שיתופי הפעולה המפתיעים בעולם הסניקרס

נעלי קוקה קולה כבר על המדפים: שיתופי הפעולה המפתיעים בעולם הסניקרס

איך נראה זוג נעליים של חברת משקאות? ומה לגבי מעצבי ריהוט וצעצועים שמחליטים לפנות לתחום ההנעלה? קבלו את זוגות הנעליים הכי מיוחדות שהושקו השנה

פורסם:
1 צפייה בגלריה
שיתופי הפעולה המפתיעים בעולם הסניקרס
שיתופי הפעולה המפתיעים בעולם הסניקרס
שיתופי הפעולה המפתיעים בעולם הסניקרס
(pexels)

נעליים הן פריט אופנה שקל להשתעשע איתו ולהיות קצת יותר נועזים עם עיצובו, בסיס מצוין לשיתופי פעולה מסקרנים ומרגשים. כשיצרניות סניקרס ותיקות בשוק חוברות למותגי אופנה, מעצבים מובילים או אפילו חברות מדיסציפלינות שונות, נולדים דגמים ייחודיים בהחלט, שנמכרים במהדורות מוגבלות והופכים לפריטי אמנות לבישים.

לפעמים אלה חברות מתחומים שונים ולאו דווקא מתעשיית האופנה ושדות העיצוב, שמשתפות פעולה ומביאות את התכנים והערכים שלהן לזוגות הנעליים. דוגמה לכך היא הקולקציה החדשה של 'פומה' יחד עם ענקית המשקאות המוגזים 'קוקה-קולה' שיצאה מוקדם יותר החודש. קולקציה שחוגגת את המורשת של שני המותגים המפורסמים וכוללת פריטי הנעלה ואופנה שהולכים אחורה בזמן. הגוון האדום הקלאסי והלוגו המוכר של 'קוקה-קולה' מתנוססים כעת על כמה מדגמיה האייקוניים של 'פומה' במראה וינטג' ואווירה נוסטלגית.


חברת ההנעלה ובגדי הספורט 'ריבוק' עשתה גם היא שיתוף פעולה יוצא דופן עם סטודיו 'איימס'. הסטודיו, אותו ייסד הזוג האמריקאי צ'ארלס וריי איימס, תרם רבות לשדה העיצוב התעשייתי. הקולקציה של השניים מנגישה שלושה מעיצוביהם המפורסמים של הצמד שהתלבשו על הדגם הקלאסי של 'ריבוק'. אחד מהם הוא צעצוע הפיל המפורסם משנות הארבעים שמככב מחדש על זוגות הנעליים, מכסה את השרוכים ומשתלב נהדר בעור הנעל. בנוסף, ישנה נעל לבנה עם קווים שחורים למילוי וצביעה שמבוססת על משחק צביעה של הזוג, ונעל אחרת בהשראת העץ ששימש אותם לעיתים קרובות כחומר גלם.


אם בצעצועים עסקינן, לפעמים החיבור נובע מהחומר ממנו עשויות הנעליים. מותג בגדי הרחוב'Rose In Good Faith' לדוגמה, התאחד עם אחת מיצרניות צעצועי המין הגדולות בארה"ב 'Doc Johnson' לעצב זוג נעליים חדש ומפתיע. נשמע לכם מוזר? יחד, הם יצרו נעליים מפלסטיק ממוחזר שמקורו בתעשיית הצעצועים למבוגרים, מוצרים פגומים או שאינם בשימוש. בדרך זו, הם מפחיתים מהפסולת הקיימת ומעניקים לה חיים חדשים ואופנתיים.



האמן הלונדוני הצעיר קאסיוס הירסט (Cassius Hirst) הידוע בכינויו 'קאס' משתמש כבר שנים בנעליים כמצע ליצירה ונוהג לרכוש נעליים לבנות, לרסס עליהן בספריי להוסיף להן צבע וטקסטורה משלו. בעידודו של אביו, האמן הבולט דמיאן הירסט, פיתח את התחביב שלו וכך, בגיל 22 בלבד, הגיע לעצב ארבעה דגמי נעליים ללא פחות מאשר בית האופנה האיטלקי היוקרתי- 'פראדה'.



גם 'לואי ויטון' הצרפתית עשתה צעד בעולם הסניקרס בשיתוף פעולה עם 'נייק' ועיצוב דגם ה- 'אייר פורס 1' האגדי משנות השמונים. וירג'יל אבלו עמד אז בראש הקריאייטיב של הפרויקט ויחד, יצרו 47 מודלים שונים של הנעל ההיסטורית. הדגמים החדשים משמרים את הסילואט הקלאסית של הנעל עם חומרים ודפוסים של מותג הקוטור.



מעצבת האופנה הבריטית, סטלה מקרטני, גם היא השיקה רק לאחרונה סנדלי גומי לחברת 'אדידס'. בסדרה החדשה, עיצבה מקרטני קולקציית בגדים ספורטיביים לנשים שחוגגת את הנשיות על כל פניה. בין פריטיה תמצאו חזיית הנקה, בגד הריון ונעלי פלטפורמה טבעוניות.


אז איזה מותג אתם הייתם רוצים לראות פורץ לעולם ההנעלה?



רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button