רונן רובין ומיטל עטיה. "אין בנינו תחרות"

סיפור האהבה המפתיע של הגיימרים: "בדייט הראשון שלנו צפו 5,000 גולשים בלייב"

מיטל עטיה (ריינבו קווין) ורונן רובין (RonenGG) הכירו בעולם הווירטואלי של המשחק GTA, כשהיא גילמה שוטרת והוא פושע. מאז הם יחד גם בחיים האמיתיים

פורסם:
היא: מיטל עטיה (הידועה בכינוי ריינבו קווין), בת 30, גיימרית מצליחה עם יותר מ־100 אלף מנויים ביוטיוב
הוא: רונן רובין (הידוע בכינוי RonenGG), בן 29, גיימר מוביל עם יותר מ־300 אלף מנויים ביוטיוב
הם: מאורסים ומתגוררים יחד בדירה שרכשו בנהריה

הרומן עם משחקי המחשב

מיטל: "נולדתי וגדלתי בבת־ים למשפחה דתית. כשהייתי בת שמונה התאהבתי במשחקי מחשב. שיחקתי במשחקים כמו 'טרזן' ו'הרקולס' ושמרתי את זה בסוד מהחברות שלי, כי פחדתי שיצחקו שאני משחקת במשחקים של בנים".
רונן: "התחלתי לשחק במשחקי מחשב בגיל שש. כשהייתי נער שיחקתי במשחק בשם 'מייפל סטורי' שבו אתה חי חיים וירטואליים ומצ'וטט עם אנשים מכל העולם. שיחקתי 20 שעות ביממה ובקושי ישנתי. זאת הייתה אובססיה מטורפת. בחיים האמיתיים לא היה לי ביטחון עצמי, אבל במשחק הצלחתי ואנשים הכירו אותי. בגיל 15 עשיתי הפסקה ממשחקי המחשב כי הרגשתי שזה פוגע לי בכישורים החברתיים. נפתחתי לעולם, צברתי ביטחון ויצאתי עם בנות".
מיטל: "בגיל 14 עברתי משבר גדול. אבא שלי, שהיה אז בן 43, עבר ניתוח פשוט להסרת שקדים ולמחרת קם בחמש בבוקר והקיא דם בחדר האמבטיה עד שהתמוטט על הרצפה. אמא שלי הזמינה אמבולנס, וכשהפרמדיקים הגיעו, הם הודיעו שהוא מת. הייתי ילדה של אבא וזה היה טראומטי לראות אותו מת לי מול העיניים. הידרדרתי בלימודים. מתלמידה מצטיינת הפכתי לכזו שמבריזה משיעורים והפסקתי ללמוד למבחנים. המחשב הציל אותי. שיחקתי יותר משבע שעות ביום. המשחקים עזרו לי להתמודד, להירגע ולנקות את הראש מהכאב. בשבתות לא שיחקתי כי שמרנו שבת. זה היה עינוי עבורי. אחרי שנה סבתא שלי אמרה לי שהיא התייעצה עם רב ושהוא כביכול אמר שמותר לי לשחק שלוש שעות בשבת. התחלתי לשחק בשבתות וזה עזר לי. בדיעבד אני יודעת שהיא אמרה לי את זה כדי שאני ארגיש קצת יותר טוב. בהמשך אמא שלי, אחותי ואני חזרנו בשאלה".
עוד סיפורי היכרות בלאשה:

כך הפכנו לגיימרים

מיטל: "בגיל 15 יצאתי עם נער שהשתתף בטורנירים של משחק בשם 'קאונטר סטרייק'. הוא זכה במקום שני במשחק וקיבל במתנה עכבר למחשב. התלהבתי מכך שאפשר להרוויח פרסים ממשחקים, אז התחלתי לשחק במשחק הזה והייתי ממש טובה. בצבא הייתי אחראית על הדרכות מחשבים בבסיס צריפין, השלמתי בגרויות, ואחרי שהשתחררתי עשיתי תואר במדעי המחשב במכללה למינהל. כשהייתי בת 20 כל הסביבה ידעה שאני גיימרית. לא הכרתי אף בחורה שמשחקת במחשב, וכשסיפרתי לאנשים, זה היה מבחינתי כמו לצאת מהארון. כולם פרגנו לי. התחלתי לשחק במשחקי מלחמה ברשת והשחקנים התלהבו כשהבינו שמאחורי הדמות במשחק משחקת אישה. צמחתי לתוך תחום הגיימינג והייתי האישה החלוצה בתחום בישראל".
2 צפייה בגלריה
מיטל עטיה ורונן רובין
מיטל עטיה ורונן רובין
"הוא שאל אותי בתוך המשחק אם אני רוצה לצאת איתו לדייט בקולנוע"
(צילום: אלבום פרטי)

