קים אור אזולאי. "לא נתתי להגדרות של העולם להכתיב לי את הקצב"

קים אור אזולאי: "כל הזמן שואלים מתי אני מתחתנת. בא לי להתחתן רק כדי שיפסיקו"

קים אור אזולאי חוגגת יום הולדת 22, מסבירה מה הופך אותה לאייקון סטייל, חוזרת לגור עם בן הזוג הכדורסלן ומסמנת את המטרה הבאה: הוליווד ("ואולי־אולי־אולי גם טבעת על האצבע"). בינתיים היא לוהטת בהפקת אופנה שצולמה בלוס־אנג'לס

פורסם:
ביום שישי הקרוב, 27 בספטמבר, קים אור אזולאי תחגוג יום הולדת 22. כן, בסך הכול 22. איך זה מסתדר עם העובדה שכבר קרוב לעשור היא מככבת בכותרות, בין אם זה בגלל סדרה חדשה שבה היא משחקת, ליין חדש בעיצובה או הזוגיות עם שחקן הכדורסל יפתח זיו? ובכן, מדובר בילדת פלא, או כפי שהיא מסכמת את זה: "ילדה שלא היססה ללכת עם כל הביצים והראש למעלה".
מה זה בדיוק אומר?
"שהייתי מאוד צעירה ותמימה בקטע טוב. האמנתי בעצמי ולא נתתי להגדרות של העולם להכתיב לי את הקצב. הכול נראה לי לגיטימי. מה הבעיה שילדה בת 14 תשיק מותג אופנה? מה הבעיה שנערה בת 17 וחצי תתחיל עם בחור שמוצא חן בעיניה למרות שהוא מבוגר ממנה בשבע שנים? היום אני מסתכלת על זה לאחור ואומרת, זה באמת מטורף".
את כבר יודעת איך תחגגי?
"נורא מוזר לי לתכנן לעצמי חגיגות כשאני יודעת שיש בחורה צעירה שציינה עכשיו את יום ההולדת שלה במנהרה".
קים אור אזולאי על סט הצילומים
(צילום סטילס: BENJO ARWAS צילום וידאו: סוכנות שרית & לורנס)

קים אור, ילידת ראשון־לציון, החלה את דרכה בכיתה ה' כשלוהקה לריאליטי "הבנים והבנות" של ערוץ הילדים. לאחר מכן הפכה לאושיית רשת והשיקה ליין כובעים משלה ובהמשך קולקציית קפסולה. בשלב הבא החליטה להפוך לשחקנית ושיחקה בסדרות כמו "ככה זה", "אמא מביכה", "בצפר", "ספיידרז", "כפולה", "מקיף מילאנו", "מלכת היופי של ירושלים" ו"מנאייכ". ביוני האחרון עלתה הסדרה "ספין" בכיכובה, שמשודרת בהוט. החלום שלה בשנים האחרונות הוא לעבור ללוס־אנגל'ס. "אם לא 7 באוקטובר והעובדה שכל העולם שונא אותנו עכשיו, אולי כבר הייתי היום בהוליווד וזו הייתה שנת הפריצה שלי", היא אומרת.
בארבע השנים האחרונות, כאמור, היא בזוגיות עם הכדורסלן יפתח זיו (29). כשנפגשו לראשונה, במשחק ראווה ב־2018, שניהם היו בזוגיות. כעבור שנה, כשנפגשו שוב מאחורי הקלעים של הצגת חנוכה בהשתתפותה, הוא כבר נפרד מחברתו, אבל היא עדיין הייתה בזוגיות. "אמרתי לעצמי 'איזה חתיך' וחשבתי לשדך אותו לאחותי קורל. אחותי הייתה איתי גם מאחורי הקלעים. אמרתי לה 'קורל, Make a Move. אבל היא התביישה, וככה זה התמסמס".

אחרי שקים אור נפרדה מבן זוגה, היא ויפתח החלו להתכתב באינסטגרם, ויום אחד גילו ששניהם רובצים באותו חוף ים בתל־אביב. "יפתח הזמין אותי לבוא לשבת איתו ועם חברים שלו, ואז אמרתי לו בשיא הטבעיות שנשארה לי עוד בגרות אחרונה. הפנים שלו החווירו, ורק אז הבנתי שהוא לא ידע שעדיין אין לי 18. באותו רגע ראיתי שהוא מאבד עניין, אבל אני כבר הייתי עמוק בעניין שלו. הוא הקפיץ אותי הביתה ובמהלך הנסיעה לקחתי לו את הכובע. אמרתי לו שבשביל לקבל את הכובע חזרה הוא יהיה חייב לראות אותי שוב. הוא עדיין נבהל מאוד מהגיל שלי, אבל הרגשתי שאני ממש רוצה אותו ולא הייתי מוכנה לוותר".
את יודעת איזו שאלה תבוא עכשיו.
"כן, כן. 'מתי אתם מתחתנים?'. כל הזמן שואלים אותי את זה. בדיוק עכשיו עדן פינס גם שאלה אותי: 'נו, מתי את מתחתנת?'. אמרתי לה 'כל העולם שואל אותי. אני מרגישה לפעמים צורך להתחתן רק בשביל שיפסיקו לשאול'. בגלל זה אני אומרת 'הכול טוב, שחררו'. ובכל זאת, אני לא יכולה להגיד לך שזה לא מפריע לי. לפעמים מתחילות מחשבות כמו 'מה? יפתח לא אוהב אותי? למה הוא לא רוצה להתחתן איתי?'. למרות שברור לי שזה ממש לא נכון. יפתח תמיד אומר לי: 'קים, אין לך שום סיבה להילחץ. כשנרגיש שהגיע הרגע, נתחתן'. הוא גם אומר: 'את באמת רוצה להתחתן עכשיו? את באמת רוצה להביא עכשיו ילדים לעולם?'".
5 צפייה בגלריה
קים אור אזולאי
קים אור אזולאי
(צילום: BENJO ARWAS | קריאייטיב וסגנון: שלו לבן )

