"הסתכלתי על סטיק ההיריון ואמרתי, 'כל הכבוד לאיש הזה"'

מעיין אדם: "האם אני מיליונרית? תלוי איך סופרים"

אשת התקשורת כבר הכריזה שהיא מעוניינת להיות אם יחידנית, ונערכה לקראת היריון מבנק הזרע. אבל אז היא הכירה את הח"כ לשעבר יובל צלנר. עכשיו היא מסבירה מדוע בחרה לחשוף את הריונה בפני קהל שהגיע להרצאתה, ולמה החוזים שהיא סוגרת כמשפיענית רשת הופכים אותה ל"מוכרת מספר אחת בארץ"

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: מלי זיידמן, צלם וידאו: אריק מרמור)
האהבה הטובה של מעיין אדם, זו שהביאה לה סוף־סוף בית, משפחה ושקט, התחילה בכלל ביריבות פוליטית וברגשות איבה – במעמד צד אחד, הצד שלה. לבן זוגה ואבי העוברה שבבטנה, הפוליטיקאי לשעבר ואיש העסקים ויזם הנדל"ן בהווה יובל צלנר, לא היה אז רבע מושג שאדם כה טעונה כלפיו. היא אף הגדילה לעשות ורקחה תרגיל פוליטי מלוכלך שנועד לחבוט בצלנר תקשורתית וציבורית.
אדם מחייכת חיוך ממזרי: "הייתי אז הדוברת של יו"ר מפלגת קדימה, שאול מופז. בתקופה הקשה שבה היא עמדה להימחק מהמפה הפוליטית, נכנס לתמונה 'שטן' ושמו יובל צלנר. הוא היה חבר כנסת לשעבר בקדימה והגיע לעשות מהלך שיחזיר את המפלגה לתוך הליכוד. מופז התנגד, ובגלל שהייתי כל כך נאמנה לו פעלתי כמו לביאה נגד כל מי שניסה לפגוע בו. מופז לא ידע מכלום. הוא לא הסכים שאעשה שטויות. ובכל זאת, התחלתי לעבוד בלהרוס ליובל צלנר. חיפשתי רפש על האיש. התקשרתי, בדקתי, שאלתי. לא מצאתי.
"לא חשבתי שאצא עם גרוש עם ילדה, אבל הרגשתי שלא רק שהאבהות של יובל לא מרתיעה אותי, עפתי על זה. הרגשתי שזה מחרמן אותי"
"ואז נכנסתי לישיבה שיובל ניהל. ישבתי בפינה והקלטתי. זה היה בתקופת מחאת יוקר המחיה, ויובל כעס שהמפלגה לא מציגה תוכנית להורדת מחירי הדיור, אבל במהלך הדיון הוא אמר בבדיחות הדעת שכסמנכ"ל בחברת בנייה, האינטרס שלו הוא שהבתים יהיו יקרים. הוצאתי את ההתבדחות מהקשרה, מה שהוציא אותו רע מאוד, ושלחתי לכל הכתבים".
"הוא צוטט בכמה מערכות תקשורת והתמודד עם זה בריאיון ברשת ב'. הרגשתי שעשיתי משהו טוב, שאני מערימה עליו קשיים".
הוא גילה אז מי אדריכלית התרגיל?
"הוא לא ידע שזו אני. הוא לא הכיר אותי ולא ידע בכלל שאני קיימת. אני, לעומת זאת, זוכרת את הפעם הראשונה שנתקלתי בו, כשהוא נכנס לראשונה לכנסת. ראיתי גבר גבוה מאוד, מחויט, מלוקק כזה. אני זוכרת שאמרתי, 'וואו, מי זה?'. אי־אפשר היה לא לסובב את הראש אחריו. הייתה סביבו פמליה כאילו ראש הממשלה עובר".
3 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
"הסתכלתי על סטיק ההיריון ואמרתי, 'כל הכבוד לאיש הזה"'
(צילום: שי פרנקו, סגנון: איתי בצלאלי)

