הפך לאובססיבי, רכש דירה מול חלון ביתה

ואז התברר, שהוא החליט לקנות דירה בדיוק מול חלון ביתה של האקסית

 גבר שבגד בזוגתו סירב לשלום בית.  מהרגע שהאישה הודיעה לו על החלטתה לפרק את החבילה - הוא הפך לאובססיבי כלפיה

עו"ד רונית חביבי
פורסם:
רומן בעבודה: הם הכירו כשעבדו יחד במפעל בדרום הארץ, הפכו לזוג, לא נישאו אך חיו יחד ונולדו להם ילדים.
עוד רומן בעבודה: האישה גילתה שבן זוגה מנהל רומן עם עובדת אחרת באותו מפעל. בשלב הראשון דרשה ממנו לעזוב את הבית ליחידת דיור כדי לחשב מסלול מחדש.
התנהגות אובססיבית: הגבר לא היה מעוניין בשלום בית, אך מרגע שהאישה הודיעה לו על החלטתה לפרק את החבילה הפך לאובססיבי כלפיה וניסה למנוע ממנה להכיר גברים חדשים. כיוון שהיה לו מפתח לביתם המשותף, נהג להגיע כל יום בתירוץ שהוא רוצה לפגוש את ילדיו. מצד שני, סירב לעשות להם בייביסיטר כשביקשה לצאת לדייטים והתחמק מקביעת הסדרי שהות קבועים.
מטרת האישה: הדבר החשוב ביותר מבחינתה היה שהגבר יפסיק להטריד אותה בביתה. היא רצתה לבנות מחדש את חייה ולקבוע זמני שהות מסודרים לכל צד עם הילדים, כדי שתוכל לתכנן לעצמה לו"ז שיכלול משמרות בעבודה, זמן עם הילדים ומציאת בן זוג.
מטרת הגבר: הוא ידע שהאישה עומדת לקבל פיצויים מחברת ביטוח בגלל תאונה שעברה. הוא עצמו קיבל בעבר מחברת הביטוח פיצויים בגלל תאונה שעבר כשעוד היו יחד, ובזמנו גם אשתו נהנתה מהם. לכן, לטענתו, גם הוא זכאי לחלק מהפיצויים העתידיים שלה.
פיצוץ במהלך הגישור: בני הזוג הגיעו אליי לגישור שכלל הרבה שיחות משותפות איתי וגם שיחות עם כל אחד מהם בנפרד, ואז התברר שהגבר רכש לעצמו דירה ממש מול חלון ביתה של האישה. זה הצריך עוד שיחות בינינו שבהן כל צד שמע את מה שהוא רוצה לשמוע, באופן שעלה בקנה אחד עם האינטרסים המשותפים.
בסופו של דבר: לאחר כחודשיים, בגישור שקיבל תוקף משפטי, סוכם שהשניים ימכרו את דירתם המשותפת ויחלקו את הסכום ביניהם בצורה שווה. הוא מסר לה את המפתח והיא החליפה מנעול ליתר ביטחון. סוכם גם שהגבר יקבל חלק נכבד מהפיצויים העתידיים של האישה. בנוסף, נקבעו הסדרי ראייה מסודרים, מה שהביא לרגיעה משמעותית.
מה למדנו?
למרות המהמורות שבדרך, לפעמים עדיף שבני הזוג יהיו מעורבים בבניית ההסכם שלהם מאשר שבית המשפט יכפה עליהם הסכם.
בהסכמה משותפת, הסיכוי שהצדדים יעמדו בהסכם גבוה יותר.
תביעת גירושין יכולה להיארך שנים ולעלות הרבה יותר מהליך הגישור שיכול להסתיים בחודשים ספורים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button