עדי נגלר, כשהחזון הופך למקצוע

"להשפיע על חיי אדם, זה לגמרי שיא וזכות גדולה"

עדי נגלר, בעלים ומנכ״ל חברת האסתטיקה ADI NAGLER Luxury Aesthetics , על הדרך שלה להצלחה. "שליחות מכל הלב"

מוגש מטעם עדי נגלר
פורסם:
רקע אישי ורזומה מקצועי:
בת 40, נשואה ואמא לאיתן. משפחתנו כוללת גם את 3 ילדיו של בעלי מנישואים קודמים. בעלת תואר ראשון במדעי החברה והמדינה, מומחית בטיפולי אנטי-אייג׳ינג בטכנולוגיות מתקדמות, מיקרונידלינג ומאסטר באיפור קבוע.

מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?
החברה שהקמתי מתמחה בטיפולים אסתטיים טכנולוגיים מתקדמים, המשלבים מגוון פרוטוקולים שבעזרתם ניתן להגיע לתוצאות מאד טבעיות ומשביעות רצון, וללא התערבות פולשנית.
הקמתי אקדמיה beauty & business , המשלבת בין עולם האסתטיקה לעולם העסקים. מי שבוחרת להיות עצמאית, נדרשת גם לכלים עסקיים רחבים ולא רק לידע המקצועי הספציפי בו היא מתמחה. ולכן, חשוב לי להעניק מעטפת רחבה ומדויקת ביותר כדי שיוכלו לקדם את ההתפתחות העסקית וגם המקצועית שלהם.
פיתחתי קריירה ביטחונית בתפקיד מבצעי ורכשתי כלים רבים. העשייה הרבה והמיוחדת, התרבות הארגונית והערכים, התוו לי את הדרך וגיבשו את מי שהנני היום. אני דואגת ליישם תו תקן מאד גבוה ומקצועי בחברה, ולהטמיעו אל מול העובדות שלי ואל מול הלקוחות.
לאחר שנים תובעניות החלטתי להקדיש לעצמי והלכתי ללמוד בשביל הנפש את תחום האסתטיקה. התמקצעתי במגוון טיפולים, עם הזמן גיליתי עד כמה הטיפולים משמעותיים ויכולים לגרום לשינוי פיזי ונפשי עמוק כל כך.
הקמתי את החברה, צירפתי אליי לביאות, כשלצידי סמנכ"לית החברה יערה עמיאל, עם רקע בטחוני כשלי החולקת תפיסה וערכים כשלי, וצוות מקצועי לכל תחום שאותו העסק צריך. ביחד נגשים את כל החלומות.
מה מייחד את פעילותך העסקית?
אני חושבת שהשילוב בין מקצועיות לא מתפשרת, מוסר עבודה גבוה, ערכים, ובעיקר אהבה ותשוקה גדולה לאדם ולמקצוע, מייצרים את הפלטפורמה הטובה ביותר ללמידה והתפתחות אינסופית. כל דבר שחשוב לי אני דואגת ללמוד אותו לפחות פעמיים בשני בתי ספר שונים, לקבלת ידע רחב ביותר.
האם את חשה בעבודתך שליחות?
חד משמעית כן ומכל הלב.
רגע שיא בקריירה שלך
רגע שזכור במיוחד, טיפלתי באשה מדהימה שלא הסכימה להצטלם והעדיפה לא להישיר מבט במראה. לא היה לה ביטחון עצמי לצאת לדייטים, והביקורת העצמית ניהלה אותה. ככל שהתקדמנו עם הטיפולים, והשינוי נראה לעין, למדה לאהוב עצמה מחדש. מבחינתי, להשפיע על חיי אדם, זה לגמרי שיא וזכות גדולה.
כמצליחה, מה כולל ארגז הכלים שלך?
אני פועלת מתוך תשוקה לתחום, אהבה, הערכה לנשים, ורצון עז לעזור להן להתאהב בעצמן יותר.
מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?
כשהקמתי את החברה, היה לי רצון ליצור מקום שונה, שמבין מה זה להיות אשה, על כל המורכבות שבכך. חיבור בין גוף נפש הוא בלתי נפרד ומי שחושב שלטפל, לטפח או להתאפר זה משהו שטחי, טועה בגדול.
אני מאמינה, שאשה שאוהבת את עצמה וחיה בשלום עם המראה שלה, יש לזה השפעה אדירה על כל מהותה והוויתה. יהיה לה חשק לצאת, להתלבש, למיניות ואינטימיות, כחלק מההבנה הזו, הקמתי מקום שנותן מעטפת מדויקת, להגשים לכל אחת, את הגרסה הטובה ביותר של עצמה כפי שהיא מרגישה. גישתנו הוליסטית המכבדת את הגוף ויודעת להפעילו לשינוי. הטיפולים שלנו מבוצעים בטכנולוגיות מתקדמות לא פולשניות, ולכן התוצאות מאד טבעיות ויפות.
עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?
בשלב הנוכחי בחיי, כשהעסק בתנופה, נדרש ממני להשקיע את מירב זמני סביב הפיתוח העסקי והמקצועי. אני משקיעה המון בהתפתחות אישית, מנטאלית ותודעת שפע, ומאמינה שמי שאתה, זה מה שהעסק, לכן אני פועלת כל העת לפתח מישורים אלו בחיי. את יתרת זמני אני מקדישה למשפחתי ולכושר.
היש לך שאיפות עיסקיות שטרם הגשמת?
בהחלט, ישנן תוכניות מדהימות שייצאו לפועל בשנים הקרובות, ובינתיים בגדר סוד. כן יכולה לומר, שחדשנות וטכנולוגיות בהקשר האסתטי מאד מרגשות אותי ומניעות אותי לפעולות עתידיות, שבו ישולבו מגוון טיפולים מקיפים שבעיקר משלבים את החיבור בין גוף ונפש.

עדי נגלר

טל': 050-5027776
כתובת: אנגל 78 כפר סבא (מרכז עסקים דמרי סנטר)
פייסבוק: ADI NAGLER
אינסטגרם: ADI NAGLER
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button