השבוע התקיימה באילת ועידת הנדל"ן השנתית ביוזמת מרכז הבנייה הישראלי וערן רולס והיוותה את ההזדמנות של כל החברות והספקים הגדולים בתחום הנדל"ן להיפגש, לחזק את הנטוורקינג ולהעלות על נס את הענף המוביל במשק הישראלי.
השנה, קבוצת מרכז הבנייה הישראלי יזמה והפיקה את תחרות INSPIRE אשר במסגרתה הוענקו פרסים למצויינות וייחודיות למהלכי שיווק פורצי דרך בענף הנדל"ן בישראל בשמונה קטגוריות. העבודות שהוגשו לוועדה, נבחנו על ידי חבר שופטים מקצועי ממגוון דיסציפלינות המורכב מאנשי הענף המובילים בארץ. הפרסים שהוענקו לזוכים היו בעיצובו של מעצב העל קארים ראשיד שאף הגיע לארץ לכבוד המאורע.
"יש פה אנשים טובים מהחברה הישראלית, כולנו עושים את העבודה מתוך אהבה אמיתית. מרכז הבנייה הוא לא כנס אלא דרך", ציין יו"ר מרכז הבנייה הישראלי ערן רולס בפתיחת התחרות אותה הנחה השחקן והמנחה אקי אבני.
הפרסים ניתנו על ידי מנכ"ל מרכז הבנייה הישראלי ועיר הנדל"ן איתן צור, ובין הזוכים היו חברת 'ICR' שזכו בקטגוריית קמפיין פורץ דרך, חברת 'ב.ס.ר' בקטגוריית קמפיין משרדים, 'קבוצת כנען' זכו בקטגוריית ההתחדשות העירונית עם פרויקט "עלמא" בקרית אונו, 'תדהר' זכו בקטגוריית מיתוג חברה וגילי גורביץ', סמנכ"ל השיווק של 'אזורים' זכה להיות איש השיווק של 2022.
"מטרת התחרות הינה לתת מקום מכובד לתחום השיווק ולעוסקים במלאכה בו, תוך מתן כלים יצירתיים ומשמעותיים לקידום מהלכים, מכירות ותדמית החברות היזמיות ובכך לבטא את ההוקרה וההערכה לפועלם של אלו הראויים להם", אמר ערן רולס. "מרכז הבנייה הישראלי מאמין כי תחרות מקצועית ובלתי תלויה זאת, תתרום להעלאת מעמד תחום השיווק בענף ותעודד למצוינות, לאיכות, לחדשנות ולמחויבות חברתית".
ברכות לזוכים, נתראה בשנה הבאה.