רונן: "בגיל 20, בזמן השירות הצבאי שלי, חבר סיפר לי על 'קאונטר סטרייק' ואמר שאפשר להרוויח כסף מהמשחקים. כשהבנתי שאני יכול להתפרנס מהתחום, חזרתי לעולם המשחקים, ושיחקתי בקבוצות רציניות עם שחקנים מחו"ל. התאהבתי בגיימינג מחדש".
מיטל: התחלתי לשחק במשחקי מלחמה ברשת והשחקנים התלהבו כשהבינו שמאחורי הדמות במשחק משחקת אישה. צמחתי לתוך תחום הגיימינג והייתי האישה החלוצה בתחום בישראל"
מיטל: "ב־2018 פתחתי את ערוץ היוטיוב שלי בשם 'ריינבו קווין' - כינוי שקיבלתי כי בעבר החלפתי צבעים בשיער. הגולשים צופים בי משחקת ומשוחחים איתי בצ'אט לייב. גיימרים נהנים לצרוך את התחום 24 שעות ביממה, וכשהם לא יכולים לשחק, למשל כשהם נוסעים באוטובוס, הם נהנים לצפות באחרים משחקים ולקבל טיפים. יש לי יותר ממאה אלף מנויים וזאת העבודה שלי במשרה מלאה".
רונן: "ב־2015 החלטתי להקים ערוץ יוטיוב. במשפחה התנגדו כי חשבו שזה בזבוז זמן, אבל אני ראיתי בזה עתיד. יש לי היום יותר מ־300 אלף מנויים בערוץ ואני מתפרנס מזה יפה. יש כל מיני דרכים להרוויח כסף כגיימרים - הגולשים יכולים לשלם עבור התכנים שהגיימר מעלה, יוטיוב משלם לך על צפיות, ואפשר להרוויח משיתופי פעולה מסחריים וגם להשתתף במשחקים תחרותיים נושאי פרסים".

ההיכרות במשחק

מיטל: "לפני שלוש שנים וחצי עליתי לשידור לייב ביוטיוב בזמן ששיחקתי ב'פורטנייט', ורונן הגיב לי בצ'אט ואמר שאני ממש טובה ושבטח אצליח. לפני כן עשינו קמפיין ביחד ובמסגרתו נפגשנו למפגש מעריצים, אבל לא דיברנו חוץ משלום־שלום. החיבור שלנו נוצר במשחק GTA. זה משחק של חיים וירטואליים שבו כל שחקן יכול לבחור דמות לגלם. במסגרת המשחק הייתי שוטרת, נסעתי בניידת ושמעתי במכשיר הקשר על פושע שמנסה לעשות בלגן. הפושע היה רונן".
"התעקשתי שנחליף טלפונים במשחק, אבל המשטרה הגיעה והייתי צריך לברוח. אמרתי לה: 'אל תדאגי, אני אמצא אותך'"
רונן: "השוטרת יצאה מהניידת, אמרתי לה להרים ידיים וחטפתי אותה. לקחתי אותה כבת ערובה ונכנסתי איתה לבנק כדי לבצע שוד. במהלך המשחק דיברנו בצ'אט לייב מול אלפי אנשים. שאלתי אותה בצחוק, תוך כדי המשחק, אם היא רוצה להיות חברה שלי, והיא אמרה לי, 'מה פתאום? אני שוטרת ואתה פושע'. התעקשתי שנחליף טלפונים במשחק, אבל המשטרה הגיעה והייתי צריך לברוח. אמרתי לה: 'אל תדאגי, אני אמצא אותך'".