פאסט פורווד לינואר 2021. מ"קדימה" לא נותר זכר, אדם (35) וצלנר (44) כבר מזמן התגרשו מבני זוגם. אדם בכלל חשבה שתפנה להורות יחידנית. אבל אז חלה תפנית בעלילה. "חברה של יובל קראה שאני רוצה משפחה וילדים והתרשמה שאני יפה, מעניינת ואטרקטיבית ליובל. הוא אמר לה שבדיוק ראה אותי בתוכנית הבוקר וחשב אותו הדבר".
מתי התוודית בפניו על מה שהיה אז?
"על ההתחלה. שמתי את זה על השולחן כדי שנתחיל נקי. מצד אחד הוא היה מבסוט עליי. בכל זאת, זה מראה על הנאמנות שלי וכמה שהתפקיד היה לי משמעותי. מצד שני, גם בגלל הסיפור ההוא הוא לא מוכן להתקרב לתקשורת. אני כועסת על מעיין ההיא שעשתה משהו כל כך לא פייר כלפיו, וכמובן התנצלתי בפניו".
"אני רוצה לגדל את הילדה במחסור, שהיא תחווה קושי. אין לי מושג איך אפשר לייצר לה את זה ברמת אביב ג'"
יש רווקות שפחות מתאים להן לצאת עם גרוש עם ילדים.
"גם אני לא חשבתי שאצא עם גרוש עם ילדה. רציתי פרש סטארט, מישהו שיתרגש איתי מהלידה הראשונה. אבל כבר בשיחת הטלפון הראשונה בינינו, יובל סיפר לי שסיים להשכיב את הבת שלו ותיאר לי את השיחה שהייתה להם לפני השינה. פתאום היה ניחוח חדש של החיים הבאים שאני רוצה. חיים שעוסקים במשפחה, בילדים, בחינוך. הוא אבא מחויב שאוהב להיות אבא ומסור לזה. הרגשתי שלא רק שהאבהות שלו לא מרתיעה אותי, עפתי על זה. הרגשתי שזה מחרמן אותי. אמרתי 'אה, זה מה שהייתי צריכה'".
ותכף יש לה אחות חדשה.
"כבר בדייט הראשון יובל דיבר איתי על זה שהוא רוצה עוד ילדים, והוא וידא איתי שזה גם מה שאני רוצה. בהמשך הוא שם על הלוח את אוגוסט 2022 כתאריך שבו ניכנס להיריון. התעצבנתי עליו. אמרתי, 'זה יומרני לחשוב שזה יצליח בדיוק כשנרצה'. באפריל החלטנו שאנחנו מתחילים לנסות. לקחתי גלולה אחרונה בגמר של 'רוקדים עם כוכבים'. באוגוסט טסנו לחופשה בפריז ושם זה קרה. הסתכלתי על סטיק ההיריון ואמרתי, 'כל הכבוד לאיש הזה"'.

מה יהיה עם הביציות המוקפאות?
"גם היום אני מסתכלת על שימור הפריון כדבר הכי חכם שעשיתי בחיים. אני רוצה משפחה גדולה, והביציות המוקפאות שלי יהיו בנות 32 גם כשאהיה בת 42. על פי הסטטיסטיקה, יֵצא מהן לפחות ילד אחד".
דילגתם על חתונה.
"התחתנתי פעם אחת וזה התנפץ. הפעם אני לא מצהירה 'הנה, אנחנו לנצח'. קודם אני אוכיח שאנחנו לנצח ואז אחגוג את זה. בעוד כמה שנים הילדים שלנו יהיו שושבינים בחתונה שלנו. עדיין אני רוצה לקבל הצעת נישואים ולהתארס. יובל יודע את זה, אבל הוא עושה דברים בזמן ובדרך שלו".

איזה מושלם זה?

