גל מלכה ובן רובין. "חטפתי שוק כשראיתי אותה"

גל מלכה ( "המפקדת") ובעלה הטרי בהפקת אופנה בחווה שלהם: "אנחנו בלתי-נפרדים"

הנשואים הטריים מתגוררים במושב נווה מבטח, מגדלים גידולים חקלאיים (בן הוא דור שלישי למשפחה חקלאית) וגם כמה חיות, ומספרים איך הכירו (יש להם תמונת ילדות יחד), ולמה אין סיכוי שהיא תסיר את נקודת החן בין הגבות

יעל גרטי
פורסם:
היא: שחקנית (חגית־חגוּ בסדרה "המפקדת", וגם בתפקיד אורח בסדרה "הטבח") ובעלת עסק לעיצוב תכשיטים (אינסטגרם: Jcob_by_gal, "על שם אבא שלי, יעקב, שנהרג בתאונת דרכים לפני שש שנים").
הוא: חקלאי ("דור שלישי"), מגדל שקדים, בוטנים, אבטיחים וחיטה ("אנחנו עושים גם עבודות קבלנות בקיבוצים שמגדלים אבטיחים, מגיעים עם מכונות שאבא שלי פיתח, דשים את האבטיחים, אוספים את הגרעינים ומייבשים אותם אצלנו").
הם: גל מלכה (27) ובן רובין (29), שהתחתנו ביוני האחרון אחרי שבע שנים של מגורים משותפים, מתגוררים במושב נווה מבטח שבמועצה האזורית באר טוביה, וחולקים את חייהם עם עדה שלמה של כלבים, סוסים, עזים, טווסים – וחתול!

7 צפייה בגלריה
גל מלכה
גל מלכה
גל מלכה
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קרן נפתלי)

איך הם הכירו: עוד מילדות, תכלס

"אנחנו מכירים כל החיים", מספרת גל, "גדלנו באותו אזור, ואחותי ואח של בן היו החברים הכי טובים בכיתה ה', כך שהמשפחות הכירו טוב. כשהם היו בכיתה ו', אחיו של בן, יזהר, נפל ממיטת קומתיים, נפתח לו הראש, נכנס לו חיידק אלים והוא נפטר. כשאחותי חגגה בת מצווה היא הדליקה נר לזכר יזהר ז"ל. יש תמונה שלי ושל בן, אז בני חמש ושבע, עומדים יחד, מסתכלים על הנר ועל המשפחות. בתיכון האזורי הוא היה שתי שכבות מעליי, הוא היה עובר לידי ולא שם עליי. לפני שבע שנים הלכתי עם חברות לפאב בקיבוץ נגבה וזיהיתי אותו. צרחתי לחברות שלי: 'בן רובין הגיע לפאב!', אבל עשיתי כאילו שאני לא רואה אותו. רציתי שהוא ייגש אליי. הלכתי לאמצע הרחבה והתחלתי לרקוד כמו משוגעת".

7 צפייה בגלריה
גל מלכה
גל מלכה
האח היה בלחץ
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קרן נפתלי)

