עידן חדש ממאי?

תחזית אסטרולוגית לשנת תשפ"ה: מה צפוי לקרות למדינת ישראל?

מתי יחזרו החטופים? האם פנינו למלחמה כוללת? עד מתי ימשך הכאוס? ומתי יתקיימו הבחירות? שאלנו שני אסטרולוגים ונומרולוגית, האם תשפ"ה תהיה שנה טובה יותר. מתברר שהיא מאתגרת לא פחות מזו שעומדת לקראת סיומה

פורסם:
שנה רבת תהפוכות עוברת עלינו מאז ערב ראש השנה תשפ"ד, שלקראתו הבאנו כאן את התחזית הקודמת. שלושת המומחים שגייסנו ליצירת התחזית ההיא צפו אמנם שנה מסובכת ולא שקטה למדינה ולתושביה, אבל אף אחד (כולל מי שזה תפקידו) לא ניבא את האסון הנורא שקרה שבועיים לאחר תחילתה תשפ"ד, ב־7 באוקטובר.
השנה פנינו שוב לאותה שלישייה: האסטרולוגים תומר מקורי ומיה פרץ והנומרולוגית אופירה אבירם. שני הראשונים בחנו את מפת הכוכבים, השלישית בדקה לפי תאריכי לידה.
בשנה שעברה התמקדנו במה שצפוי לאנשים שעמדו אז במוקד ההתרחשויות הפוליטיות בישראל ובעולם. השנה, בשל ההתרחשויות הטראומטיות שרודפות זו את זו בקצב מסחרר, ביקשנו לשים דגש קודם כול על גורלה של המדינה ועל ההתמודדויות הצפויות לה, הסיכונים והסיכויים שמשפיעים על הגורל של כולנו.
ובכן, אם ציפינו לנחמה – התבדינו. השנה שלפנינו מאתגרת לא פחות מזו שעומדת לקראת סיומה.
"מדינת ישראל נכנסת לשילוב כוכבים קשה. הכוכבים במפת הלידה של המדינה לא מתכוונים להקל עלינו. הקארמה שמתארת את העולם סביבנו מדגישה אינטראקציה שלילית, קשה, מעכבת ואטומה", אומרת האסטרולוגית מיה פרץ. "שילוב כזה מדגיש כי אנו מתמודדים עם כמה אויבים במקביל. אפילו אצל בנות הברית שלנו יש אי־הסכמות וקונפליקטים, לרוב בהתייחסות אלינו. השילוב הנוכחי משפיע גם על היחס האנושי בינינו ובין עצמנו ומדגיש אי־הסכמות, התנגדויות וקונפליקטים, שיתבטאו בהפגנות, כעסים ומאבקים".
"סביב החגים של תשרי ועד חודש מאי 2025 יהיה הרבה חוסר שקט. כמדינה וכאנשים נשלם מחיר כבד בעקבות המחדל המתמשך של המלחמה", אומרת הנומרולוגית אופירה אבירם.
"ב־2 באוקטובר, ערב ראש השנה, צפוי ליקוי חמה דומה מאוד לליקוי שהיה ב־14.10.2023 והווליום של המלחמה יעלה מאוד, גם ביהודה ושומרון וגם בצפון. אני חושש שיהיו לנו עוד חטופים. הלוואי שאטעה", אומר האסטרולוג תומר מקורי. "אוקטובר־נובמבר יהיו קשים מאוד בכל הארץ. מארס, כוכב המלחמות, נכנס לנסיגה ארוכה מ־5 בדצמבר עד סוף פברואר. כאשר הוא בנסיגה, תמיד יש מלחמה בישראל. לצערי היא תימשך גם אחרי תום נסיגתו".

למה זה קורה לנו ועד מתי יימשך הכאוס?

מקורי: "מדינת ישראל נולדה עם אורנוס ("כוכב המהפכות") בתאומים, והבעיה היא השכנים שסובבים את גבולותינו. אורנוס רוצה שנשתחרר מהבעיה הזו. ב־7 באוקטובר, כשעוד כוכבים נמצאו במצב מאפשר, קיבלנו חלום בלהות בגבולותינו. אורנוס יעזור לנו להשתחרר מהשכנים. זה יתחיל במאי 2025, כשמצב הכוכבים ישתנה. התהליך יימשך שבע שנים, ישנה את גבולות הארץ, ואחת מהתוצאות תהיה הקמת מדינה פלסטינית וסוף לסכסוך. נקודת האור היא שבמאי הכוכבים מבשרים שכוחנו מתחזק מאוד. ישראל תנצח ותכניע את אויביה, ורק אחרי זה נגיע להסכמי שלום בגבולות. יש למה לחכות, אף על פי שמדובר בתהליך שייקח זמן רב".
אבירם: "מדינת ישראל נמצאת בתהליך של סיום מחזור חיים בן תשע שנים. במאי צפויה תחילתו של עידן חדש - תשע שנים חדשות עם ממשלה חדשה ודמויות חדשות בכנסת".
"הלחימה תימשך לסירוגין עד ינואר לפחות, והמצב הטראומטי ימשיך ברצף עד מרץ־אפריל 2026", אומרת פרץ. "אז ייכנס לפעולה כוכב פלוטו שמתאר הסכמים ושיתופי פעולה, ואלה יובילו לשקט ולביטחון. מרץ 2026 הוא נקודת מפנה עולמית: שיתופי פעולה והסכמים רחבים צפויים החל בתאריך זה".