גם עכשיו, כשאנחנו יושבות בבית המרשים בן שתי הקומות (ובעל הגינה העצומה) בלב רמת אביב ג' ומדברות על ההצלחה העסקית שלה, קשה לאדם להרפות מהזיכרונות על השנים שבהן ידעה מחסור. היא נולדה בנהריה לאבא שעלה מארגנטינה, שהקים וניהל עם אמה חברת כוח אדם. כשהשניים התגרשו, המצב הכלכלי התדרדר. "אמרתי ליובל שאני רוצה לגדל את הילדה במחסור, שהיא תחווה קושי. אין לי מושג איך אפשר לייצר לה את זה ברמת אביב ג'. אני פשוט יודעת שכל מה שהשגתי הגיע מהמחסור. זה מה שבנה ודרבן אותי, יצר את הבעירה הפנימית".
"כסף עבורי הוא חוזק, עצמאות ויכולת לעשות מה שאני רוצה. אני לא תלויה באיש. אני משלמת ואני אוהבת לשלם על עצמי. לא עברתי לבית של בן הזוג שלי, שכרנו בית ביחד"
ואדם השיגה. להיות פאנליסטית ארבע שנים (בתוכנית הבוקר של קשת 12, שממנה פרשה לאחרונה), להגיש תוכנית לילית על תרבות (באותו ערוץ) ולשדר פעם בשבוע ברדיו (103FM), , אבל הלחם והחמאה מגיעים מדף האינסטגרם המניב שלה שכולל 270 אלף עוקבים, שאותו השכילה להפוך למועדון צרכנות ולקהילה נשית שהולכת אחריה באש ובמים. הן קונות את התכשיטים שלה, את מותג בגדי הספורט שהיא מייבאת, ומגיעות בעיניים נוצצות לסדנאות הכתיבה ולהרצאות שהיא עורכת.
הכסף הגדול באמת מגיע כמובן מקמפיינים באינסטגרם לחברות מסחריות (כמו למשל חברת רנואר, שעבורה אדם גם עיצבה קולקציית בגדי ים). "יש לי את החוזים הכי גדולים במשק", אדם מצהירה. "אני דורשת ומקבלת מחברות עסקיות הטבות שאין בשוק עבור הלקוחות שלי. אני המוכרת מספר אחת בארץ. יכולים להיות לך מיליון ושני מיליון עוקבים ואין לך את יחס ההמרה שיש לי. אני נוגעת באנשים ומשנה להם את דפוס ההתנהגות. אני גורמת להם לסייע לי לדווח על מטרידן סדרתי, או גורמת לנשים לעבור הליך שימור פוריות. אפשר להיות מתנשא ולהגיד 'משפיעניות הרשת האלה'. לא אכפת לי. אני מרגישה שאני עושה לנשים האלה טוב וזה ממלא אותי".
3 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
"כל מה שהשגתי הגיע מהמחסור"
(צילום: שי פרנקו, סגנון: איתי בצלאלי)

את מיליונרית היום?
"לא. קצת. תלוי איך את סופרת. אני שמחה שהיה את השיח סביב הכסף שרותם סלע עושה. נשים מצניעות את עניין הכסף, וגברים מתרברבים. בא לי שכל הנשים יעשו ארגזים של כסף.
"אני יכולה לטוס לאן שאני רוצה, יכולה לקנות אוטו שווה, יכולה לצאת לכמה מסעדות שאני רוצה ויש לי הון לדירה. אבל מיליונרית זו הגדרה שפחות מעניינת אותי. אין לי מותג אחד בארון. כסף עבורי הוא חוזק, עצמאות ויכולת לעשות מה שאני רוצה. אני לא תלויה באיש. אני משלמת ואני אוהבת לשלם על עצמי. לא עברתי לבית של בן הזוג שלי, שכרנו בית ביחד. זה לא סותר את העובדה שהוא ג'נטלמן ופעם אחת הוא לא נתן לי לשלם במסעדה".
אז אולי מהפוזיציה שלך את לא מסוגלת להבין את הביקורת על כך שכרטיס להרצאה שלך בהיכל התרבות עלה כ־500 שקל?
"לא רק שהמחיר לא היה גבוה, הוא השתלם מאוד. לא סתם המופע היה סולד־אאוט תוך שעה. הנשים שעוקבות אחריי הן לא טיפשות. הן נבונות והן הבינו שהן עושות עסקה טובה. זו הייתה גם קבלת פנים כיפית עם נשנושים ואלכוהול, גם הרצאה וגם מתנה, קופסת מוצרים של חברות פרימיום. השווי האמיתי של הערב התקרב ל־2,000 שקל. גם הערב הבא שלי הפך לסולד־אאוט תוך שעות ספורות. זה לא כי אני סוכנת מכירות מפולפלת, אלא כי אני בתוך מערכת יחסים של אמון עם העוקבות שלי. מבחינתן אני חברה ממש טובה שסומכים עליה ומאמינים בה".
3 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
"רציתי לספר לקהל שלי כבר משלב שני הפסים על המקל"
(צילום: שי פרנקו, סגנון: איתי בצלאלי)

היה קצת לא נוח לראות אותך חושפת בטן הריונית על הבמה. נרקיסיסטי משהו.
"היה עיתונאי שכתב שמריה לא השיקה את ישו בכזה פאתוס. בסדר, אני נהניתי מכל רגע. רציתי לספר לקהל שלי כבר משלב שני הפסים על המקל. שנים חלמתי לבשר שאני בהריון. ברגע עצמו בקושי הצלחתי לנהל את זה מרוב התרגשות והתפרצות בכי שהייתה לי. קיבלתי הזדמנות לבשר על ההיריון על הבמה באירוע דגל שיצרתי בעשר אצבעות לנשים שעושות איתי דרך ושאוהבות אותי. איזה מושלם זה?".
הראיון המלא עם מעיין אדם מתפרסם בגליון "לאשה, החדש, השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button