עו"ד איילת קיטיביץ-קורן, מתמחה בדיני משפחה וירושה

"דיני משפחה הם דיני נפשות. לכן זוהי שליחותי לסייע ללקוחותיי"

מוגש מטעם עו"ד איילת קיטיביץ-קורן
עודכן:
מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?
עורכת דין עם התמחות לדיני משפחה וירושה (גירושין, צוואות, ירושות ויפויי כח מתמשך).
חיפשתי מקצוע שיספק לי הגשמה וסיפוק, ורציתי לשבור את תקרת הזכוכית ולעסוק בעשייה מספקת עם אנשים הזקוקים לידע והתמיכה שלי.

רקע אישי ורזומה מקצועי
נשואה + 4 בנות. הייתי מורה ומחנכת ותוך כדי עבודה במשרה מלאה, למדתי משפטים. התגרשתי עם ילדה קטנה והכרתי את המקום הכואב שהמשפחה מתפרקת.
התמחותי היא בדיני משפחה (גירושין, מזונות, פירוק שיתוף וזמני שהות) וכן ירושות וצוואות. אני עורכת גם ייפוי כח מתמשך, ולאחר שאבי חלה באלצהימר ובהמשך נפטר, הבנתי כמה השליחות בנושא ייפוי הכח המתמשך רבה, שאדם ישאיר הנחיות מקדימות כיצד לנהוג בו כשלא יוכל לפעול בעצמו בעודו בחיים.

מה מייחד את פעילותך העסקית?
אני אוהבת לעבוד עם אנשים באופן שאני נותנת יחס אישי לכל לקוח ומעניקה לכל תיק את מלוא נסיוני במקצועיות רבה. ביני לבין הלקוח יש שקיפות ואציג לו תמיד את המצב האותנטי. תמיד אגיע לדיון מוכנה, כשאני מכירה את כל פרטי התיק ומשקיעה בו.

האם את חשה בעבודתך שליחות?
דיני משפחה הם דיני נפשות, ולכן זוהי שליחותי לסייע ללקוח. אני מאמינה שילדים לא צריכים להיות כלי במאבק בין הוריהם, שבאמצעותם הם מנהלים מלחמת חורמה. שליחותי באה לידי ביטוי גם כשאני עורכת ייפוי כח מתמשך, גם ממקום כבוד לממנה וגם ככלי עזר לבני המשפחה המטפלים, שידעו כיצד הוא מבקש שינהגו בו.

הישג מקצועי שהכי גאה בו?
כמעט כל תיק, פשוט או מורכב, גורם לי לגאווה מקצועית, כי כל תיק יכול להתלקח ולהיהרס ללא אסטרטגיה ותכנון נכונים.
בתחילת דרכי ניהלתי תיק ירושה מורכב, ייצגתי אלמנה מפרק ב', שהמנוח הוריש לה את כל רכושו אולם ילדיו הבגירים, שניתקו במשך שנים קשר עם אביהם החולה, תבעו לקבל חלק מעזבונו.
התיק היה ארוך ומורכב וכלל לא פחות מ- 4 דיוני הוכחות, ובסוף זכיתי בכולו, וגם נפסקו הוצאות משפט יפות. התיק הזה הציב לי רף גבוה שממנו איני יכולה לרדת, לכן אני עושה את כל המאמצים למקסם ללקוח את ההישגים ולצמצם נזקים.

כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?
אני נותנת את כל תשומת הלב והמקצועיות לכל לקוח ובכל תיק. תיקים שלא מאמינה בהם, בוחרת מראש שלא לטפל בהם.

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?
תמיד חלמתי לעזור לאנשים ולכן כל נושא ההשכלה והעבודה חשובים לי. אני מנחילה את החשיבות של השכלה ועצמאות גם לבנותיי ולא פעם מעבירה ללקוחותיי את המסר הזה, ממקום שחשוב שיהיו עצמאיים, בעלי השכלה והכנסה ולא תלויים באף אחד.

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?
אני מקפידה שלא לעבוד בימי שישי, ולפנות זמן למשפחה, לבישולים, לזוגיות. בימי שישי איני מוותרת על קפה עם בעלי מחוץ לבית. אוהבת לבשל וממלא אותי כשבנותיי אוכלות את בישוליי, ואומרות שהכי טעים להן בעולם. אוהבת לטייל, לנסוע לנופש בארץ או בחו"ל מס' פעמים בשנה.

יש לך שאיפות עיסקיות שטרם הגשמת?
מאגר שאיפותיי כל הזמן מתמלא, אני מגשימה מטרות ונולדות חדשות. רוצה להגיע, עם שליחותי ותשוקתי לעבודה ללקוחות נוספים, ולהנות מהעשייה. מאמינה שבשלב מאוחר יותר אשלב בין 2 הקריירות שלי, כמורה ומחנכת ובין היותי עורכת דין ואכתוב ספר לילדים שיעסוק בגירושי ההורים.

כדאי לדעת

דיני משפחה זה דיני נפשות
אני מרימה את לקוחותיי מנקודות השפל הכי נמוכות בחייהם, ולעיתים תוך כמה שבועות התהליך עולה על דרך המלך, ואפילו מסתיים לשביעות רצונם.
כשמעורבים ילדים אעשה כל מאמץ שלא לפגוע בהם, וכך אני מנחה את לקוחותיי, מתוך ידיעה שדיני משפחה זה תחום עם הרבה אמוציות, שלעיתים משבשות שיקול דעת ולעיתים נגררים אחר הצד השני.

טל': 08-6816816 | 052-2627266 | כתובת: שד' מלכי ישראל 178 קרית-גת | פייסבוק
פורסם לראשונה: 11:41, 05.05.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button