נפלאות הדפוס ומוצרי הנייר

הפרינט לא מת: מוצרי הנייר שעושים כבוד לדפוס

דפוס בלט, חיתוך צורני, הטבעת פויל, כשזה נוגע לעיצוב מוצרי נייר, האפשרויות הן אינסופיות. לכבוד עונת החתונות, ליקטנו לכם את חשבונות האינסטגרם עם הזמנות ועיצובי נייר ייחודיים שיעוררו בכם השראה

לי דניאל
פורסם:
1 צפייה בגלריה
נפלאות הדפוס ומוצרי הנייר
נפלאות הדפוס ומוצרי הנייר
נפלאות הדפוס ומוצרי הנייר
(Unsplash)

כבר כמעט ושכחנו איך זה מרגיש; להציץ במרווח הקטן שבתא הדואר, המסתורין והציפיה של לפני פתיחת המעטפה וההרגשה הנעימה של טקסטורת הנייר בקצות האצבעות. בעידן של היום, בו הכל קורה בדיגיטל, דרך המסכים והטלפונים שלנו, אנחנו פה כדי להגיד-הפרינט לא מת, הוא רק הלך והשתכלל, יותר מזה, גם אין לו תחליף. לרגל עונת החתונות, שכבר בעיצומה, בחרנו לשתף איתכם חמישה חשבונות אינסטגרם עם הזמנות ומוצרי נייר מיוחדים. אז בין אם אתם נמנים עם ה'בקרוב אצלכם' או פשוט אוהבים נייר ודפוס כמונו, הרשימה הבאה היא בשבילכם.

Papiradesign
בהשראת הטבע, האמנות והאדריכלות האירופאית, הסטודיו הבוטיקי Papira מלב טרנסילבניה שברומניה, מתמחה ביצירת מוצרי נייר משובחים ומותאמים אישית. עם נייר בעבודת יד, ירידה לפרטים וסגנון ייחודי ונצחי, המוצרים שלהם נושאים ניחוחות של רומנטיקה מלכותיות.






Polkadotpaper
על ידי חיתוכי נייר ייחודיים, מתקבלות צורות גיאומטריות שיוצאות מגבולות המלבן הנדוש ונותנות להזמנת הנייר מראה יוצא דופן. הקולקציה של הסטודיו נעה בין כפרי לרשמי, אבל תמיד שומרת על סגנונו הנקי והמודרני.






כתבות קשורות:

Truffypi
ורוניקה חלים היא קליגרפית בינלאומית, מנהלת קריאייטיב ומעצבת גרפית, שעבדה בעברה עם מותגים יוקרתיים כמו שאנל וגוצ'י. העיטורים, עבודות הכתב העדינות והאלגנטיות ופרטי הזהב, מכניסים אל התוצרים פאר ויופי שלוקחים אותנו למסע בזמן.







Letterpress_de_paris
הסטודיו הצרפתי משמר את טכניקת דפוס הבלט ומראה איך טכניקה מסורתית יכולה לעמוד בסטנדרטים של ימינו בעידן הדיגיטלי. זוהי קבוצה של מאיירים, קריקטוריסטים ואמני גרפיטי היוצרים עבודות עכשוויות שמשאירות את חותמן בטקסטורה וצבע על גבי הנייר.







Swellpress
סטודיו נוסף שעוסק סביב מלאכת דפוס הבלט הוא Swellpress. סטודיו מדרום קליפורניה עם עבודות שמתבוננות על דף הנייר כעל מוצר תלת ממדי ומעניקות לו נפח ומרקמים צורניים יפיפיים. לרוב הם ממעיטים בצבע ושומרים על הלובן הנקי, שמבליט את הטקסטורות העדינות.






רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button