בן: "חטפתי שוֹק כשראיתי אותה, כי לא התראינו הרבה שנים. פתאום ראיתי בחורה שאין דברים כאלה, וואו. אמרתי לעצמי: 'זאתי, אני אתחתן איתה. זאת בחורה לחיים'".
גל: "הוא ישב על הבר עם בירה וסימן לי עם האצבע 'בואי רגע'. התקרבתי ואמרתי 'היי'. הוא אמר: 'את אחות של ירין', עניתי: 'כן, אתה בן רובין'. דיברנו קצת ואז הוא שלף טלפון נוקיה ישן, בתקופה שלכולם כבר היה סמארטפון, הוא עתיק יומין הבחור, ושאל אם אני רוצה לבוא איתו לטיול סוסים. כמובן שהסכמתי. חזרתי הביתה, סיפרתי לאמא שלי שבן רובין הזמין אותי לדייט ואיך שהוא כל הבית התעורר. אחי ירין התחיל להזיע, כי בן חבר טוב שלו. הבטחתי לו שלא אתנשק איתו ושאהיה קשה להשגה. ובאמת, רק אחרי שלושה דייטים התנשקתי איתו. הוא בא לנשק אותי וסובבתי את הראש, כי ראיתי את הפרצוף של אחי מול העיניים".
איך נראים החיים שלכם כיום, כזוג נשוי?
"זו עונת האבטיחים עכשיו, ובן עובד קשה בקריית שמונה ובמקומות נוספים בצפון, אז כרגע אנחנו מתראים רק בעשר בלילה, כשהוא חוזר. אני מכינה לו ארוחת ערב קלה, למשל סלט ירוקים עם תפוח-עץ ואגוזים או פסטה שמנת-פטריות או פסטה רוזֶה, עם בקבוק יין... הוא עף על הפסטות שלי. אנחנו יושבים ומדברים, וכל אחד מספר על היום שלו. בסופי השבוע אנחנו מטיילים בארץ, הוא לוקח אותי לכל המקומות שאני לא מכירה, ובכל יער הוא מסביר ומספר. לפעמים אנחנו קצת יותר ברגוע, הולכים לראות סרט או יוצאים למסעדה. בן הוא קרניבור רציני ואני אוהבת לנסות הכל".

7 צפייה בגלריה
גל מלכה ובעלה בן רובין
גל מלכה ובעלה בן רובין
"הבטחתי לאחי שלא אתנשק עם בן"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קרן נפתלי)

משהו השתנה בזוגיות שלכם מאז החתונה?
"משהו בחתונה הפך אותנו ליותר משפחתיים, אנחנו בלתי-נפרדים, לא משנה מה קורה, אנחנו יחד. זה נותן לי הרגשה של בטחון ויציבות, שיש לי מקום שהוא שלי, ואני יכולה כל הזמן להישען ולסמוך עליו, בעיניים עצומות".
ממש פרסומת לנישואין.
"יאללה, שייקחו אותי לקמפיין לשמלות כלה".

7 צפייה בגלריה
גל מלכה עם בעלה בן רובין ואביו ישראל
גל מלכה עם בעלה בן רובין ואביו ישראל
משפחה של חקלאים. עם ישראל, אבא של בן
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קרן נפתלי)

ההשראה לחגית־חגוּ בסדרה "המפקדת": הכל מתחיל מבפנים

"מצאתי את חגוּ בתוכי, בילדוּת שהייתה לי במושב כפר אחים: כל החברים שלי היו בנים, הלכתי יחפה, שיחקתי כדורגל והדלקתי מדורות. מאז שהסדרה שודרה בנות אומרות לי שהן מפחדות לפנות אליי, כי הן חושבות שאני קשוחה, וגברים עוברים לידי ואומרים אחד לשני 'אחי, תיזהר ממנה, אל תדבר איתה'. הדמות הזו היא מתנה, וזה הדהים אותי איך עטרה פריש והילה יובל (יוצרת ומלהקת, י.ג.) ראו אותי באודישן, ילדה עם שיער בהיר ועיניים בהירות, וזיהו את הדבר הזה שאני יכולה להביא".
את לא חוששת מטייפ קאסט, שתקבלי עכשיו רק תפקידים קשוחים?
"אם יציעו לי תפקיד דומה לא אפסול, כך שאני לא חוששת".
בן: "יש בה כל כך הרבה דברים מיוחדים, עוד לא ראיתם רבע ממנה".
גל: "חשבתי שאני שחקנית קומית, ובכל ההצגות בבית הספר למשחק היו לי תפקידים קומיים, אז זה מהמם בעיניי שפרצתי דווקא עם משהו דרמטי".

7 צפייה בגלריה
גל מלכה
גל מלכה
"מאז שהסדרה שודרה בנות מפחדות לפנות אליי"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קרן נפתלי)

עם מי הכי התחברת בצילומים?
"כרמל בין היא חברה טובה שלי מבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין, וזה היה מאוד מרגיע וכיפי לשחק איתה. את אלונה סער אני אוהבת מאוד מאוד, וליר כץ היפהפייה הקסימה אותי".
תהיה עונה שנייה ל"המפקדת"? אני במתח לגבי חגוּ.
"תהיה עונה שנייה, מתחילים לצלם במרץ, ואני ממש לא יכולה לגלות לך מה יקרה עם חגוּ".

