל את העניין".
לפחות יצאו מזה כמה דייטים?
"רק אחד, עם מישהי מאוד נחמדה, אבל השיח בינינו לא התרומם. היו עוד בנות שהתכתבתי איתן אחרי זה, אבל העניין התמסמס. שוב, זה בגלל שנכנסתי לעזה ולא יכולתי להתכתב. כשחזרתי וכתבתי, הן כבר לא ענו".
אולי חשבו שעשית להן גוסטינג?
"לא, לא, הסברתי להן שאני נכנס לעזה ושלא אהיה זמין. זה פשוט הדור שלנו, אנשים מאבדים עניין מהר".
אז אתה עדיין פנוי לזוגיות?
"לגמרי. אין לי בעיה אם היא תהיה מבוגרת ממני בשנה־שנתיים, אבל חשוב שתהיה מגיל 23 ומעלה, שתיראה טוב, שיהיו לה שאיפות בחיים ושתאתגר אותי מבחינה אינטלקטואלית".

"המילואים ביגרו אותי"

גיא מדובאי, בן 25
בצבא: לוחם באוגדה 98 בעזה. באזרחות: גר בדירת שותפים בכרמיאל, עוסק באבטחה ועובד על הקמת מותג אופנה

"ישבתי על ספה בבית בעזה, קראתי ספר, ופתאום ראיתי את חנוך דאום משמאלי", מתאר גיא מדובאי איך מצא עצמו מככב באינסטגרם של דאום. "כתבתי לאחי שדאום היה אצלנו ושצילמו אותי לידו, והוספתי: 'אם אנשים שואלים 'מי החתיך הזה שישב ליד חנוך, תבקש ממנו שייתן לי תיוג'".
גיא מדובאי: "התכתבתי עם כמה בנות ויצאתי עם שתיים, אבל זה לא הוביל למשהו רציני"

מצחיק.
"כן. ואז אחי כתב לחנוך, 'הבחור שישב על הספה בעזה בזמן שהצטלמת הוא אחי. הוא בן 25 והוא רווק'. כשיצאתי מעזה, ראיתי מאות הודעות באינסטגרם. לא הבנתי מאיפה זה בא, ואז אחי שלח לי את הפוסט שחנוך פרסם. אהבתי את זה מאוד ואמרתי לאחי, 'סידרת אותי טוב'".
ויצאה מזה זוגיות?
התכתבתי עם כמה בנות שהיו הטעם שלי, יצאתי עם שתיים מהן, אבל זה לא הוביל למשהו רציני. בהחלט אשמח למצוא בקרוב את האחת. המילואים ביגרו אותי וגרמו לי לחשוב על הרבה תחומים בחיים באופן רציני, ביניהם גם על זוגיות".
איזו אישה אתה מחפש?
"מישהי עד גיל 25, בוגרת, מצחיקה, יפה וכמה שיותר טבעית, כמה שפחות איפור ובלי פילטרים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button