מה יקרה בצפון הארץ ובעוטף?

מקורי: "הגבולות ישתנו, בייחוד בעוטף. מדינת ישראל צריכה להפנים שהיא לא יכולה לבנות יישובים וקיבוצים שקרובים לעזה, וצריך מרחק חיץ לפחות 40-30 ק"מ בינינו וביניהם. אני אומר את זה בצער, אבל זאת המציאות. אם יחזרו ליישב את אותם מקומות שאליהם הייתה הפלישה ב־7 באוקטובר, ה'שכנים' מעזה יתהפכו עלינו שוב. עם זאת, המלחמה הנוכחית נותנת לנו הזדמנות לפתור את בעיית הגבולות, למרות שזה יגבה מחיר של ויתורים גם מצידנו. בין אוקטובר לנובמבר תהיה מלחמה קשה בצפון. בסיומה תהיה הכנעת האויב ובעקבותיה הסכם שיחייב מרחב חיץ, כמו בעוטף".

האם יתקיימו בחירות בקרוב?

פרץ: "לפי מצב הכוכבים, לא יתקיימו בחירות בקרוב והממשל בישראל לא ישתנה. ניסיונות לארגון מחדש של המערכת נתקלים בקשיים למימושם".

האם ומתי יוחזרו החטופים?

אבירם: "החטופים צריכים לחזור עד אמצע אוקטובר. זהו חלון ההזדמנויות שחייבים לנצל אותו. אם הם לא יחזרו עכשיו, יהיה קשה יותר ויותר להחזירם".
מקורי: "רוב החטופים יחזרו לארץ במבצעים צבאיים ולא בעסקה. אם הם יחזרו בעסקה, זה יהיה רק ממאי או תחילת 2026".
"כל הסיפור עומד להימרח", מדגישה פרץ. "מבצעים צבאיים שמטרתם לשחרר את החטופים יסתיימו בהצלחה חלקית. הסיכוי הוא ששחרור החטופים יתקיים טיפין־טיפין, לאורך זמן, או רק במסגרת עסקה כוללת והפסקת מלחמה ב־2026".

ומה יקרה בישראל במקביל למצב הביטחוני הלא פשוט?

"השסע החברתי כאן כדי להישאר עוד זמן, מוסדות המדינה ישתנו, הכלכלה תהיה לא יציבה עד ינואר 2026", אומר מקורי ובד בבד מביא גם בשורות מעודדות: "בנושאי טכנולוגיה, בינה מלאכותית, רובוטיקה, מדע ורפואה, צפויות פריצות דרך מדהימות. המציאות תעלה על כל דמיון. הניצנים להתקדמות הזו כבר נראים, אבל הם יתעצמו מינואר 2026".
במקביל, מספרת לו מפת הכוכבים, כי ממאי יחווה העולם מגפה נוספת כמו הקורונה והיא תימשך שנה וחצי. לישראל, הוא מציין, המגפה תהיה נקודת מפנה ביחסיה עם שכנותיה, רצועת עזה והרשות הפלסטינית. "הם יצטרכו את עזרתנו כדי למגר את המגפה בקרב האוכלוסיות שלהן, וזה עשוי לייצר הסכם שלום בינינו וביניהם".

מה מחכה לפוליטיקאים השנה

בנימין נתניהו
(מזל מאזניים, יליד 21.10.1949)
אבירם: "מצבו הבריאותי הולך ומידרדר וכך גם מצבו הפוליטי. הוא בתהליך סיום בממשלה. הבחירות יתקיימו בחורף 2025, ומשנת 2026 הוא יתעסק יותר בענייני משפחתו".
גם מקורי מדבר על מצב בריאותי לא יציב שצפוי לנתניהו בין אוקטובר לפברואר, בדומה למה שהיה לו בקיץ 2023, "אבל זה לא יוציא אותו מהחיים הפוליטיים. הוא ימשיך להנהיג את המדינה בשנה הקרובה, והממשלה שלו תמשיך עד הבחירות הבאות כפי המתוכנן".
בני גנץ
(מזל תאומים, יליד 9.6.1959)
מקורי: "מפת הכוכבים שלו מראה שלא יצליח לשחזר את הצלחתו".
אבירם: "מעמדו הולך ונחלש. המבנה הפוליטי עומד להשתנות, וצפויות לגנץ בעיות רבות גם מהשותפים הפוליטיים שלו ובעיקר מכניסתו של נפתלי בנט לזירה".
נפתלי בנט
(מזל טלה, יליד 25.3.1972)
אבירם: "הוא חוזר למגרש עם אהדה רבה שצבר בזמן המלחמה ופועל למען חיבורים פוליטיים שמתאימים לו. ייתכן שאביגדור ליברמן יצטרף אליו ואולי גם גדעון סער. יש לו סיכוי גדול להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל".