ומה את עונה?
"שזה לא לחוץ לי, אבל אם תציע לי נישואים עכשיו, אני לא אגיד לך לא".
בשנה האחרונה יפתח שיחק בליגות־העל של ספרד וצרפת, וניהלתם יחסים בלונג־דיסטנס. עכשיו הוא חתם בהפועל חולון וחזרתם לגור יחד בתל־אביב. בטח נשמת לרווחה.
"לגמרי. אבל לא אשקר, בהתחלה זה לא היה קל. את לומדת לחיות מחדש עם בן אדם שלא חיית איתו שנה. לקח לנו זמן, אבל ברוך השם זכיתי בפרטנר הכי מתקשר שיש ואנחנו פשוט מדברים על הכול".
5 צפייה בגלריה
קים אור אזולאי
קים אור אזולאי
(צילום: BENJO ARWAS | קריאייטיב וסגנון: שלו לבן )
בואי נדבר קצת על אופנה. הוגדרת כפאשניסטה מגיל צעיר.
"זה תחום שתמיד נמשכתי אליו. מעניין אותי להביא את עצמי לידי ביטוי בבגדים".
את יכולה לצאת לרחוב עם סתם ג'ינס וטי־שירט?
"ברור! כי כל העניין הוא איך את לובשת את הג'ינס והטי־שירט. את צריכה שהם יחמיאו לך. זו אופנה בעיניי. זה לא לקנות ג'ינס של בלנסיאגה וטי־שירט של הרמס ולהגיד 'וואו, אני אופנתית'. זה לקנות את הג'ינס הנכון שייראה עלייך פגז ואת הטי־שירט הנכונה שתיראה עלייך פגז".
5 צפייה בגלריה
קים אור אזולאי
קים אור אזולאי
(צילום: BENJO ARWAS | קריאייטיב וסגנון: שלו לבן )

בריאיון ל"7 לילות" סיפרת שאחיך קורן בן ה־19 עשה הכול כדי להיות ג'ובניק, אבל אחרי 7 באוקטובר החליט להתגייס למג"ב. מה קורה איתו היום?
"אחי עשה את הלא ייאמן. במשך שנה הוא היה עסוק בלהוריד פרופיל, ואז הוא עשה הכול כדי להעלות אותו בחזרה ולתרום את חלקו בצורה המקסימלית. הוא סיים לא מזמן טירונות ועכשיו התחיל קורס מ"כים. כשהוא סיפר לי, צרחתי מהתרגשות. אני מאוד גאה בו, אבל אני מתה מפחד".
איפה תהיי ביום הולדת 23?
"אחרי שצילמתי עוד סדרה חשובה כאן בישראל, אחרי שהצלחתי לעשות עוד צעד למען הקריירה שלי בחו"ל, ואולי־אולי־אולי - גם עם טבעת על האצבע".
5 צפייה בגלריה
קים אור אזולאי
קים אור אזולאי
(צילום: BENJO ARWAS | קריאייטיב וסגנון: שלו לבן )

איך הגיעה קים אור לצלם הפקה בלוס־אנג'לס?

שלו לבן, הסטייליסט שיזם וסגנן את ההפקה שלפניכן, חי בשנים האחרונות על הקו שבין לוס־אנג'לס לניו־יורק, עובד עם מגזינים נחשבים, מ"ווג" עד "הארפרס בזאר", מסגנן קמפיינים מובילים (לאחרונה למשל – הפרסומת העולמית למייבלין) ומלביש לקוחות הוליוודיות כמו כריסי טיגן ומילי בובי בראון (וגם ישראליות כמו שירה האס, נועה קירל ורונה לי שמעון). "קים ואני נפגשנו לראשונה על סט צילומים, לפני שבע שנים, בתקופה שעוד עבדתי בארץ", הוא מספר. "היא הייתה אז ממש בתחילת דרכה והתחברנו ברגע, ממש חיבור כמו לאחות קטנה. אהבה ענקית. גם אחרי המעבר לחו"ל נשארנו קרובים מאוד, ואני תמיד כל כך גאה לראות מרחוק את העשייה שלה. לאחרונה קים הגיעה לאל־איי לכמה פגישות עבודה, וישר החלטנו שאנחנו עושים יום צילום ביחד, לזכר הימים הטובים, עם צוות מדהים שאני עובד איתו המון".
  • שיער: Virginie Pineda, איפור: Nicole Chew, ייצוג קים אור אזולאי: "שרית ולורנס"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button