לוסי לבנה מור. אשה מצליחה בעולם של גברים

לוסי לבנה מור: אפילו ארדואן לא עצר אותה!

"במשך השנים פיתחתי את שריר האומץ" אומרת לוסי לבנה מור, אשת עסקים שלא שוקטת על שמריה

מוגש מטעם אלמור
פורסם:
כשלוסי לבנה מור שמעה על הרצון לסגור את נמלי טורקיה בפני ישראל, פתחה מיד וללא היסוס חברה בת ביוון, אשר תנהל את הייבוא בצד האירופאי. ומתוך כך נולדה גם המחשבה לנצל את הסוכנויות הבלעדיות שיש לה מספקיה בעולם - בישראל, גם על אדמת יוון!
אלמור יוון חברת אחות לאלמור ישראל
כך נולדה החברה האחות: אלמור יוון - אשר החלה לפעול ביוון, באתונה, כפי שפועלת אלמור ישראל, וזאת כמובן בנוסף לפעילות הנדל"ן שהחלה עוד בשנה שעברה. לבנה כבר החלה לקבל הרבה פניות מחברות ישראליות שמבקשות סיוע בתיווך היבוא.
לבנה - איך עלה בך הרעיון?
"אינסטינקט עיסקי שפותח עם הזמן. יש לנו ספקים חשובים מאוד בכל רחבי אירופה, ובמדינות אנטישמיות כמו טורקיה, שברמה האישית והעסקית אנחנו חברים ממש טובים, והפוליטיקה לא מדברת אלינו.אנחנו משתפים פעולה בצורה הדוקה והגונה והתוצאות מדברות בעד עצמן".

3 צפייה בגלריה
לוסי לבנה מור עם עובדי חברתה אלמור
לוסי לבנה מור עם עובדי חברתה אלמור
לוסי לבנה מור עם עובדי חברתה אלמור
(צילום: מהאלבום הפרטי)
אינך חוששת שזה לא יצליח וישפיע על פעילותך בישראל?
"במשך השנים פיתחתי ואימנתי את "שריר האומץ", כדי לדעת להתמודד במצבי אי וודאות ומשברים (שמלווים אותי כמעט בכל צעד ושעל), וזה עוזר ליזום ולפרוץ גבולות.
אריסטו אמר: 'אומץ זו סגולה המאפשרת לשאר הסגולות לבוא לידי ביטוי'.. אז אולי הוא צדק.
בכל אופן יציאה מאזור הנוחות זה כבר דבר אשר בשגרה אצלה, וזה מה שמסייע ללוסי לתמרן בצורה אפקטיבית בין כל התפקידים בחייה, הן בחייה העסקיים והן בחייה הפרטים.

חברת "אלמור קומפוזיטס"

את החברה המצליחה הקימה לוסי בתחילת שנות ה-30 לחייה. החברה מתמחה ביבוא חומרי גלם לתעשיה המורכבת.
מהחומרים שהיא מייבאת מייצרים מוצרים כגון: מטוסים, מזל״טים, רחפנים, מתקני התפלה, חלקי אוטובוסים, רכבות, מיכלי מים, בריכות, סירות, גלשנים, מוצרי אמנות ועוד.
יש לך שאיפות עיסקיות שטרם הגשמת?
"לא. אין לי. ההיפך אני כל פעם מצהירה שאני רוצה להתחיל להתבטל הרבה ולרקוד כל היום, ואז נופלות עליי הזדמנויות עסקיות שאני מתקשה לסרב להן".
מנהלים מצליחים הינם בדרך כלל ריכוזיים ושתלטנים, היכן את בסקאלה?
"מי שאמר יודע כנראה מה אמר, נראה שאני אכן עונה לקריטריונים הנ"ל: אני בהחלט ריכוזית, חייבת לדעת הכל, יורדת אפילו לדקויות של עברית תקנית והתנסחויות למיניהם, בכתב ובע"פ, הדרישה ממצויינות אינה רק ממני, אלא כמובן גם מהצוות היקר שלי שעומד בזה בהצלחה יתירה, וזורמים איתי כל הדרך ללמעלה.
באופן כללי אי אפשר להצליח ללא צוות מקצועי אמין ומיומן, שהולך איתך כברת דרך שנים רבות, שמסייע לך וסוגר קצוות כל הזמן, יש לנו צוות נדיר מכל ההיבטים. הון אנושי במלוא הדרו".
האם השפעות הילדות נעלמו מחייך לחלוטין?
"כמאמר הקלישאה יצאתי משכונת שפירא, אך שפירא נשארה בתוכי, העבר זה חלק ממה שאני כיום, זה אף פעם לא ייעלם, ואני גם לא רוצה שייעלם, למרות הקשיים שהיו, בסופו של דבר הם אלה שבנו אותי, זה החומר ממנו אני עשויה כולל החינוך בבתי ספר דתיים, קיבלתי ערכים שמלווים אותי כל חיי, ואני גאה על כך".

3 צפייה בגלריה
לוסי לבנה מור בתחביב האהוב עליה
לוסי לבנה מור בתחביב האהוב עליה
לוסי לבנה מור בתחביב האהוב עליה
(צילום: מהאלבום הפרטי)
איך מתייחסים בעולם לאישה בתחום גברי כזה?
"כיום כבר יותר קל, כי כבר שמעו על לבנה מישראל, אישה, בלונדינית, שמנהלת עסק מצליח בתחום חומרי הגלם, עשרות שנים וכו׳. ועדיין במפגשים פנים מול פנים, אני מרגישה איך תמיד בהתחלה בוחנים אותי, האם נכונות השמועות, האם אני עובדת על כולם, האם אני באמת מבינה ענין? במיוחד שאני מגיעה לבושה בפשטות, לא פורמלית, לרוב עם ג'ינס וטריקו, והופכת מפגשים עסקיים למפגשים חברתיים קלילים ושמחים, עם אותן תוצאות ורק עם יותר שימחה. הגם שמדובר בנושאים רציניים ועסקים, אפשר להקליל, וכמו שאני תמיד אומרת לצוות שלי כשהם נלחצים: ״תירגעו, אנחנו לא מוכרים מנות דם, זה לא חיים ומוות״, זוהי כבר בדיחה ידועה בחברה שלנו".
איך את מוצאת גם זמן לרקוד בכל יום?
"ריקודים זוהי נקודת החולשה שלי, אני משתגעת על ריקודים. בשנה האחרונה התאהבתי קשות בריקודים הסלוניים ואני משגעת את המורים שלי להפגש כמעט כל יום, זה עולם קסום, משחרר, מרתק, קשה בטירוף. אני מעריצה את המורים שלי עם תנועות הגוף המהממות שלהם, חלום!"
ומה לגבי המשפחה?
"אין כמו משפחה, זה תמיד היה ותמיד יהיה במקום הראשון. כשמישהו מבני משפחתי מתקשר אליי, יתהפך העולם אענה להם מיד, ולא משנה באיזה פגישה אהיה, הם תמיד לפני הכל!"

חברת אלמור קומפוזיט | טל': 02-9922201 | א.ת נחם בית שמש | www.almor.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button