יאיר לפיד
(מזל עקרב, 5.11.1963)
מקורי: "הוא לא זז לשום מקום ולא יהיה אף פעם ראש ממשלה".
אבירם: "ימשיך להנהיג את מפלגת 'יש עתיד', אך אני לא רואה אותו ראש ממשלה. עם זאת, עדיין תהיה לו השפעה על המתרחש כאן. לקראת הבחירות הוא ינסה לקדם את מעמדו דרך המפלגות הדתיות, לשנות את תדמיתו אצלן. הוא יתפוס תאוצה ב־2026".

איתמר בן גביר
(מזל שור, 6.5.1976)
אבירם: "הוא מאיים לעזוב את הממשלה, אך לא יעשה זאת עד לבחירות. לפי הסקרים, בן גביר עולה, ויש הרואים בו את מנהיג הימין אחרי נתניהו. המפה הנומרולוגית שלו מראה אחרת: ירידה בכוחו הפוליטי".
מקורי: "הוא מאוד מקובע ועקשן, ובין מארס ליולי עלול למצוא את עצמו מחוץ לממשלה. אני לא רואה אותו נבחר כשר בממשלה הבאה".

דונלד טראמפ
(מזל תאומים, 14.6.1946)
"סיכוייו גדולים להיות נשיא ארצות־הברית. ככזה, בכוונתו לעזור לישראל ולעמוד לצידה", אומרת אבירם.
מקורי לא מסכים איתה: "מצב הכוכבים של טראמפ ביום הבחירות מראה על היבטים של הלם והפתעה, עצבות ואכזבה רגשית. היבטים כאלה מצביעים על הפסד בבחירות. אילו טראמפ היה מכריז על מועמדת אישה כסגנית שלו, אולי היה לו יותר סיכוי. מארס, כוכב הפעולה, יהיה בסרטן - מזל נשי שעוזר לנשים להיבחר".

קמלה האריס
(מזל מאזניים, 20.10.1964)
גם כאן, הנומרולוגית והאסטרולוג אינם רואים עין בעין. "היא לא תהיה נשיאת ארצות־הברית בבחירות האלה", מדגישה אבירם.
"הפוטנציאל של האריס לזכות בבחירות מתוגבר על ידי מצב הכוכבים ביום הבחירות, שמסמל נשים שעולות לצמרת. התרשים האסטרולוגי של האריס ביום ההשבעה לנשיאות, 20.1.2025, מאותת שהיא תהיה הזוכה בבחירות", אומר מקורי. הוא מדגיש כי בחירתה לא תעבור בקלות, וכמו שאירע בבחירות הקודמות, שבהן התחרה עם ג'ו ביידן, גם הפעם טראמפ לא יקבל בשוויון נפש את תוצאות הבחירה ביריבתו. "עובדה זו תייצר כאוס, ויכול להיווצר מצב דומה לזה שהתרחש בבחירות בין ג'ורג' בוש לאל גור, שבהן נאלץ בית המשפט להתערב בהוראה לספירה מחודשת של הקולות, וזו טרפה את הקלפים והעלתה את בוש לשלטון. משום כך בהתחלה עלולה להיווצר בעיה בהבנה מי ניצח בבחירות".
לפני כמה שנים, כשסיכוייה של הילרי קלינטון נראו זוהרים מול המתחרה שלה, דונאלד טראמפ, מקורי ניבא אצלנו כי קלינטון לא תהיה נשיאת ארצות־הברית. עם זאת, בתחזית קודמת ניבא כי בזמן הנראה לעין תתרחש מהפכה שתעלה את הנשים לשלטון בעולם, כשאף אחד לא העלה על דעתו כי קמלה האריס תחליף את ג'ו ביידן במרוץ הנוכחי לנשיאות.
גם השנה עומד מקורי על דעתו: "החודשים שבין ספטמבר לנובמבר 2024 יסמלו את סוף העידן של הפוליטיקה הישנה ותחילתה של החדשה: הכוח בעולם יתחיל לעבור לנשים בפוליטיקה ובכל תחום. מתחיל מחזור חדש ומרתק שמשנה את יחסי הכוחות בעולם, ידרוש צדק ושוויון חברתי לכולם, ויעלו פוליטיקאים חדשים שעובדים באמת למען הציבור".
ומה עם יחסי ישראל וארצות־הברית?
מקורי: "עד סוף אפריל היחסים לא יהיו פשוטים. בלי קשר לזהות הנשיא שייבחר, הכוח היהודי ידאג שנהיה תמיד ביחסים המושתתים על אינטרס של שני הצדדים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button