הדייט הווירטואלי

מיטל: "למחרת חזרנו לשחק במשחק כאותן דמויות, והוא שאל אותי בתוך המשחק אם אני רוצה לצאת איתו לדייט בקולנוע. הסכמתי כי הוא נראה לי חמוד כשראיתי אותו במציאות, אבל בעולם האמיתי הייתי נבוכה לגשת אליו ורונן היה ממש ביישן. במשחק זה זרם והרגשתי שהיה לו יותר ביטחון".
רונן: "מיטל ממש מצאה חן בעיניי וגם ידעתי שזה ייתן לנו הרבה צפיות ביוטיוב. נדלקתי עליה והיה לי הרבה יותר קל להציע לה לצאת לדייט במשחק ולא במציאות. במשחק יצאנו לסרט והגענו לאולם קולנוע. במשחק אפשר להקרין סרטוני וידיאו, אז הקרנתי סרטון מערוץ היוטיוב שלה שבו רואים אותה. אמרתי לה במשחק: 'תראי איזו חמודה היא. אני דלוק עליה', והיא ענתה לי: 'אז למה אתה יוצא לדייט אם אתה דלוק על היוטיוברית הזאת?'. אחר כך התחבקנו במשחק, המשכנו לים וישבנו ליד מדורה. בדייט שלנו צפו חמשת אלפים גולשים בלייב וזה היה קצת מביך, אבל נהניתי מאוד".
רונן: "במשחק אפשר להקרין סרטוני וידיאו, אז הקרנתי סרטון מערוץ היוטיוב שלה שבו רואים אותה. אמרתי לה במשחק: 'תראי איזו חמודה היא. אני דלוק עליה'"
מיטל: "ממש התרגשתי מהדייט הווירטואלי שלנו והופתעתי כשהוא הקרין את הסרטון שלי במשחק. לשנינו היה רצון להיפגש לדייט אמיתי, אבל הייתה קורונה, אז זה נדחה".

הדייט בעולם האמיתי

רונן: "חודש אחרי הדייט הווירטואלי הצעתי למיטל לצאת לדייט אמיתי. זה היה יום גשום וסוער, והופתעתי שהיא הסכימה לצאת במזג אוויר כזה".
מיטל: "אמרתי לו שאף פעם לא אכלתי סושי, אז הדייט הראשון היה בסושייה. הסושי היה ממש לא טעים, אבל נהניתי מאוד מהמפגש. אחרי שיצאנו משם ישבנו באוטו ודיברנו המון. החיבור הרגיש טבעי מאוד, ויום למחרת רונן הציע שנצא לדייט נוסף".

חשיפת הזוגיות

מיטל: "אחרי הדייט התאהבנו ומאז אנחנו ביחד. חששתי לחשוף את הזוגיות מול המנויים שלנו. אנחנו אנשים ציבוריים ופחדתי שאם הקשר לא ילך, זה יהיה לעיני כולם. אבל המשכנו לצאת יחד בתוך המשחק והרגשתי שהגולשים מבינים שאנחנו ביחד".
רונן: "אחרי כמה חודשים הבנו שמערכת היחסים רצינית והחלטנו לחשוף את הזוגיות. אחד הגולשים שאל אותי בלייב אם אני ומיטל ביחד, ועניתי שכן. התגובות היו מפרגנות".


הצעת הנישואין

רונן: "הצעתי לה נישואין בדיסנילנד בפריז כי מיטל מתחברת מאוד לדיסני. צילמתי את ההצעה בווידיאו, והסרטון קיבל יותר מ־200 אלף צפיות".
מיטל: "חשדתי שהוא הולך להציע, וכשזה קרה התרגשתי ושמחתי".

החיים עצמם

רונן: "מיטל שינתה אותי. בזכותה התחלתי לקחת את החיים ברצינות והיא דרבנה אותי להגיע להישגים. ההצלחה שלנו ביוטיוב גדולה כל כך, שלפני שנה קנינו בית בנהריה שבו אנחנו מתגוררים כיום. שנינו עובדים מהבית ואנחנו עושים שיתופי פעולה ביוטיוב, אז אין הרבה ספייס. זה לא קל, אבל אנחנו מצליחים להתגבר על הקשיים".
מיטל: "רונן לימד אותי הרבה על תחום הגיימינג ועזר לי להבין מה אני רוצה, ושנינו הצלחנו למנף את עצמנו בקריירה. בניגוד אליי, לרונן לא אכפת ממה שאנשים חושבים וזה מה שגרם לי להתאהב בו. אין בינינו תחרות. אני פונה לקהל צעיר ורונן לקהל מבוגר יותר, ואנחנו שמחים תמיד בהצלחה אחד של השנייה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button