נבחרת תחרות מלכת היופי 2021. מי מהן  תקבל את הכתר?

בדרך לכתר: המועמדות בתחרות מלכת היופי נפגשות עם השופטים

טקס מלכת היופי נמצא ממש מעבר לפינה, והמתמודדות הגיעו לפגישה חשובה אל מול חבר השופטים בתחרות, להראות להם מי הן ולמה לדעתן הן מועמדות ראויות להיכנס לנעליה הגדולות של מלכת היופי הבאה של ישראל

תחרות מלכת היופי
עודכן:
טיטי איינאו, מור ממן ואפילו גל גדות - כולן התחילו את דרכן בתחרות מלכת היופי, והצליחו לקטוף את הכתר הנחשק ולהפוך את שנת המלוכה לקריירה משגשגת. אז איך בוחרים מלכת יופי? קבלו הצצה ליום השיפוט, שבו נפגשות לראשונה בנות נבחרת תחרות מלכת היופי עם צוות השופטים, להיכרות אישית ומקצועית - פנים אל מול פנים:
צפו בווידאו
(צילום : ירון שרון )

מדי שנה שופטים בתחרות בכירים מתעשיית הבידור, וכמדי שנה בראש צוות השופטים עומדת העורכת האחראית של שבועון "לאשה", מרים נופך־מוזס, ולצדה מעצב העלית שי שלום, הסטייליסטית ליאת אשורי והכתב הראשי של אתר "פיפלוס", יוני פרוים. השנה הצטרפו לפאנל המכובד שני שופטים חדשים: השף והמסעדן טום אביב ואשת עסקים ומובילת דעת הקהל, נטלי דדון (שאגב, הייתה גם היא בנבחרת מלכות היופי אי שם בשנת 2001), והם מביאים איתם רוח רעננה נוספת אל שולחן השיפוט.
4 צפייה בגלריה
נבחרת מלכות היופי לשנת 2021
נבחרת מלכות היופי לשנת 2021
(צילום: יריב כץ)
ומהו קו המחשבה שמנחה את השופטים? "הן פשוט צריכות להיות הן, בלי שום דף מסרים מדוקלם, ככל שהן יהיו יותר אותנטיות ואמיתיות המראה יהיה רק בונוס", מסביר שי שלום. ואילו נטלי דדון משתפת את הדרך שלה להיכרות עם המתמודדות: "אני הסתכלתי על מה מוביל ומה מנחה אותן ומה הן רוצות להעביר הלאה".
4 צפייה בגלריה
המתמודדות לתחרות מלכת היופי פוגשות את חבר השופטים
המתמודדות לתחרות מלכת היופי פוגשות את חבר השופטים
חבר השופטים. מימין: ליאת אשורי, שי שלום, מרים נופך מוזס, נטלי דדון, יוני פרוים וטום אביב
(אביגיל עוזי)

שרשרת לכל מועמדת

נבחרת מלכת היופי נכנסה לאירוע ברגל ימין, כשמרים נופך־מוזס, העורכת האחראית של שבועון "לאשה", העניקה לכל מתמודדת שרשרת זהב עם יהלום של "פדני", שעיטרו אותן במהלך סבב הראיונות שעברו עם כל שופט ושופט בנפרד.
ואיך חוו המועמדות את האירוע? "נכנסתי לשופט הראשון, התחלנו לדבר ואז נרגעתי כי הבנתי שזה לא נורא כל כך, זה נטו בשביל להכיר אותנו, ואז ירד סף הלחץ", תיארה את תחושותיה המועמדת נועה כוכבא ממושב בני־עטרות. "הצלחתי להרגיש שנטלי דדון מבינה למה אני כאן, שהיא הבינה שזה משהו עם ערך מוסף מבחינתי", אמרה המתמודדת ניקול רכמן מהיישוב קציר. "שאלו אותי מה למדתי מהתחרות הזאת ומה אני רוצה להעביר", שיתפה המועמדת נועה פרץ מאבן־יהודה.
4 צפייה בגלריה
המתמודדות לתחרות מלכת היופי פוגשות את חבר השופטים
המתמודדות לתחרות מלכת היופי פוגשות את חבר השופטים
המתמודדות לתחרות מלכת היופי פוגשות את חבר השופטים
(אביגיל עוזי)

ומה מסקנות השופטים? "אני ההוכחה שלא צריך לזכות על מנת להצליח. העובדה שלא זכית לא אומרת שלא תגיעי לאן שרצית להגיע. אבל כן, יש לי רביעייה חזקה מאוד", סיכמה נטלי דדון. "יש לי בראש שלוש בנות שאני בטוח שיגיעו רחוק. אחת היא סטאר קוואליטי מהרגע שהיא מתיישבת, לשנייה יש תחומי עניין רחבים מאוד והשלישית נורא תכלסית", הוסיף את טעמו האישי טום אביב. "כל מי שנמצאת כאן יודעת שאולי היא לא תזכה, ראינו בנות שבעבר לא זכו והפכו לחלק מהתעשייה, הן עוברות פה מסלול טירונות מקוצר לתעשייה", סיכם יוני פרוים.
אפשר להרגיש שהמתח לקראת התחרות בעיצומו, ונותר רק לחכות לאירוע הגמר שבו נגלה מי מהמועמדות תירש את הכתר.
פורסם לראשונה: 11:33, 13.10.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button