לימור בנדל . "בדרך הביתה תעצרו את האוטו ותתמזמזו כמו שעשיתם בגיל 16"

"רק בזוגיות ארוכת שנים אנחנו יכולים לפתח מיניות משוגעת"

מה מסעיר יותר, סקס עם מישהו זר או עם בן זוג קבוע? ליועצת המינית לימור בנדל אין ספקות

פורסם:
לימור בנדל (46), יועצת זוגית ומינית, מנחה ומלווה זוגות. בזוגיות פרק ב', אמא לשלושה
היי לימור, מחקר חדש שפורסם ב־Resrach Journal of Sex מדבר על כך שאם תשאלי אנשים מה לוהט יותר - סקס ספונטני עם מישהו זר או סקס עם בן זוג קבוע - רוב האנשים יענו "ברור שסקס ספונטני". זאת למרות שבפועל סקס של בני זוג שמכירים זה את זה לעומק מספק הרבה יותר. מדוע אנשים עדיין סבורים שמין תשוקתי הוא מין עם אדם חדש שהם לא מכירים?
"אצל זוגות ותיקים המין לפעמים מוגבל למה שהם מכירים, לתסריט המיני שהתקבע אצלם עם השנים, ואז הוא הופך להיות משעמם, טכני, ולמי בכלל יש חשק למין כזה? אנשים באים אליי לסדנאות כשהם קטני אמונה ואומרים לי, 'מה את יכולה לחדש לנו בכלל? אני כבר יודע איך אשתי מגיעה לאורגזמה'. הם כל הזמן קונים בגדים חדשים, הם לא יוותרו על האייפון החדש, אבל לחדש את המיניות? זה בכלל לא בתדר שלהם! ואז המיניות הופכת למטרתית, למשימתית ולביצועיסטית".
ואיך זה מתקשר להעדפה של סקס ספונטני?
"כי מה שיעורר מינית זוגות כאלה, עם תסריט מיני קבוע, יהיה החדש והמסקרן. אבל בסוף, ממש כמו שהמחקר מראה, הסקס הכי טוב שיכול להיות בחיים שלנו הוא בזוגיות ארוכת שנים ולא בסקס ללילה אחד, כי כדי לחוות מיניות שהיא מלאת עונג ותשוקה, אנחנו זקוקים למקום בטוח שבו נוכל להשתחרר".
"נשים זקוקות לביטחון בבן הזוג כדי לחוות אורגזמות. בן זוג שלא יצחק עליי אם אני אוציא קולות, שיקבל את הציצים הנופלים שלי אחרי שלוש לידות"
למה הכוונה?
"לא מדברים על זה בכלל, אבל לפי מחקרים, 40% מהגברים חווים שפיכה מוקדמת במיניות חד־פעמית. זה נובע מכך שהם מלאי התרגשות ממנה וחשים חרדה גדולה מהתגובה של האישה ומהאופן שבו היא תקבל או לא תקבל את איבר המין שלהם. להמון גברים בתוך מפגשים של מין מזדמן יש ממש חרדת ביצוע. לעומת זאת, אם יש לי בת זוג קבועה, אני יכול להביא לתוך המפגש המיני שלנו את החשש ואת הפחד שלא יעמוד לי. אני יכול להביא פגיעוּת למרחב הזה, ואז המיניות שלנו היא לא מבוססת זקפה, כי יש לי את הביטחון שאני עם אישה אוהבת ומקבלת. יש לי את הביטחון בבת הזוג שלי.
"מהצד השני, גם נשים זקוקות לביטחון בבן הזוג כדי לחוות אורגזמות. בן זוג שייתן לי את המקום הבטוח, שיאפשר לי להיות מי שאני, שלא יצחק עליי אם אוציא קולות, אזוז או ארעד בכל הגוף, שיקבל את הציצים הנופלים שלי אחרי שלוש לידות ואת הבטן המשתפכת, יאפשר לי באמת את השקט שאני צריכה כדי ליהנות וכדי להתפתח מינית".
אז סקס מלא תשוקה מבחינתך הוא סקס שיש בו ביטחון? זה קצת סותר את חוקרת המיניות אסתר פרל, שמדברת על הקסם שבחדש והלא מוכר.
"האם תשוקה מתבטאת בכך שאנחנו מתנפלים אחד על השני ומורידים בגדים כמו בהוליווד? או שתשוקה יכולה להתבסס על זה שאני ואתה חקרנו אתמול את נקודות העונג הסמויות שנמצאות בתוך הנרתיק שלי, ועכשיו כל מה שבא לי מהבוקר זה שכבר נגיע לערב, ואני ואתה נמשיך לחקור את הדבר המדהים הזה שנקרא אורגזמה מחדירה?".
ומה לגבי התשוקה לגבר זר?
"היא תמיד תהיה שם. אבל בסוף, לא משנה כמה מושך הזר והלא ידוע, רק בזוגיות ארוכת שנים אנחנו יכולים לפתח מיניות משוגעת, שבחיים לא נגיע לרבדים שלה עם מישהו חדש".
איך תשוקה אמיתית קורית בזוגיות ארוכת שנים? יש לך דוגמאות?
"אני יכולה לספר שנתקלתי לאורך השנים בנשים רבות שהתקשו להגיע לאורגזמה מחדירה, עד שהן מצאו את הזוגיות הבטוחה הזאת. היא אפשרה להן להתחיל לחקור את המיניות שלהן ולגלות שהן מסוגלות גם לגמור בשרשרת. אני גם יכולה לשתף מעצמי – אחרי שהתגרשתי שכבתי עם מלא גברים רק כדי לחזק את הביטחון ולהרגיש שמישהו רוצה אותי. שקלתי 130 קילו והייתי זקוקה לאישור שגברים רוצים נשים שמנות, שהם רוצים אותי, אישה שמנה. אז שכבתי עם מאמני כושר חתיכים ונחשקים, השגתי אותם וסימנתי 'וי', אבל הייתה לנו מיניות ברובד הכי שטחי שיש.
"דרך החוויות האלה גיליתי שעם גבר ארעי אי־אפשר לחקור באמת את העונג שלך, כי הוא ישפוט אותך לחומרה. בסוף, מי תרצי שיהיה שם איתך - גבר חדש שאולי ייבהל כי הגעת לשפיכה נשית והוא חושב שזה פיפי, או הגבר שאת איתו שנים, שראה אותך בכל המצבים שלך, שהוא סבלני אלייך ומוכן לחקור ביחד איתך את העונג המקסימלי שלך?".
איך את ממליצה להכניס למיניות שנשחקה את החדש והלא מוכר?
"ברגע שבני זוג יוצאים מהתסריט המיני הקבוע ופותחים את הראש לרעיונות חדשים, משהו קורה שם. לפעמים מספיקים אלמנטים קטנים של טנטרה, של קינק, של כוחניות, של משחקיות - וזה כבר יכול לעורר את התשוקה בקשר".
סקס טיפ: "בדרך הביתה תעצרו את האוטו ותתמזמזו כמו שעשיתם בגיל 16"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button