השבוע הגלריית Galerie Joseph

תערוכת קרמיקה ישראלית ברחובות פריז

גאים בהם: יוצרים ישראלים צעירים בשדה הקרמי מציגים בשבוע העיצוב הפריזאי

פורסם:
9 צפייה בגלריה
השבוע הגלריית Galerie Joseph
השבוע הגלריית Galerie Joseph
השבוע הגלריית Galerie Joseph
(דור קדמי)

התערוכה 'עתיד עכשווי', באוצרותה של גלינה ארבלי, מוצגת ממש בימים אלו כחלק מאירועי שבוע העיצוב הפריזאי. התערוכה, שהוצגה בבית בנימיני לפני מספר חודשים, מציעה מבט צעיר ורענן על היצירה הקרמית. תערוכה קבוצתית שמאגדת את עבודותיהם של 16 יוצרים מקומיים בראשית דרכם, בוגרים שזה עתה סיימו את מסלולם באקדמיה ומעצבים צעירים שעוד מגששים ומחפשים את תפיסת עולמם וזהותם היצירתית.

9 צפייה בגלריה
איתמר בן שושן
איתמר בן שושן
איתמר בן שושן
(דור קדמי)

9 צפייה בגלריה
בין טכנולוגיה לקראפט
בין טכנולוגיה לקראפט
בין טכנולוגיה לקראפט
(גיא לבקוב)

בעידן הזה שבו הכל משתנה בהרף עין, הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, היוצרים הצעירים מחוייבים להסתגל במהירות, להתאים את עצמם ולהגיב לשינויים שמתרחשים סביבם. הם מתנסים במפגשים עם חומרים ורותמים את הטכנולוגיה לצידם ובאמצעותם מציגים תוצרים מפתיעים שמערערים על המוכר והמובן מאליו ומציעים פרשנות אישית לעולם החדש. העבודות נוגעות בשלושה נושאים עיקריים; חקירה של טכנולוגיה וקראפט כאמצעי לביטוי אישי, התבוננות בתפר בין עבר להווה ודיאלוג בין מקור לבין שעתוק. הפרויקטים השונים מעלים שאלות על חדש אל מול הישן, הטבעי והמלאכותי ועוסקים במקום שלהם כיוצרים בעולם הדיגיטלי התעשייתי, בתערוכה שבוחנת סוגיות תרבותיות וחברתיות בנות זמננו.

בין המציגים, עפרי ליפשיץ מדמיינת את העתיד הקרוב, פוסט העידן התעשייתי ההמוני. את העיטורים הבוטניים הידניים והעדינים שעל כלי הקרמיקה המסורתיים החליפה במכונה שבנתה בעצמה ונשלטת על ידי קוד. על גבי אריחים, המכונה מקבלת מגע אנושי ונותנת את האינטרפרטציה שלה לאותם קישוטים.

9 צפייה בגלריה
מערכת היחסים בין האדם למכונה, עפרי ליפשיץ
מערכת היחסים בין האדם למכונה, עפרי ליפשיץ
מערכת היחסים בין האדם למכונה, עפרי ליפשיץ
(דור קדמי)

9 צפייה בגלריה
מאריזות טייק אוואי לאובייקט קרמי, תאיר אלמור
מאריזות טייק אוואי לאובייקט קרמי, תאיר אלמור
מאריזות טייק אוואי לאובייקט קרמי, תאיר אלמור
(דור קדמי)

זה אומנם כבר נראה לנו רחוק, אבל תקופת הסגרים בקורונה הכניסה כמויות רבות של אריזות טייק אוואי לחיינו. בתהליך העבודה שלה, תאיר אלמור, מחפשת אובייקטים בספריות תלת ממד ברשת, את הקבצים היא מדפיסה ומייצרת מהם תבניות קרמיות. בעבודה פיסולית מעט חצופה ונועזת, היא מתמקדת במשלוחי אוכל אסייתי והופכת אותם לסדרת אובייקטים קרמיים.

כתבות קשורות:

בסדרת כדים, איבגניה קירשטיין מתבוננת על סוגיות חברתיות עכשוויות. היא מערבבת את העבר והווה, מפגישה בין ציורי האדם הקדמון והמקבילה המודרנית - הגרפיטי, עם כתובות פרי עטם של עוברים ושבים. אובייקט אחר מדמה את אבני הכותל עם פתקי המשאלות נעוצים בהן, כשאחד מהם בולט וזועק בשקט שוויון. מנקודת מבט אחרת על הנושא, הכד השלישי בשם 'Love is Love' מדבר על סוגי האהבות השונים עם טקסט מיוון העתיקה מאויר בתוכו.

9 צפייה בגלריה
על קו התפר בין העבר להווה
על קו התפר בין העבר להווה
על קו התפר בין העבר להווה
(איבגניה קירשטיין)

9 צפייה בגלריה
דניאל גרבר
דניאל גרבר
דניאל גרבר
(דור קדמי)

למי שהתמזל מזלו ונמצא בעיר האורות, התערוכה מוצגת בגלריית ' Galerie Joseph' ברובע השלישי בלב העיר עד יום שני הבא ה-12.9.

9 צפייה בגלריה
עבודתה של אביגיל סגל
עבודתה של אביגיל סגל
עבודתה של אביגיל סגל
(דור קדמי)

9 צפייה בגלריה
עבודתה של מור גפן
עבודתה של מור גפן
עבודתה של מור גפן
(דור קדמי)

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button