שילוב בין קלאסי לטרנדי. מותג האופנה הספרדי PUNT ROMA

חובה להכיר: מותג האופנה הספרדי שמגיע בכל המידות ובשלל סגנונות

המותג PUNT ROMA כבר כבש את העולם עם מאות חנויות בכל בירות האופנה, ועכשיו הוא מציג במשביר קולקציית חורף אורבנית המשלבת טרנדים עכשוויים עם קו קלאסי ואלגנטי, וטווח מידות של 54-38, לטוטאל לוק מושלם

קרן נתנזון ויץ, מוגש מטעם המשביר
פורסם:
השם איטלקי, המותג הוא ספרדי והלוק הוא שילוב בין הקלאסי לטרנדי - המותג PUNT ROMA מוצג לצד מותגי החו"ל של המשביר, לצד חברות כמו קנת קול, Lee ,Nautica ומורגן, וזה הזמן להכיר אותו טוב יותר.
ל־PUNT ROMA יש נוכחות דומיננטית בשוק אופנת הנשים בעיקר באירופה, עם יותר מ־400 חנויות שמחציתן ממוקמות בספרד ובסביבתה ועוד 200 חנויות הפרוסות ב־30 מדינות ברחבי העולם, לרוב בבירות אופנה ובמיקומים מרכזיים. אז איך הפך המותג להיות כל כך נמכר בקרב לקוחותיו? הוא מציע מגוון של סגנונות, אבל תמיד במראה עדכני, איכות חומרים גבוהה במיוחד וטווח מידות התומך בפועל בגישת הבודי פוזיטיב, כשכל הפריטים בני השגה, במידות 38 עד 54.

5 צפייה בגלריה
"פונט רומא" למשביר
"פונט רומא" למשביר
מגוון של סגנונות ואיכות בלתי מתפשרת

קולקציית סתיו־חורף 2023-2022 של המותג נחתה במשביר, וכבר קיבלה מיני מחלקה משל עצמה, שבה הקו השולט הוא אורבני עם קריצה לאופנת רחוב. הדגש הוא על מונוכרום של שחור, לבן ואפור, שנשבר עם שילוב קישוטי מתכת ואבנים ומתאים לאישה המכוונת למראה שהוא בין קז'ואל לעסקי, לא מתאמץ אבל משדר אלגנטיות ללא מאמץ.

5 צפייה בגלריה
"פונט רומא" למשביר
"פונט רומא" למשביר
שילוב בין קז'ואל, עסקי ואופנת רחוב

אחד הדברים היפים שהופכים את הקולקציה למבוקשת, הוא היכולת להרכיב מלתחה מגוונת אפילו ממספר פריטים קטן. כל ליין בתוכה - בין אם הוא קלאסי ומציע מעילים, חולצות מכופתרות וסריגים גיאומטריים; רומנטי - המשלב מכנסיים, סריגים במראה קליל ומעילים סופר־טרנדיים במראה הנפוח; הליין הטרופי, המשלב דפוסי חיות ועלים בצבעוניות עדינה של קרם וזית; או החורפי, עם שכמיות, סריגים ארוכים והדפסי משבצות - הוא למעשה סיפור שלם של הופעה, עם פריטים המתכתבים זה עם זה ויוצרים טוטאל לוק מתחלף בקלות. גם בחנויות המשביר, בדומה לתצוגה בעולם, אופן ההגשה של הקולקציה נעשה באופן מסודר מאוד של טרנדים, צבעים ואביזרים.

5 צפייה בגלריה
"פונט רומא" למשביר
"פונט רומא" למשביר
טווח מידות רחב, מ-38 עד 54

צבעוניות נוספת שתמצאו היא הבורדו, צבע בולט מאוד בחורף הקרוב וכן צבעים אלמותיים כמו בז', קאמל, חום שוקולד וגם גוני הפודרה, שילובי מנומרים ופרינטים של ספארי מתוחכמים ביופיים, פייזלי שחזר בענק והדפסי פפיטה.
על מה כבר שמנו עין? על מכנסי פשתן רפויים, מכנסי דגמ"ח עם כיסים פונקציונליים ובדי קורדרוי רכים. בנוסף, שילובי הצבעים הנצחיים כמו בז', קאמל, חום שוקולד והאפורים מקבלים זריקת אנרגיה בטופים, כשהם משולבים בנגיעות של אדום, סגול וירוק; שמלה עם הדפס גיאומטרי באדום, לבן ושחור, וסט שחור ארוך משתפך או חולצה מכופתרת בגוני ספארי והסוואה, אבל בטוויסט יוקרתי.

5 צפייה בגלריה
"פונט רומא" למשביר
"פונט רומא" למשביר
אלגנטיות ללא מאמץ

נוכחות המותג במשביר היא חלק ממתיחת הפנים הכוללת שעובר בשנים האחרונות, עם הפיכתו לבית כלבו בנראות בינלאומית, עם מחלקות אופנה בדומה למודלים המוכרים בארצות הברית ואירופה, מועדון לקוחות מהגדולים בישראל ואתר אינטרנט להזמנות אונליין.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button