על מה היא לא תוותר: נקודת החן המיוחדת

"הרבה בחורות כותבות לי בפרטי באינסטה 'מה זו השומה הזו שגדלה לך באמצע הפנים' או 'תגידי, מה זה, חצ'קון?' או 'למה את לא מורידה את זה?' אני מאוהבת בנקודה הזו שאי אפשר לפספס. אני רוצה להיות מישהי שאי אפשר לפספס, זו הייחודיות שלי, אז למה שאוריד אותה? בהודו שמים מדבקה בין העיניים, שנחשבת כעין השלישית, אז אני נולדתי עם העין השלישית הזו. איך חגוּ הייתה אומרת? אני רואה הכל ושאף אחד לא יחביא ממני כלום".

7 צפייה בגלריה
גל מלכה
גל מלכה
"מהמם בעיניי שפרצתי דווקא עם משהו דרמטי"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קרן נפתלי)

מה שהם יזכרו מההפקה: עקיצת הדבורה

"ישבנו על גרעיני האבטיח שמתייבשים בשמש והייתה שם דבורה שתפסה לי האצבע ועקצה אותי", משחזרת גל. "בן לקח את האצבע שלי והתחיל למצוץ אותה, כדי להוציא את העוקץ. גם אבא שלו היה שם והם כל הזמן נעקצים, אז לא היה לי נעים לעשות מזה סרט, החלטתי להראות להם שאני חלק מהמשפחה ושמרתי על איפוק".
בן: "אם דבורה עוקצת אותך, זה מזל טוב".
תני לנו משפט חגוּ לסיום.
"בסוף את כולך פָּקָה פָּקָה, מקווה בשבילך שתצא כתבה טובה".

מצולמים: גל מלכה ל"רינת איתן ואילן צלר", בן רובין, ישראל רובין. איפור: אביבית מוגרבי. שיער: בן רביבו. ע׳ צלם: דיוויד רוז
איפה משיגים? רשתות/אתרים. J'cob by Gal, באתר: jcobbygal.com. ויוי בלאיש, תרצה 17 ת"א, טל': 054–8876751. אתא, אלנבי 93 וכיכר הבימה 2 ת״א, atawear.co.il. קרן וולף, שבזי 1 ת״א. Ink, דיזנגוף 91 ת"א, inktlv.com.
לוק 1: בן בחולצה ומכנסיים (129 שקל כ"א, קסטרו), גל בשמלה (368 שקל, אתא)
לוק 2: שמלה ועליונית (ויוי בלאיש, בתיאום אישי), טבעת גדולה (520 שקל) ומעליה טבעת קטנה (450 שקל, קרן וולף), שאר התכשיטים: אוסף אישי.
לוק 3: שמלה (420 שקל, Ink), עגילים (150 שקל, Jcob by Gal), צמיד (580 שקל, קרן וולף)
לוק 4: בן בחולצה (420 שקל) ומכנסיים (293 שקל, אתא), כפכפים (239 שקל, weshoes). גל באוברול (518 שקל, אתא), כפכפים (239 שקל, weshoes)
לוק 5: גל בחליפה (ז'קט, 360 שקל, מכנסיים, 199 שקל, קסטרו), כובע (אוסף אישי). בן בחולצה (149 שקל) ומכנסיים (129 שקל, קסטרו). ישראל (אבא של בן) בבגדים מהארון הפרטי
לוק 6: שמלה ושרשרת (ויוי בלאיש, בתיאום אישי)
לוק 7: שמלה ועליונית (ויוי בלאיש, בתיאום אישי), טבעת גדולה (520 שקל) ומעליה טבעת קטנה (450 שקל, קרן וולף), שאר התכשיטים: אוסף אישי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button